36

228 22 89
                                    

🎀

19 oy💜

70 yorum💜

🎀

💖Seo Changbin💖

Gece sürekli gelen acı dolu inlemeler ve kurşunu sıkan adama edilen küfürler ile geçmişti.

Jeongin her ayağı ağrıdığında beni uyandıracak şekilde sesler çıkartıyor sonra da beraber adama sövüyorduk.

Sabah uyandırıldığımda ise adamın bütün sülalesine saydırmıştım. Uykum vardı. Nerdeyse yemek masasına uyuyabilirdim ki Hyunjin olmasaydı.

Dişisini etkilemeye çalışan gelincik bu olsa gerek. Vıcık vıcık şeyler yapıp hem uykumu hem de iştahımı kaçırıyordu.

Felix ise yemeğini yemeye çalışıyordu. Kafasını dibine sokan Hyunjin'i her ittiğinde keyfim yerine geliyordu cidden.

Jin; Hyunjin çocuğu rahat bırakıp yemeğini bitir.

Hyun; Pardon hyung. Bu arada söylemeyi unuttuk ama artık Felix ile sevgiliyiz.

Masada ki herkes yemek yemeyi bırakıp garip garip Hyunjin'e bakmıştı. Ne demek sevgiliyiz?

Jin; Ne demek sevgilisiniz?

Lix; Şey olmamalı-

Jin; Siz zaten sevgili değil miydiniz?

Hyun; Hayır daha dün olduk.

Chan; Ben sizi sevgili sanıyordum.

Joon; Çünkü önümüzde sadece sikişmedikleri kalmıştı.

Seokjin hyung yanında oturan Namjoon'un kafasına sertçe vurmuştu.

Joon; Ya hyung ne yapıyorsun?!

Jin; Ben sana demedim mi küfür etme diye?!

Joon; Çocuk muyum ben?

Jin; Sus yemeğini ye.

Joon; İştahım kaçtı. Size afiye-

Jin; Kim Namjoon yemeğini ye yoksa o yemeği cesedine yediririm.

Joon; Hemen yiyorum hyung...
...

Yemeğim bitince Jeongin'e bakmak için hemen odama çıkacaktım ki aklıma yiyecek bir şeyler hazırlamak geldi. İkimiz de bir şeyler yemeyi seviyorduk ne de olsa.

Dolaplardan iki paket cips çıkarıp tabaklara koymuş yanına da içecek bir şeyler indirmiştim.

Elimdekileri kaslı kollarımla kolayca taşırken üst kata çıkmış kapıyı zor bela açmıştım.

Jeongin tatlı tilki gözlerini, gözlerime çıkartıp tatlı tatlı gülümsemişti.

Evet evim yanıyor.

In; Changbin hyung iyi ki geldin canım o kadar sıkıldı ki!

Bin; Cips getirdim sana.

In; Ay hyung tek sen beni düşünüyorsun şu evde.

Bin; Her yemek getirene bunu diyorsun değil mi?

In; Evet.

Bin; Hmm daha getirmem o zaman.

In; Aa hyung yaralıyım ben olur mu öyle ama çok ayıp hiç yakıştıramadım kalbim kırıldı şimdi çok üzüldü-

Bin; Tamam Jeongin getireceğim sus yeter ki.

In; Ama benim güzel sesimi duymadan kim yaşayabilir ki?

Bin; Kimse.

Jeongin hızla doğrulup şaşkın gözlerle bana bakmıştı.

"Seri katil" BTS x SKZ x TXTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin