🍭
14 oy
70 yorum
💜💜💜💜💜💜💜💜
💖Kim Seokjin💖
Sabah her zaman ki gibi erken saatlerde kalkıp; duşa girmiş, dişerimi fırçalamış, saçlarımı kurutmuş ve üzerimi giyinmiştim.
Tuvaletten çıktığımda Kim Namjoon hâlâ uyuyordu. Onu uyandırmadan odadan çıkmış, mutfağa inmiştim.
Sofraya kahvaltılıkları indirdikten sonra kahvaltının yanında atıştırmak için bir kaç şey hazırlayıp, çıkan bulaşıkları yıkamıştım.
Saate baktığımda 09:30'ğa geliyordu. Yukarı çıkıp teker teker bütün kapıları sertçe çalmıştım.
Bizim grubun kalktığına emindim fakat diğerlerini bilemem.
Son olarak kendi odama girip kim Namjoon'un yatağının başına gelmiştim.
Yorganı hafifçe yüzünden çektimde uyurken gülümsediğini fark etmiştim. Bu adam cidden çok garip birisi.
Hafifçe(?) kolunu dürtmüştüm. Bir şeyler mırıldanıp tekrar uykusuna dönmüştü.
Jin; Kim Namjoon uyan. Kim Namjoon uyan. Kim Namjoon uyan. Kim Namjoon uyan.
Joon; Anne 5 dakika daha.
Anne?
Jin; Kim Namjoon uyan. Kim Namjoon uyan. Kim Namjoon uyan. Kim Namjoon uyan.
Joon; Alarm mısın orosbu çocu Chan.
Chan?
Jin; KİM NAMJOON UYAN!
Namjoon uykusundan uyandırıldığı için sinirli olmalı ki yorganı itip bağırmaya başlamıştı.
Joon; ANANI SİKERİM CHAN NE SİKİM BENİ UYANDIRIYOR- Kim Seokjin?
Jin; Kahvaltı hazır gel.
Joon; Bunun yüzünden mi bağırdın o kadar?
Jin; Aynen. Kıyafetin var mıydı senin?
Joon; Nasıl olmasını bekliyorsun?
Jin; Dolabımda sana uygun kıyafet varmıdır ki?
Joon; Senin aptal kıyafetlerini asla giymem.
Jin; Askında Kai'den istesem iyi olur.
Joon; Sana diyorum?
Jin; Boş yapma.
Onun yanından ayrılıp dolabımın önüne geldiğimde bana bol gelen kıyafetim var mı diye bakmıştım.
En alt çekmeceyi açtığımda gördüğüm kıyafetler ile derince bir iç çekmiştim.
Abimin kıyafetlerini ona verecek miyim gerçekten?
Abim bana göre daha yapılı ve uzundu aynı Kim Namjoon gibi.
Joon; Ne düşünüyorsun lan?
Jin; Argo kelimeler kullanmayı kesmezsen ben seni keseceğim az kaldı.
Joon; Kes de görelim.
Paketi alıp ayağa kalktığımda konuşmaya başlamıştım garip bir surat ifadesiyle beni izliyordu.
Jin; Sana kıyafet alacağım o zamana kadar bunları giy fakat zarar verme.
Joon; Sanki yiyeceğim.
Jin; Ne yaptığın umrumda değil zarar verme yeter.
Joon; Ne kadar cimrisin bir don bir kazak için düştüğün hallere bak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Seri katil" BTS x SKZ x TXT
Hayran KurguKimsenin yakalayamadığı Bangtan çetesi ve hayatını onları bulmaya adamış polisler.