Sen sus dedoş seni😑

336 32 210
                                    

🍡

14 oy❤

60 yorum❤

.❤. ❤. ❤.❤.❤.❤.❤.❤.❤.❤.❤.

Jin; Biraz kendine bak Kim Namjoon. İnsanların vicdanını sorgulayacağına kendine bak biraz. Ben katilim evet işimi yapıp insanları öldürüyorum, peki sen polis olup kendi işini yapıyor musun?

.❤. ❤. ❤. ❤. ❤. ❤. ❤. ❤. ❤. ❤. ❤.

Namjoon, duydukları ile durgunlaşırken etrafına bakınmıştı. Polisler teker teker başını önğne eğerken hiçbirinin bu soruya cevabı yoktu.

Joon; Sen ne saçmalıyorsun?

Jin; O aşağıda ki piç 4 liseli kız öğrencisini taciz edip, kızlar şikayetçi olunca para vererek işten sıyrıldığını biliyor musun?

Joon; Saçmalama böyle bir şey olmaz!

Jin; Oldu Namjoon. Milyonlarca katil para ile işten sıyrıldı peki acılı anneler, babalar ya da kardeşler ne yapıyor?

Jun; Sizinle ne alâkası var bunun?

Jin; Bu kadar insan bu çeteye neden girdi sanıyorsun? Hepsinin bir acısı var. Hepsinin bir amacı var. Beomgyu'nun keyfinden mi kafayı yediğini düşünüyorsun? Ya da Jeongin'in daha 18 yaşında neden katil olduğunu sanıyorsun?
Hepiniz bizim amacımızı anlayabilecek zekâ seviyesindesiniz peki neden anlamak istemiyorsunuz? Neden kulağınızı tıkıyorsunuz?

Yg; Yani sen şimdi katilleri mi öldürdüğünüzü söylüyorsunuz?

Jin; Oradan bakınca masum insanları öldürüyor gibi bir tipimiz mi var?

Yg; Yani sen çok korkunç görünüyorsun.

Tae; Seokjin hyung mu? Gülerken cam sileceği sesi çıkarıyor.

Joon; Yani sen masum insanları öldürmüyor musun?

Jin; Hayır.

Joon; Ama bu da suç.

Jin; Onlar da suç işliyorlar?

Joon; Neden bunu umursuyorsun? Kimin ne zaman öldüğü neden seni ilgilendiriyor peki?

Jin; Peki neden seni ilgilendirmiyor. Düşünsene Namjoon ya sırada sen varsan? Ya sırada ailen varsa?

Joon; Benim ailem hakkında yorum yapma.

Jin; Ailen ile ilgili yorum yapmadım zaten Kim Namjoon. Sen sâdece yıllardır beynine doldurular bilgiler dışına çıkamıyorsun.

Joon; Böyle aptalca konuşmayı kes!

Jin; Seni anlamıyorum. Resmen ailenin kuklası olmuşsun. Gerçi kiminle evleneceğini bile onlar seçiyorlardı değil mi?

Namjoon'u bu sözler o kadar rahatsız etmiş olacak ki kendinden 1-2 cm kısa adamı yakalarından tutup ayağa kaldırmıştı.

Jin; Ne oldu Namjoon beni mi döveceksin? Ah pardon kavga etmen yasak değil mi?

Joon; Kes sesini.

Jin; Neden bunu yapıyorsun? Senin düşüncelerini dile getirdiğim hâlde neden ailenin sözlerini savunuyorsun?

Lino; Kavga etmesek mi?

Jun; Cidden sitres oldum elim ağrıyor.

J-Hope; Tıp okumasam inanacağım.

Namjoon sanki kimseyi duymuyormuş gibi karşısında ki adamın yüzünü incelerken Seokjin konuşmaya başlamıştı.

Jin; Yüzümü incelemeyi kesip bıraksan mı yakamı?

"Seri katil" BTS x SKZ x TXTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin