Sol el✊

177 28 123
                                    

🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

18 oy🎀

70 yorum🎀

🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

💖Kim Namjoon💖

Gözlerimi yine kolumu koparmak istercesine dürten Seokjin ile açmıştım. Her sabah böyle uyandırılmaya alışmıştım gerçi.

Joon; Hyung uğraşma sök götür.

Gözlerimi yüzünde bir süre gezdirdiğimde her zaman yaptığı gibi boş boş yüzüme bakıp kırmızının en koyu tonuna sahip öpülesi dudaklarını aralamıştı.

Jin; O kadar sert davranmadım aslında.

Joon; Bu sert değilse sertini görmek isterim açıkçası.

Jin; Bir gün görürsün.

Ben söylediği şey hemen fesat anlarken o ise resmen koşturarak odadan çıkmıştı.

Ama benim gibi aklı fikri fesatta bir insana da bunu demezsin Seokjin'im...

Aynen tam olarak Seokjin enayisi olmuştum. Zaten Seokjin ile iki dakika otursan bile enayisi olurdun. Fazla bile dayanmıştım bence.

Yattığım yerden zorda olsa kalktığımda hemen üzerimi giyinip çıkmıştım odadan.

İyileştiğinden beri kahvaltıyı ve yemeği Seokjin hazırlıyordu. Ne yalan söyleyeyim cidden özlemiştim.

Jimin ne kadar yemek yapabilse de Seokjin kadar iyi değildi. Neyse en azından zehirlenmemiştik.

Odadan çıkıp salona girdiğimde herkesin geldiğini görmüştüm. Seokjin her zamanki gibi sofranın baş kısmına oturmuştu. Hemen yanında ki boş sandalyeye kurulunca hemen göz göze gelsek de çok uzun sürmeden çekmişti gözlerini.

Tae; Hyung yemeklerini çok özlemişim aç kaldım sen yokken...

Jm; Ben yemek yaptım ama?

Tae; Az yapıyorsun 4.tabağımı yiyemiyorum...

Jin; Taehyung git ellerini yıka.

Tae; Hyung bunu bile özlemişim gidip yıkıyorum hemen!

Jis; Hyung sen neden uzun süredir yoktun ki?

Jin; Düştüm kolum kırıldı Han.

Jis; Geçmiş olsun hyung!

Jin; Saol.

Gözüm bu sırada Jisung'a yiyecekmiş gibi bakan Minho'ya takılmıştı. Cidden Han'ın yerinde olsam korkudan ağlardım şuan.

Tanımasam ciddi anlamda yamyam sanardım.

Hemen yanlarında sürekli iğrenç iğrenç flört eden Hyunjin ve Felix vardı. Onlara her baktığımda midem bulanıyordu.

Yanlış anlaşılmasın Hyunjin ve Felix flört ettiği için midem bulanıyor Seokjin'im olsa midem bulunmaz.

Jin; Beomgyu ve Jeongin'e yemek götürdünüz mü?

"Seri katil" BTS x SKZ x TXTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin