🍡
17 oy🎀
70 yorum🎀
Jisung sabah çok tanıdık bir kokuyla gözlerini açmıştı. Kafası sıcacık bir bedene yaslanmış, beli ve boynundaki eller daha çok bastırıyordu zayıf bedeni kendisine.
Kokuyu hemen tanımıştı fakat Minho neden yanında yatmıştı ki? Kafasını kaldırmaya çalışsada ensesinde ki eller buna izin vermemişti.
Hâlinden memnundu. Yıllardır uzak kaldığı kokuyu özlemle içine çekmiş büyüğünün ince beline sarmıştı kollarını.
Yıllar sonra ilk defa bu kadar mutlu hissediyordu kendini. Yıllar öncesine gitmiş gibi hissediyordu kendisini. İlk lise zamanlarına dönmüş gibi.
💖Han Jisung💖
Lee Know'u ilk kez 9.sınıfta görmüştüm. Benden 1 yaş büyüktü. Çoğu 10.sınıf gibi küçük sınıfları zorbalamaya gelmişti fakat beni gördüğünde zorbadan çok bir sapığa benziyordu.
Minho o zamanlar fazla yavşaktı. Okula girdiğim anda dibimde bitiyor peşimden ayrılmıyordu.
Bu yavşaklıkları ben 10.sınıfın yarısına geldiğimde sonunda bitmiş çünkü sevgili olmuştuk. Tam olarak 1,5 sene peşimde koşmuş ve hiç bıkmamıştı.
Anılarımız tek tek gözümün önünden geçerken bunların bir daha asla yaşanmayacağının bilmek canımı yakıyordu.
Beni hatırlasa bile sevmeyeceğinin farkındaydım. Ben ona göre bir deliden fazlası değildim...
Ne kadar canım acısa da bunu kabullenmem gerekiyordu. Aksi takdirde canım daha çok yanacaktı.
Lino; Han Jisung?
Duyduğum sesle düşüncelerimden sıyrılırken kendimi tekrar geri çekmeye çalışmış fakat tekrar başarısız olmuştum.
Lino; Neden yanıma hiç gelmedin?
Han; Hyung-
Lino; Neden hiç hastaneye gelmedin?
Han; Sen... Hatırlıyor musun?
Lino; Cevap ver Han. Neden hiç yanıma gelmedin.
Belimde ki eli daha fazla sıkılaşırken ensemde ki elini ise saçıma çıkarıp sertçe çekerek göz göze gelmemizi sağlamıştı.
Lino; Madem benim sevgilimdin neden gelmedin?
Han; Hyung ben...
Lino; Sen?
Han; Bana senin öldüğünü söylediler.
Lino; Kim söyledi?
Han; Ailen.
Lino; Ne saçmalıyorsun ailem neden böyle bir şey yapsın?
Han; Hyung ailen homofobikti. Zaten bizim ilişkimizi destekleniyordu ama yemin ederim bilsem gelirdim hyung bana öldüğünü söylediler. Bana benim yüzümden öldüğünü söylediler hatta senin telefonundan yazdılar-
Lino; Tamam yeter Han. Telefonunu ver.
Beni serbest bıraktığında hemen yastığın altına koyduğum telefonu almış ve eline bırakmıştım.
Neyse ki mesajları silmemiştim.
Mesajların olduğu uygulamaya girip zaten ilk başta olan kişiye tıklamıştı. Mesajları tek tek okurken gözlerinin dolduğunu görmüştüm.
Lino; Han?
Han; Efendim hyung?
Lino; Tekrar... Eskisi gibi birbirimizi sevsek olur mu? Sana aşık olmak istiyorum. Eskisi gibi mutlu olmak istiyorum. Bana yardımcı olur musun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Seri katil" BTS x SKZ x TXT
FanfictionKimsenin yakalayamadığı Bangtan çetesi ve hayatını onları bulmaya adamış polisler.