Zírala jsem na něj, v hlavě mi běhalo tolik myšlenek, ale co odpovědět, jsem nevěděla. Jsem si jistá že k němu něco cítím ale v tuhle chvíli mu to zpátky říct nedokážu, cítím se jako v tranzu, jen na něj koukám a pomalu dýchám.
Opravdu mi Tom Kaulitz řekl že mě miluje? Nebo je to jen nějaký hloupý fór?
„Cože?" bomba Kiaro, ještě horší odpověď si vymyslet nemohla?
„Slyšela si" odpověděl mi a lehce se zazubil.
„Dej mi prosím šanci Kie" řekl a chytl mě za boky.
„A za ten včerejšek se omlouvám" řekl Tom už několikátou větu po dobu co já mlčím.
„Já vím" odpověděla jsem a lehce se usmála.
„No takže?" zeptal se a přitáhl si mě k sobě blíž.
„A co Olivie?" zeptala jsem se, nevím jaký idiot odpoví na otázku otázkou, ale nic jiného mě v tuhle chvíli nenapadlo.
Tom si povzdechl „je to jen obyčejná kurva, Kie" odpověděl bez jakéhokoliv zájmu.
„Teď ale zpátky k době, dáš mi šanci?" zeptal se nadzvedl obočí. Samozřejmě že ano, už nějakou dobu k němu něco cítím.
„Ano" odpověděla jsem a lehce se usmála. ( Tyvole teď mi kralik pochcal postel, to je amater 🤦🏼♀️- dulezita informace, potřebovali jste to vědět)
Hned co jsem to řekla se Tomovi na tváři objevil široký úsměv, přitáhl si mě do polibku. Miluji jeho rty víc než cokoliv jiného.
Odtáhli jsme se od sebe a oba jsme měli na tváři úsměv.
„Co teď?" zeptal se mě a pořád se usmíval.
„Asi si půjdu pro nějaký alkohol" odpověděla jsem mu s úšklebkem.
„Tak to se s radostí přidám" odpověděl mi a usmál se, usmála jsem se nazpátek a pak jsme vyrazili do obýváku kde jsme předtím hráli flašku.
Byl tady mnohem větší hluk než když jsme přišli, a všude samozřejmě odpadky.
Tom popadl nějakou flašku alkoholu a začal to do sebe lít.„Nechceš třeba skleničku, nebo tak něco?" zeptala jsem se a pobaveně ho sledovala.
„Není třeba" odpověděl mi a znovu se napil.
„Kiee!!" vypísk někdo zamnou, a já se otočila.
„Bille" řekla jsem prozměnu já, byl už docela na mol.
„Hledal jsem tě, tak rychle ses vypařila" řekl mi s úsměvem.
„Jo , byla jsem s Tomem nahoře" odpověděla jsem mu.
„Dobře, díky za pokec, zase jdu, pa Tomíku!" řekl Bill se smíchem a někam odešel, jen jsem se nad tím zasmála.
„Kolik toho už proboha vypil" zeptal se mě pobaveně Tom.
„Nevim, ale říkal mi že se chce dneska ožrat" odpověděla jsem mu.
„Můžu?" zeptala jsem se a Tom mi podal flašku alkoholu, napila jsem se.
„Asi půjdu domů" řekla jsem Tomovi po chvilce, bylo kolem deváté.
Dneska jsem ani moc nepila čemuž se divím, ale cítím se nějaká unavená, takže to bude nejlepší.„Sama? Ani náhodou Kie" odpověděl mi Tom vážně.
„Prosimtě, co by se mohlo tak stát?" zeptala jsem se ho, myslím že zvládnu domů dojít sama bez problému, je to tak 15minut pěšky.
„To je otázka?" zeptal se Tom a nadzvedl obočí.
Povzdechla jsem „tak pojď semnou" řekla jsem mu když mě nechce pustit samotnou.
„Rád" odpověděl mi a usmál se.
„Ale přespím tam" dodal ještě.
„Jestli chceš aby tě Gustav zabil" odpověděla jsem a mykla rameny.
„Prosimtě ten bude rád že se trefí do postele tady, a domu přijde tak odpoledne, to už budu dávno pryč" odpověděl a mrkl na mě.
„to už máš takhle vymyšleny jo?" zeptala jsem se ho.
„já vždycky" odpověděl mi a lehce se usmál.
Šla jsem najít Gustava a oznamit mu že jdu domů, aby si nedělal starosti kde jsem.
Samozřejmě se mě ptal s kým jdu, samotnou by mě nepustil takže jsem mu stejně musela říct že s Tomem, vzal to docela v klidu, čemuž jsem se divila ,ale spíš je to tím že už má trochu připito.- - - - - - - - - - - - -
Přišli jsme k nám, zuli jsme si boty a rozešli se do koupelny, umyla jsem si ruce a Tom hned po mně.
Vrátili jsme se z koupelny a rozešli se do mého pokoje.„Kdyby ses ptal, spíš na gauči" řekla jsem Tomovi ze srandy.
„Omyl kotě, spím tady" řekl a shodil mě na postel.
„Možná bychom to měli zopakovat" řekl mi Tom a já hned věděla o čem mluví.
„A možná taky ne" odpověděla jsem mu.
„Neříkej že by se ti to nelíbilo" zašeptal mi do ucha.
„Půjdu se umýt, jsem unavená" odpověděla jsem mu protože od tohohle tématu se chci radši držet dál.
Tom mi dal rychlou pusu a pak mě pustil, musela jsem se nad tím usmát. Šla jsem do sprchy kde jsem se umyla a následně převlékla do pyžama.
★ ★ ★
Další kapitola na světě, docela nudná a krátká ale aspoň něco🦨 - ten skuncik je cute omg.
Chtěla bych poděkovat za 20K přečtení, WOW , neskutečně moc si toho vážím, a děkuji za všechny hvězdičky a komentáře. 💗Když jsem tuhle kapitolu psala, měla jsem ji v konceptech a ukazovalo mi to že má 13 přečtení, přitom jsem ji ještě ani nevydala a neměla ji dopsanou, takže jsem z toho jelen.
Ale nejspíš to byla jen nějaká chyba wattpadu🦨🦨🦨.
Jinak užívejte poslední týden prázdnin ★
Já si ho teda moc neužívám, jen sedím doma a čumím na seriály nebo na tik tok, teď se budu muset začít pomalu připravovat do školy.
Viděla jsem můj nový rozvrh.....matika a po ní hned fyzika první dvě hodiny, každý den, to mě snad chtějí zabít ? Na oba předměty máme tu největší kundu světa takže nevim jestli s ní přežiju dve hodiny po sobě hned po ránu, však to je totalni smrt. Jednou mi řekla že jsem hvězda co sedí v zadní lavici, protože jsem ji neodpověděla na otázku, nevim jestli to mám brát jako kompliment nebo urážku.😜
Ani nevim jak s ní mám projit, neumí ani učit takže mi držte palce. 🦨🦨Dneska jsem se tady nějak rozepsala, ale je to vše, takže bye a uvidíme se u další kapitoly ★. Bára <3
ČTEŠ
Young love?
Fanfiction• Zkus si to přečíst a uvidíš 💋 • Started - 15. 5. 2023 ✷*.✧๑❥๑✷ Ended - 2. 9. 2023