🍡
17 oy⭐
70 yorum⭐
💖Kim Seokjin💖
Söylediğim şeyle ben bile şaşırırken gözlerimi olduğu yerde boş boş yüzüme bakan adamdan çekip mutfağa doğru ilerlemiştim.
Jin; Gelmiyor musun?
Joon; Benim uykum geldi odaya gitsem iyi olacak.
Jin; Peki.
Aynı boş bakışları ile odaya yöneldiğinde iç çekmiştim. Yine ağzını tutamadın Kim Seokjin. İltifat etmeyi bile beceremiyorsun...
Hazır mutfağa girmişken yemek yapmayı düşünürken içeri dalan J-Hope ile yapamayacapımı anlamıştım.
Hobi; Hyung ne işin var senin burada?
Jin; Su içecektim de.
Hobi; Hee iç o zaman hadi.
Jin; Hmm.
Bardağu suyla doldurup zorla bir kaç yudum içmiştim. Çünkü manyak arkadaşım ne kadar içtiğime bakıyordu...
Hobi; İçtin işte çık mutfaktan.
Jin; Çıkarım ya.
Hobi; Hyung hadi.
Jin; Off düştüğüm hallere bak.
Mutfaktan çıkıp kendimi koltuklardan birisine attığımda J-Hope'da yanıma oturmuştu. Adam her saniye peşimde dolanıp beni gözetliyordu.
Ne var yani yemek yapıp silahlarımla ilgilensem???
Jin; Off sıkılıyorum.
Dudaklarımı büzüp karşımda ki adama yavru bakışlarımı attığımda azıcık yumuşar gibi olsa da çok kısa sürmüştü.
Hobi; Ne yabilirim hyung sağlığın her şeyden önemli şuan düzelince yaparsın istediğini.
Jin; Dışarı çıkabilir miyim?
Hobi; Çık.
Jin; Arabayla?
Hobi; Yaralı kolunu çok zorlamazsan olur.
Jin; Gidiyorum o zaman?
Hobi; Telefonunu al yemek hazır olunca ararım.
Jin; Hm hm alırım.
Hobi; Hyung!
Jin; Tamam alıcam.
Tamam sinirlenince komik gözüküyordu ve bu haline gülersem öldürürdü beni...
Oturduğum kanepeden kalkıp odama ilerlediğimde arkamdan bağıran adamı umursamadım. Hızlı yürüdüm diye kolum kopacak değil ya?
Odaya girdiğim anda Namjoon ile gözlerimiz buluşmuştu. Tabi o gözlerini kaçırıp beni görmezden gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Seri katil" BTS x SKZ x TXT
FanfictionKimsenin yakalayamadığı Bangtan çetesi ve hayatını onları bulmaya adamış polisler.