Vzbudila jsem se , první čeho jsem si všimla bylo to že vedle mě Tom už není, což jsem se divila protože tohle se stává málokdy, nebo spíše nikdy. Vylezla jsem z postele a šla do koupelny, kde jsem si udělala skin care, vyčistila si zuby, učesala se a převlékla se z pyžama. Pak jsem šla dolů kde byli všichni až na Toma „Dobré ráno Kie" řekl Georg „tobě taky " odpověděla jsem a usmála se „už jseš vzhůru, dneska jako poslední" řekl mi Bill a usmál se „jo, a kde máte Toma?" zeptala jsem se Billa „nevim, někam šel ale řekl mi že se zachvilku vrátí" odpověděl mi Bill a napil se svého čaje, jen jsem na něj kývla a pak se rozešla do kuchyně. „Kie, dělal jsem si chleby s vajíčkem, ten poslední jsem nesnědl , takže jestli chceš můžeš ho klidně sníst, možná si k tomu ještě něco udělaj protože ti to asi nebude stačit" křikl na mě Bill z obýváku „jo , dobře" křikla jsem na něj prozměnu já z kuchyně, uvařila jsem si vodu a zalila můj čaj. Popadla jsem talíř s chlebem a vydala se za Billem ke stolu , i s čajem. Chleba jsem snědla, dokonce mi to i stačilo, takže jsem už jen vypila můj čaj a poté se vydala zpět do pokoje. V pokoji jsem dělala to co pokaždé, projížděla sociální sítě, jelikož jsem se fakt nudila tak mě napadlo si připravit oblečení ve kterém půjdu, protože hledat něco na poslední chvíli mě fakt nebaví. Ještě tedy nevím kam s Tomem půjdeme ale to nevadí, začala jsem něco hrabat ve skříni, prohrabala jsem snad celou skříň než jsem našla něco co bych si mohla vzít.
Vytáhla jsem džínovou sukni s páskem a černý tílko, hodila jsem to složené na skříň a dál projížděla mobil. Zajímalo by mě kam Tom šel když dneska máme někam jít, snad se zachvilku vrátí.------------------------------------------------------
Po nějaké době jsem slyšela kluky jak se s někým zdraví a ten dotyčný pak míří nahoru po schodech, usoudila jsem že je to Tom ,protože kdo jiný by to asi tak byl?
„ahoj Kie" řekl mi Tom který právě vstoupil do pokoje „ahoj" řekla jsem mu zpět a koukla se na něj „kde si byl?" zeptala jsem se ho zezvědavosti, Tom nad mojí zvědavostí jen protočil očima a řekl „bež se připravit Kie, ať můžeme vyrazit" jen jsem na něj kývla a vzala jsem si ze skříně moje připravené oblečení, rozešla jsem se do koupelny kde jsem si udělala lehký make-up, jelikož nevím kam jdeme tak to nechci moc přehánět, hlavně bych mohla říct že moje pleť je skvělá, takže bych se v podstatě nemusela malovat vůbec ale baví mě to a líbí se mi to, takže proč ne. Po 45 minutách jsem byla konečně namalovaná, jen jsem si ještě učesala vlasy a poté převlíkala do oblečení ve kterém půjdu.Z koupelny jsem se vrátila do pokoje kde na mě čekal Tom „to trvalo roky" řekl mi Tom když si všiml že jsem konečně vyšla z koupelny „promiň, snažila jsem se být co nejrychlejší" řekla jsem a trochu se usmála „sluší ti to" řekl Tom a prohlédl si mě „děkuju" odpověděla jsem a usmála se „tak můžeme jít?" zeptal se mě Tom „jo , jasně" odpověděla jsem mu a koukla se na něj, a on na mě taky , byl to takový rychlý příjemný oční kontakt, hned poté jsme se rozešli dolů po schodech. „kam pak jdete hrdličky" zeptal se Bill a uchechtl se „nebuď zvědaví, budeš brzy starý" odpověděl mu Tom s ironickým úšklebkem a poté jsme se rozešli do předsíně, kde jsme si obuli boty.
Vyšli jsme z hotelu a šli jsme k Tomovu autu, Tom mi otevřel dveře tak jako vždycky Nick, usmála jsem se na něj a nastoupila, Tom zavřel dveře a také nastoupil. Vyjeli jsme , vůbec jsem nevěděla kam jedeme, ale neřešila jsem to, po cestě jsem nevěděla co dělat takže jsem si psala s mojí kamarádkou.
„Jsme tady" řekl mi Tom když zaparkoval auto „uděláme si piknik?" zeptal se mě Tom „dobře?" odpověděla jsem mu a usmála se, byla to spíš taková otázka protože jsem nechápala kde by vzal to jídlo, když jsme nastupovali nic nebral „tak pojď" řekl Tom a vylezl z auta, otevřel mi dveře a já vystoupila. Tom šel poté ke kufru ze kterého vyndal tašku plného jídla, takže už vim kde ráno byl , nakoupit to. „jdeme?" zeptal se mě Tom a já kývla. Chvilku jsem šli až jsme došli na louku u jezera ( dává to smysl, nevim lol ) bylo to tady nádherný, nikdo tady nebyl, jako kdyby to tady bylo opuštěné, ale ne doslova, protože opuštěné místa bývají ošklivé tohle nebylo. Tom vyndal z tašky deku a položil ji na trávu, vyskládal tam všechno jídlo co koupil a my si tam poté sedli. S Tomem jsme si povídali, smáli se a u toho jedli všechno možné ( omlouvám se jestli je tohle trochu nelogické, nevim jak to napsat, nikdy jsem nic takového nepsala )------------------------------------------------------
Po nějaké době jsem si byla jistá že už do sebe nic nenarvu, bylo tady toho tolik že se to ani nedalo sníst. S Tomem jsme si už spíš jen povídali protože bych řekla že už byl taky plný.
„ten Nick mě štve" řekl Tom a koukl se na mě „proč?" zeptala jsem se ho a uchechtla se „vždycky jsem se chtěl jmenovat Nick" odpověděl mi „proč, Tom je hezké jméno" odpověděla jsem mu a usmála se „jo ale lepší by bylo Nick aby mi mohla holka říct "Nick give me a fick" ( musela jsem to napsat, vzpomněla jsem si jak mi to jedna holčina napsala to komentářů 😭) odpověděl mi a mrkl na mě „bože Tome, jenom kvůli tomuhle" řekla jsem a zasmála se „ale je to dobrý ne" zeptal se mě „ skvělý, pěkně se to rýmuje" odpověděla jsem mu ironicky, Tom se na mě jen hrdě usmál za to že vymyslel skvělý rým a pak se mě zeptal „jdeme do vody?" „to těžko, nemám ani plavky" odpověděla jsem mu „vem si moje triko" řekl Tom a hned poté si vysvlékl triko a hodil ho po mně, chytla jsem ho a koukla na něj jestli to myslí vážně, kývl na mě, asi mi tim chtěl naznačit že si ho mám obléknout, nevím. Chvilku jsem nad tím váhala ale pak jsem se tedy rozhodla převléknout. Otočila jsem se zády k Tomovi a sundala si moje triko, ne že bych se nějak styděla, ale pod tílkem jsem nic neměla takže se fakt nehodlám převlékat čelem k němu. Hodila jsem na sebe Tomovo dlouhé tričko a sundala si sukni. Tom udělal to samé s kalhotami( proč mi to přijde side eye) a poté jsme šli do vody.Tom po mně furt stříkal vodu jak malé děcko „neměla jsem se malovat" řekla jsem mu „asi ne no" odpověděl mi a se smíchem na mě cakl vodu „nech toho" řekla jsem naštvaně ale hned poté jsem se zasmála „ale notak Kie je to jen voda" řekl s úšklebkem „jo já vim" dořekla jsem to a začala na něj stříkat vodu, hned poté jsem od něj začala plavat pryč protože mi bylo jasné že mi to bude chtít oplatit „Kiaro!" zakřičel na mě Tom se smíchem a začal plavat zamnou. Moc daleko jsem nedoplavala protože mě Tom zezadu chytl za boky a přitáhl k sobě, otočila jsem se k němu čelem a koukla na něj „je ti zima?" zeptal se mě a přitom mi přejel rukou po zádech „trochu" odpověděla jsem mu a lehce se usmála, Tom mi dal pramen mých mokrých vlasů za ucho a zeptal se „půjdeme ven?" jen jsem na něj kývla a pak jsem společně do plavali ke břehu. Vylezli jsme z vody a já hned šla pro moje oblečení abych mohla Tomovi vrátit triko i když pochybuji že bude chtít jet v mokrém tričku. Sundala jsem si Tomovo triko a hodila na sebe moje tílko , snažila jsem se Tomovo triko aspoň trochu vyždímat aby z něj nekapala voda, ale po chvilce jsem se na to vykašlala a oblékla si sukni, protože jsem si ji ještě furt neoblékala jelikož jsem se srala s tím trikem. Tom si oblékl jen kalhoty protože nechtěl jet v mokrém tričku. Když jsem byli oba oblečení uklidili jsme zbytek jídla co jsme nesnědli a složili deku do tašky. Pak jsme se společně vydali k autu , Tom hodil do kufru tašku a poté jsme vyjeli. Po cestě jsem se snažila ignorovat to že vedle mě sedí Tom bez trička, ale jak všichni víme to se mi nikdy nepovede, jelikož se Tom věnoval řízení nemyslím si že viděl jak očima zkoumám jeho tělo.
Je 3:41 a Barunku nenapadlo nic jiného než psát wattpad, takže konečně je na světě 21 kapitola, ze všech nejdelší , většinou dělám 800-900 slov tahle má 1 510 slov, berte to jako bonus že jsem neudělala 5 dnů žádnou kapitolu, a omlouvám se jestli tam jsou nějaké blbosti ale už jsem opravdu unavená a jdu spát, u dopisování téhle kapitoli jsem málem usla ale chtěla jsem ji dopsat abych ji mohla konečně vydat, takže tady je. Bára <3
ČTEŠ
Young love?
Fanfiction• Zkus si to přečíst a uvidíš 💋 • Started - 15. 5. 2023 ✷*.✧๑❥๑✷ Ended - 2. 9. 2023