💜70 yorum🎀
💜
💖Kim Seungmin💖
Salonda Han ile boş boş oturup televizyona bakıyordum. Aslında sadece bakıyordum. Eğer içeri Chan, Namjoon ya da Seokjin hyung girerse anında topuklayacaktım.
Dün geceden bu yana zaman Chan, Seokjin ve Namjoon hyung'dan kaçmak ile geçmişti. Kahvaltıda sürekli Namjoon hyung ile göz göze gelmiş, bana karşı elini boğazını keser gibi yapıp gözdağı vermişti.
Bunun sebebi ise bir anlık dalgınlık ile odalarının kapısını çalmayı unutmamdı. Fakat Namjoon'un, Seokjin hyung'u sömürdüğünü nereden bilebilirdim ki?
Namjoon beni fark etmesi ile Seokjin hyungdan ayrılmış, bana doğru geleceği sırada ise kapıyı kapatıp odama koşturmuştum.
Bir kaç dakika kapıya yaslanıp etrafa boş boş bakarken duştan yeni çıkmış yarı çıplak Chan ile göz göze gelmiştik.
Ne kadar garip görünüyorsam artık o hâliyle yanıma gelip iki saat boyunca bana ne olduğunu sorup durmuştu. Üst bedenini incelemekten fırsat bulup ona Namjoon ve Seokjin hyung'u öpüşürken yakaladığımı söyleyebilmiştim.
Chan inanmadı. Hatta kuvvetli bir kahkaha attı.
Fakat kahkahası içeri dudakları şişmiş Namjoon girdiğinde gülümsemesi ağır ağır solmuştu.
Tam o an fark etmiştim ki Chan çok yakınımdaydı. Odanın ortasında dikilip mal mal birbirimize bakıyorduk.
Namjoon'da bizim o halimizi görünce kapıyı örterken 'bunu birisinden duyarsam gebertirim seni' deyip gitmişti.
Şimdi sorarsanız Chan ne alaka amk ondan neden kaçıyorsun diye...
Bir süre daha bakıştıktan sonra Chan'ın bana gittikçe daha fazla yaklaştığını fark etmiştim.
Ardından belimde bir çift kaslı kol. O yaklaştıkça ayak parmaklarıma kadar kırmızının tonlarına bürünüyordum. Fakat itmedim.
İlk defa utancımın beni kontrol etmesine izin vermeyip karşılık vermiştim. Soluksuz kalana kadar öpüşmüştük.
E hâlâ neden utanıyorsun amk ne güzel olmuşsunuz derseniz işte tam oraya geliyordum.
Beni resmen itip üzerini düzeltmiş ardından 'özür dilerim Seungmin bir anda ne oldu anlamadım. Unutalım olur mu? ' deyip arkasına bakmadan kıyafetlerini alıp banyoya girmişti.
Bütün geceyi bilgisayar odasında geçirdim.
Akan göz yaşlarımı silme zahmetine bile girmeden yeni kurbanlar seçtim.
Öncelik verdiğim kurbanların kim ne yapmış ya da kime ne yapmış hepsini beynime kazıdım. En son ise bunların hepsini dosyalamakla uğraştım.
Sabahın köründe uyumadığım ve ağladığım için kızarmış gözlerim artık dayanamayıp kapanmış, sert koltukta uykuya dalmıştım.
Ve Han tarafından tekrar uyandırılmıştım üzerime atlayan bedene sesimi çıkarmadan beni televizyonun önüne çekmesine izin vermiştim. Şuan ise sızlayan gözlerimi açık tutmaya çalışıyorum.
Kafam Han'ın fazlasıyla rahat gibi görünen omzuna düşmek için can atıyor gibiydi sanki.
Dayanamadım, gözlerimin kapanmasına izin verdim.
💖Yazar anlatımı💖
Joon; Bir kere daha öpeyim mi?
Namjoon yattığı yerden doğrulup, yanında yatan Seokjin'in dudaklarına atılırken sormuştu. Fakat Seokjin'in elleri anında dudaklarına kapandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Seri katil" BTS x SKZ x TXT
FanfictionKimsenin yakalayamadığı Bangtan çetesi ve hayatını onları bulmaya adamış polisler.