Park Jimin🌈

336 30 2
                                    

🍡

Yoongi'den;

Bugün saat 17:30'da Bay Park'ı sorguya alacaktık. Bu yüzden şimdiden Busan'a gitmek için yola çıkmıştık.

Park Jimin ve çetesi, son zamanlarda başımıza çok bela oluyordu.

Kimse dışarı çıkmaya cesaret edemiyordu.
Sedece dışarıda ayyaşlar oluyordu.

Onları yakalayamadığımız her gün,  Kore'ye daha çok rencide oluyorduk.

Bu ise bizim her zaman zorumuza gitmişti.
Sanki hiç bir işe yaramıyoruz muamelesini görüyorduk.

Keşke Park Jimin bir katil olmak yerine, normal bir insan olsaydı. Masum ve güzel bir yüzü vardı. Belki şansımız olabilirdi fakat bir katil ile asla o şekilde ilişkim olamazdı. Onlar o kadar insanın canını yakarken kendileri mutlu olamazdı.

Buna izin veremezdim....

×××××××××××××××××××××××××××××××××

Busan karakolu saat 17:00;

Sorguya yarım saat kala varmıştık sonunda Busan karakoluna.

Bütün grup arabadan inip girişe yönelmiştik.

10 polis birden içeri girmiştik. Park Ji-seok. Karısını ve kızını öldürmüş bir katil. Cesetlerini evi ile birlikte yakmış ve o zaman 10 yaşında olan Jimin'i de alıp kaçmaya çalışmış fakat başaramamıştı.

Jimin, bu sırada Busan Yetimhanesine verilmişti. Bu bilgiyi öğrendiğimizde Namjoon hyung bu yetimhanenin müdürü ile de konuşacaşımızı söylemişti.

Jimin 16 yaşında kimseye bir şey söylemeden kaçmış ve bir daha bulunamamıştı.

Demek ki katil olmayı seçmişti.

Ben bunları düşünürken yarım saat geçmişti bile. Bizi bir odaya almışlardı.

45-50 yaş arası bir adam oturuyordu sandalyede. Elleri kelepçeliydi. Sakalları uzamış ve tek gözü kördü. Derin bir kesik vardı tek gözünde.

Adam cidden korkunçtu. Dün gördüğüm masum çocuk nasıl onun oğluydu?

Seok; Neden buradayım?

Joon; Size bazı sorular soracağız bay Park.

Seok; Ne sorusu lan! Başka kimseyi öldürmedim zaten rahat bırakın amına koyayım!!

Yoon; Terbiyenizi takının bay Park. Sizin ile ilgili değil. Oğlunuz ile ilgili.

Seok; O aptal piç kurusunu mu? Ölmedi mi o hâlâ 6 yıl geçti üzerinden. Onu da öldürecektim aslında ama ayağıma fırsat geçmişti. Aptal polisler bulmasaydı beni!

Yoon; Nasıl bir fırsat?

Seok; Onu bara satacaktım çocuk fahişe diye. O zamanlar mahallede ki en güzel erkek çocuktu ve güzel bir vücudu vardı. Zaten büyüyünce fahişe olur diye düşünmüştüm.

Joon; 10 yaşında ki bir çocuğu mu?

Seok; Evet. Annesi de sürtüğün tekiydi zaten. Yüzünde ki her tarafı annesi denilecek sürtük ile aynıydı.

Chan; Siz ne saçmalıyorsunuz minicik bir çocuk nasıl o iğrenç şeyi yapabilir!?

Joon; Chan sakın ol. Şimdi gelelim Jimin'e.
Jimin 6 yıl sonra bulundu.

Seok; Vay yoksa planım işlemiş mi?

Joon; Ne planı?

Seok; Verildiği yetimhaneye para vermiştim. Jimin büyüyünce onu anlaştığım bara sat demiştim. Satmış mı?

"Seri katil" BTS x SKZ x TXTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin