Leželi jsme nazí pod peřinou a já si pomalu začínala uvědomovat co jsem udělala, ale furt jsem opilá bylo mi to nějak tak jedno ale uvidíme ráno.
Rozhodla jsem se jít osprchovat, takže jsem vylezla z postele a šla jsem do koupelny kde jsem hned vlezla do sprchy a osprchovala se.
Poté jsem vylezla, osušila se a oblékla si pyžamo , pak jsem šla zpět do pokoje , Tom šel do koupelny místo mě a já se rozhodla jít spát.------------------------------------------------------
Ráno jsem se probudila vedle Toma který ještě spal, zase mě bolela hlava jako kráva a bylo mi špatně.
„kurva" řekla jsem si v hlavě když jsem si uvědomila že jsem se vyspala s Tomem.
„kurva, kurva" furt jsem si to opakovala v hlavě i když vím že to nic nevyřeší, stalo se to co se stát nemělo a já toho lituji, hlavně je to Tom , teď mě pošle do prdele nebo bude zase dělat že se nic nestalo.
Po nějaké době jsem se vyhrabala z postele a šla jsem si rovnou dolů pro prášek, dole samozřejmě ještě nikdo nebyl , po včerejšku všichni spali, vzala jsem si tedy prášek a zapila ho.
Neměla jsem ani chuť na nic k jídlu takže jsem se prostě vydala zpátky nahoru a lehla si zpátky do postele, a snažila se ještě usnout.Vzbudila jsem se asi po hodině a půl a Tom vedle mě už nebyl, já jsem tedy vstala a rozešla jsem se směrem ke koupelně, když v tom z ní vyšel Tom
„dobre ráno " řekla jsem mu ale odpovědi jsem se nedočkala, jen se na mě podíval a opustil pokoj.
Moc jsem to neřešila, přeci jen mu po včerejším klubu není asi nejlíp, tak nemá chuť s nikým mluvit.
Šla jsem tedy do koupelny kde jsem se upravila, vyčistila zuby a udělala skin care, pak jsem se převlékla
a vydala se dolů, byli tam už všichni kluci tak jsem je všechny pozdravila, všichni mi odpověděli až na Toma, opět.
Poté jsem si šla udělat něco k snídani , namazala jsem si jen chleba s máslem a okurkou protože jsem neměla chuť dělat si tousty nebo něco podobného.
Šla jsem si to sníst ke stolu kde seděli kluci až na Toma který šel do kuchyně hned po tom co jsem já odešla.
Snědla jsem to a odnesla talíř do kuchyně, pak jsem se chtěla vydat do pokoje ale jelikož byl Tom pořád v kuchyni nedalo mi to a musela jsem se ho zeptat.
„ty mě teď ignorujes, nebo?" zeptala jsem se ho „vyspíš se se mnou, a teď mi nic neřekneš?" podívala jsem se na něj „co chceš ode mě slyšet? Hm?" řekl mi a podíval se na mě „miluju tě Kie, budeš semnou chodit?" „tohle ode mě chceš slyšet?" řekl Tom ironicky, nic jsem mu na to neodpověděla a jen se na něj podívala „nic to pro mě neznamenalo" řekl mi „jasne že pro tebe ne" řekl jsem mu už trochu naštvaně „a pro tebe snad jo ?" zeptal se mě „jasně že jo, hlavně když to bylo moje poprvé" odpověděla jsem mu „je to jen sex, přestaň to brát tak vážně Kiaro" odpověděl mi „jseš příšernej kluk, víš to" řekla jsem mu naštvaně a zároveň smutně a pak odešla do pokoje.Nechápu to , celou dobu se semnou bavil v pohodě a teď se chová jak debil, možná že jen o to mu šlo , vyspat se semnou proto se semnou poslední dobou tolik bavil.
Jasně že mu šlo jen o to, je to Tom , neumí nic jiného než spát s každou druhou a to že tím nějaké holce může zranit city mu asi nevadí.
Možná jsem se do Toma zamilovala a nechci si to přiznat a i kdyby jo , k ničemu by to nebylo protože on u mě skončil.
Některé lidi by možná řekl že přehráním, ale ne, přišla jsem o to s ním , ještě jsme se o tom spolu bavili že nejsem jako on , nechci o to přijít s nějakým s kým to nemyslím vážně nebo necítím že je ten pravý, ale stalo se to přišla jsem o to s ním a on se chová jako debil, jako by ho to vůbec nezajímalo.Když jsem nechala tohohle přemýšlení ohledně Toma , rozhodla jsem se jít spát, protože nemám co na práci a po včerejším klubu jsem unavená.
Vzbudila jsem se asi tak po hodině, a jako první co jsem udělala bylo to že jsem se koukla na mobil , bylo 13:00 takže jsem opravdu spala hodinu, poté jsem šla na instagram a projížděla si příběhy, všimla jsem si že mám několik nových zpráv , což ale není novinka , většinou jsou od mých kamarádek.
Rozklikla jsem tedy zprávy a všimla si jedny od nějakýho kluka , podle profilu jsem poznala že je to jeden kluk z klubu co s námi hrál flašku, ale co chce netuším.
Rozhodla jsem se mu tedy odepsat.N : ahoj, to jsem já Nick že včerejšího klubu , pamatuješ si mě ?
Kie : ahoj, asi ano,co potřebuješ?
Zeptala jsem se ho a odpověd mi přišla poměrně rychle.
N : jen mě napadlo jestli nechceš zajít někdy ven, mohli bychom se víc poznat
Upřímně nevim co mu na to mám odepsat, jít ven s někým koho jsem viděla jednou v klubu, je to bezpečné?
Nechala jsem to být a šla jsem dolů, odepíšu mu až si to rozmyslím.13 kapitola je na světě, omlouvám se že po delší době ale teď nemám moc času kvůli škole, budu se co nejdřív snažit udelat další kapitolu. Bára<3
ČTEŠ
Young love?
Fanfiction• Zkus si to přečíst a uvidíš 💋 • Started - 15. 5. 2023 ✷*.✧๑❥๑✷ Ended - 2. 9. 2023