"Lütfen vurma beni! Yalvarırım sana! "Adam denilemeyecek pislik diz çökmüş yalvarırken bu aptalların bilemeyeceği soruyu sormuştum.
"1 mi 3 mü? "
Adam gözlerini şaşkınlıkla açıp heyecanla cevap vermişti. Beyinsiz işte.
"3!"
" Yanlış. Cevap 2 olucaktı. "
Ve ard-arda duyulan silah sesleri.
Evet dünyadan bir piç daha silinmişti.
Ne kadar bana vicdansız dese bile 7 yaşında ki bir kız çocuğuna taciz edip öldüren bir pisliktir o.
Parayla işten sıyrılmış ve belli ki bu gün başka bir küçük kızın hayatını karartacaktı.
Herkes ben ve çeteme katil dese bile, biz gerçek adaletiz.
Biz adaletin yerini bulmadığı katilleri öldürerek katil olmuştuk.
Bize yapılanların intikamını almaya gelmiştik.
Bize, melek rolü yapanlar işlerini bile düzgün yapamayan koyun sürülerinden başka bir şey değildi.
Adalet para ile satın alınamazdı. Bizim yaptığımız ise çocuklara ve kadınlara şiddet uygulayan, taciz eden, onları tehtid eden ya da zorbalık yapıldığı için intihar edenleri öldürmekti.
Bazen daha ilginçleri çıkıyordu karşıma erkek çocuğunu taciz eden kadın, erkek sınıf arkadaşını taciz eden erkek ya da bir hayvanı taciz edenler.
Düşünsenize insanı taciz edecek kadar iğrenç insanlar(?)ve daha kötüsü bir hayvanı taciz eden insanlar(?) var.
Beni en çok etkileyen bir olay vardı.
Eşcinsel bir kadın, yoldan geçenlerden yardım dilenen hamile bir kadın. Canı çilek çekmiş ve almaya gitmiş geri dönerken piçin birisine yakalanmış.
İnsanlar yardım dilenen kadına bakıp sırıtan orosbu çocuları.
Kadının bebeği olduğunu görünce yere sertçe vurup düşmesini sağlayan ve kan aktığını gördüğü halde durmayıp taciz eden pislik.
Onu öldürmemiştim. Ama öldürmekten beter etmiştim. O kadını taciz ettiği sikini ve ellerini kesmiştim
Bir daha kimseye dokunamasın, insanların yanında küçük düşsün diye.
Ve ben Park Jimin bütün katilleri öldürmeye yemin etmiş bir seri katil.
İlk bölüm nasıldı? Umarım hoşunuza gitmiştir.İyi geceler Meleklerim💜💜💜💜💜💜💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Seri katil" BTS x SKZ x TXT
FanfictionKimsenin yakalayamadığı Bangtan çetesi ve hayatını onları bulmaya adamış polisler.