„Ten horor není moc strašidelný" řekla jsem Tomovi když jsme byli v půlce filmu „žejo...baf!" ( dopici to je uplne cringe)
Vybafl na mě Tom a začal se smát „debile!" řekla jsem se smíchem a bouchla ho do nohy.Pak jsme koukali dál na horor, a když tam bylo konečně něco strašidelného lekla jsem se a vždycky chytla Toma za ruku, vypadalo že mu to nevadilo ale stejně sem ji pak dala pryč protože mi to připadalo trapné, bát se hororů.
Když horor skončil bylo už kolem půl jedenácté a my uslyšeli odemykání dveří.
„žeby konečně už přišli?" zeptala jsem se ale odpověď jsem nedostala protože se Tom vydal hned za nima, tak jsem šla samozřejmě taky.
„už jste zpět" řekl Tom „jo , a jdu spát" odpověděl Bill „já taky" řekl prozměnu Georg a nakonec Gustav „taky, jsem hotovej"
„skvěly pokec hoši" řekl Tom ironicky a ostatní kluci se mezitím odebrali do svých pokojů „takže jsme tu zas jen my dva" řekl Tom a sedl si na gauč „jo" odpověděla jsem a sedla si vedle něj.„no a co ty a kluci?" zeptal se mě z ničeho nic Tom „žádneho jsem nikdy neměla" odpověděla jsem mu „cože ?" zeptal se mě „no nikdy jsem neměla kluka, čekám na toho pravého" odpověděla jsem mu „k čemu je láska? Jen budeš mít pak zlomeny srdce, proto mám radši jednorázovky" řekl a mykl rameny „no a ty nechceš někdy zažít lásku?" zeptala jsem se „ptám se, k čemu? Za mě zbytečná věc" odpověděl mi a koukl se na mě „no tak já nevim, žijeme jen jednou a v podstatě ne moc dlouho a každý by si měl najít svoji druhou polovičku nebo to aspoň zkusit" řekla jsem mu a koukla se na něj „ne,nepotřebuji" odpověděl mi a s těmito slovy si odešel dát ven cigaretu, a já jsem se rozhodla jít umýt.
Nahoře v koupelně jsem se jenom vysvlékla protože jsem make-up ani nic podobného neměla.
Poté vlezla do sprchy kde jsem si umyla hlavu a poté celé tělo.
Vylezla jsem ze sprchy, osušila se a pak si oblékla pyžamo a vydala se do pokoje kde seděl Tom a předpokládam že čekal na to až vylezu ze sprchy aby se mohl jít taky umýt, a taky že jo hned jak sem vylezla tam vlítl.Tom se sprchovala a já jsem se snažila nějak usnou, ale vůbec to nešlo, jen jsem se převalovala na posteli do té doby než přišel Tom, který si vedle mě lehl a mně se hned lépe usínalo.
Nechci nic říkat ale myslím že k němu něco cítím, ale doufám že mě to přejde , nechci si s ním nic začít, vyspala bych se s ním a on by mě pak odkopl , což opravdu nechci.
Při mém přemýšlení nad Tomem se mi nějakým zázračným způsobem podařilo usnout.------------------------------------------------------
Ráno jsem se vzbudila a Tom ještě spal, já jsem se jako pokaždé vydala nejdřív do koupelny kde jsem si udělala všechno co dělám každé ráno, nakonec jsem se převlékla a vydala se dolů.
Dneska jsem byla vzhůru jako úplně první, protože dole nikdy nebyl a je mi jasné že kluci po včerejšku spí a Tom spí vždycky déle než já.
Ke snídani jsem si udělala zase tousty a snědla je , poté jsem se vydala zpět nahoru, a Tom furt spal to nemyslí vážně.
„Tome" řekla jsem „coje" řekl rozespale „ vstávej" odpověděla jsem mu „proc?" zeptal se mě ale furt ležel se zavřenýma očima „nudim se" odpověděla jsem mu „to mě budíš kvůli tomu bože, bez otravovat Billa" odpověděl mi Tom a snažil se dal usnout „ne, ten spí po včerejšku jak zabitej" odpověděla jsem mu „já taky" odpověděl mi Tom a dál se věnoval spánku.
Nechala jsem ho teda být a šla jsem si dolů pustit nějaký film, koukala jsem se na film a v půlce filmu mě vyrušil něčí hlas „dobre ráno Kie" řekl Bill „uz jseš vzhůru? A jak se cítíš?" zeptala jsem se „co myslíš?" odpověděl mi a šel si do kuchyně pro prášek.
„zitra máme další koncert, půjdeš s námi?" zeptal se mě Bill poté co zapil prášek „jasně" řekla jsem a usmála se „na a co ty a Tom , všiml jsem si že si teď víc rozumíte" zeptal se mě „jo je fajn" odpověděla jsem mu.
„bry ráno" řekl Tom který šel po schodech „tobě taky" odpověděla jsem mu „no nic jdu zas nahoru" řekla jsem a odebrala jsem se do pokoje kde jsem si sedla na postel a projížděla ig, po nějaké době přišel Tom zpátky do pokoje.
Sedl si vedle mě a nic neříkal,tak jsem dal projížděla Instagram a nic neříkala ale přestalo mě to bavit takže jsem položila telefon a koukla se na Toma „co?" zeptala jsem se ho protože na mě jen civěl a nic neříkal „ zítra máme koncert, půjdeš s námi?" zeptal se mě „jo, Bill se mě už ptal" odpověděla jsem mu a pak jsme dál už nic neříkali a zase vedle sebe jen seděli.
Když v tom to zase udělal, zase se dotkl mého stehna a pak jel víš, jeho doteky mě dohání k šílenství.
„co děláš Tome?" zeptala jsem se ho a zvedla se z postele „nebuď tak nevrlá Kie" řekl mi Tom a šel ke mně blíž a já jsem zacouvala až jsem nakonec narazila do zdi, Tom se ušklíbl a šel ke mně blíž až se nakonec zastavil před mým obličejem.
„jseš krásná Kie" řekl mi Tom z ničeho nic a mě tím vyrazil dech, já jsem krásná? Zeptala jsem se sama sebe.
Z mých myšlenek mě vyrušil Tom který mi dal pramínek vlasů za ucho a poté semnou navázal oční kontakt.
A začal se ke mně přibližovat, můj dech se zrychloval a Tom byl čím dál tím blíž, až mě nakonec políbil a já začala spolupracovat i když vím že dělám chybu.9 kapitola je na světě.
Poslední dobou nemám vůbec nápady , tuhle kapitolu jsem psala asi 2 hodiny a něco , a to je poměrně krátká a nudná 😭 Bára<3
ČTEŠ
Young love?
Fanfic• Zkus si to přečíst a uvidíš 💋 • Started - 15. 5. 2023 ✷*.✧๑❥๑✷ Ended - 2. 9. 2023