~18~

1K 35 11
                                    

Vyjeli jsme tedy do kina, po cestě jsme ani jeden nemluvili,jen jsme si užívali přítomnost toho druhého.
Když jsme dojeli Nick mi opět otevřel dveře a poté jsme se spolu vydali dovnitř. Nick koupil popcorn, pití a nakonec lístky. „a na co že půjdeme?" zeptala jsem se ho „na horor" odpověděl mi „cože" řekla jsem a koukala se na něj „co ? Snad se nebojíš hororů" řekl mi a zasmál se „možná trochu" odpověděla jsem mu , Nick jen přitočil očima a řekl „pojď ať to stihneme" chytl mě za ruku a táhl mě do sálu „no jo prosimtě" řekla jsem a zasmála se přitom co mě táhl do sálu jak malé dítě.
V sálu jsme si sedli na místo pro dva a pak jsme už jen čekali než začne film.

Po několika minutách co skončili reklamy začal film.
Ze začátku to vypadalo v pohodě ale postupně se to začalo rozjíždět a já se furt schovávala k Nickovi, chytl mě za ruku, tím mě trochu uklidnil, podívala jsem se na něj a usmála se.
------------------------------------------------------

Po skončení filmu jsme se vydali ven ze sálu, a já jsem byla ráda že už to mám za sebou „tak co?" zeptal se Nick a uchechtl se „už nikdy víc" odpověděla jsem mu „víš o čem to vůbec bylo" zeptal se mě protože ví že jsem si celý film zakrývala oči nebo se schovávala v jeho hrudi „jasně že vím" řekla jsem a protočila očima „tak dobře" řekl a uchechtl se.

„nezajedeme k nám?" zeptal se mě Nick když jsem byli už na cestě k autu „proč ne" řekl jsem a koukla se na něj, Nick mi otevřel dveře, když jsem byli už u auta „děkuju" řekla jsem a on je zavřel, poté co jsem nastoupila ,obešel auto a nastoupil.
Vyjeli jsme, jeli jsme asi tak 15 minut, pak jsem dojeli, Nick mi otevřel dveře jako vždy a já vystoupila.
Šli jsme spolu dovnitř, bylo to tam obrovský a taky nádherný, dalo by se říct že snad vysněný dům každého.
„Můžeš jít do mého pokoje, nahoru po schodech a dveře v pravo, já si ještě zajdu na záchod pak za tebou přijdu" řekl mi a já na něj kývla, šla jsem nahoru a pak jsem otevřela první dveře napravo.
Byl to jeho pokoj nebo to tak aspoň vypadalo, byl taky obrovský, neříkejte mi že v tomhle obrovském domě bydlí sám.
„Tak co líbí se ti můj pokoj?" řekl Nick který stál mezi dveřmi, prudce jsem se otočila protože jsem se ho lekla, on se jen uchechtl „jo, je nádherný" odpověděla jsem mu „diky" řekl a šel si sednout na posteli, poklepal na místo vedle něj abych si tam taky sedla, a já tak udělala.

„No a co ty a kluci?" zeptal se mě z ničeho nic „nikdy jsem žádného neměla" odpověděla jsem mu a mykla rameny „to jako vážně" zeptal se mě s překvapeným výrazem „jo, občas je fajn být sama" odpověděla jsem mu a lehce se usmála „jo, to máš pravdu" řekl a úsměv mi opětoval.
„takže jsi nikdy s nikým nes-" „jo tohle už mám za sebou" odpověděla jsem mu aniž by stihl dokončit svojí otázku
„aha" odpověděl mi a koukl se na mě, taky jsem se na něj jen podívala, nevím co mám říkat s nikým se moc nebavím o tomhle.
Najednou mi dal ruku na stehno, podívala jsem se na něj, připomnělo mi to Toma, dělal to dost často, než jsem se stihla vzpamatovat ze vzpomínání na Toma , Nick se ke mně přibližoval. Tentokrát jsem ani nepanikařila , naopak já byla ta která spojila naše rty. Začali jsme se líbat, Nick mě chytl za boky a přitáhl si mě blíž k sobě, pak jel rukama víš a chtěl mi sundat tričko. „Počkej!" řekla jsem mu a cítila že začínám uvnitř panikařit , nikdy nevím co mam v těchto chvílích dělat, od Nick jsem se odtáhla a chytla si tričko „udělal sem něco špatně?" zeptal se mě a koukl se na mě „ne jen..já tohle nechci" řekl jsem a koukla se na zem „měla bych jet" řekl jsem „Kie.." řekl a chytl mě za ruku „prosím, odvezeš mě?" zeptala jsem se ho „ jasně..".
Řekl a vyrazili jsme zpět k autu, nikdo po cestě nemluvil, nebylo to jako po cestě do kina spíš naopak, tohle bylo to nepříjemné ticho, ale naštěstí jsme během chvilky dojeli, já vystoupila a rozešla se do hotelu.

Sundala jsem si boty a šla rovnou do pokoje, ani jsem nepozdravila kluky , neměla jsem chuť se s nikým z nich bavit. V pokoji jsem si umyla ruce a odlíčila si make up, pak jsem si lehla na postel, a přemýšlela.
„Kie?" řekl Tom který vcházel do pokoje „jo?" zeptala jsem se ho a furt jsem ležela na posteli , Tom si sedl vedle mě na kraj postele.
„stalo se něco?" zeptal se mě a pohladil mě po zádech „ne, jen Nick.."
„co s ním? Udělal ti něco?" zeptal se Tom „ne, jen asi k němu něco cítím ale nejsem si jistá jestli jsem připravená na vztah, co když všechno pokazím"
„proč si to myslíš Kie?" zeptal se mě „ja nevim, nikdy jsem neměla kluka a on jde na všechno hrozně rychle, a já většinou spanikařím" odpověděla jsem mu „ Jestli se mu taky líbíš, tak počká, je to normální a on by to měl pochopit, ale musíš mu to říct" řekl mi a opět mě pohladil po zádech.

Tomův pohled :
Zeptal jsem se co ji je , Kie mi řekla o Nickovi, samozřejmě nejsem rád že s ním něco má ale musím ji v tuhle chvíli nějak podržet ne? Hlavně lásce neporučíš jestli bude chtít být s ním tak ať je s ním, ale jestli ji nějak ublíží tak ať si mě nepřeje.

18 kapitola je na světě, a já se budu snažit co nejdříve udělat 19, a jinak děkuji za podporu nečekala jsem že se tento příběh bude líbit kolika lidem ‼️❤️
Bára <3

Young love?Kde žijí příběhy. Začni objevovat