🍡
15 oy
70 oy
💜. 💜. 💜. 💜. 💜. 💜. 💜. 💜. 💜. 💜. 💜.
💖Yazardan💖
Siyaha bürünmüş adam gözlerini parlak yıldızlarda gezdiriyordu. Tek tek hepsini incelerken aklındaki sesleri susturamıyordu.
Siyah renkten çok korkardı küçükken. Üzerinden atamadığı tek korku, karanlık korkusu olabilirdi belki de.
Karanlıktan ölümüne korkardı. Hatta küçükken korktuğundan daha çok korkuyordu şuan.
Belki de artık kendisini koruyacak bir kahramanı olmadığı içindi bu korku...
Yıldızları incelemeye devam ederken neden burada olduğunu bile unutmuştu. Yıllardır belki de yıldızlara bakmak dışında bir şeyi yoktu elinde. Ah bir de 4-5 tane kıyafeti vardı.
Koklamaya bile kıyamadığı o kıyafetler...
Seokjin bile şaşkındı yıllarca kokusu gitmesin diye elini sürmediği kıyafetleri daha tanımadığı, kendinden nefret eden bir polise vermişti.
Abisini özlüyordu, çok özlüyordu. Küçükken yaptığı gibi her ağladığında abisini çağırmak istiyordu fakat çağıracak bir abisi yoktu.
Ne kadar hatırlamak istemese de abisi ölmüştü. Abisi öleli yıllar oluyordu. Ve en kötüsü de abisi onun yüzünden ölmüştü.
O zamandan bu yana 16 yıl oluyordu. Babası abisini gözleri önünde öldüreli koskoca 16 yıl geçmişti. Seokjin ise bunu daha dün yaşamış gibi hatırlıyordu.
Sanki babası daha dün Seokjin'i öldüresiye dövmüş, önüne geçip onu korumaya çalışan büyük oğlunu ise 6 yerinden vurarak katletmişti.
Sanki daha dün aylarca abisinin kokan cesedinin yanında, karanlıkta, kırık kollarıyla kurtulmayı beklemişti.
Nefret ediyordu. Annesinden, babasından, ablasından, kuzeninden ve en çok da kendisinden.
💖Kim Namjoon💖
Sabah uyandığımda yanımda ki katilin daha gelmediğini fark etmiştim.
Yıkanan kıyafetlerimi giyip oradan çıkmıştım.
Herkes gelmiş, kahvaltısını ediyordu.Joon; Odamda ki katil nerede?
Lino; Sana da günaydın kanka.
Jm; Birazdan gelir göreve gitmişti.
Joon; Senin yanağına ne oldu lan?
Jm; Psikopat polis arkadaşın ısırdı.
Yg; İzin verdin!
Jm; Sık dedim sadece??
Lix; Oha Jimin'in yanaklarına mı dokundun?!
Yg; Tadına bile baktım.
Tae; Tadı nasıldı çok merak ettim Jimin ben de ısırabilir miyim?
Jm; Hayır ısıramazsın ayrıca yanağın tadı olmaz.
Yang; Senin olur hyung. Yoongi hyung pamuk şeker tadı geliyor mu?
Yg; Ne alâka?
Yang; Jimin hyung bir ara aynı pamuk şeker gibiydi. Pembe saçları vardı hattâ.
Yg; Nerede link?
Jm; Benim hakkımda konuşmayı bırakıp başka birisi hakkında konuşun lütfen. Mesela Taehyung'u ısırıp çikolata tadı geliyormu diye düşünebilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Seri katil" BTS x SKZ x TXT
FanfictionKimsenin yakalayamadığı Bangtan çetesi ve hayatını onları bulmaya adamış polisler.