Lee Minho?

325 31 79
                                    

🍡

11 oy

50 yorum

💖Yazardan💖

Han karşısında yemek yiyen adamın yüzüne sonuna kadar açtığı gözleriyle bakarken, polisler de deli çocuğun neden Minho'ya böyle baktığını çözmeye çalışıyordu. (Minho da tıkınıyo işte)

💖Han Jisung💖

Hayal mi görüyordum? Evet, evet hayal görüyordum şimdi Seungmin beni dürtüp kendime getirecekti değil mi?

Dolu gözlerimle arkadaşıma döndüğümde onun zaten bana baktığını fark etmiştim.

Evet. Sakin ol. Sakin ol. Şimdi döneceksin ve o orada olmayacak. Sakin ol.

Kafasını tekrar yan tarafına çevirdiğinde hâlâ orada olduğunu görmüştü.

Bu sefer o da kendisine bakıyordu. Hayır Jisung saçmalama o yıllar önce öldü.

Sadece benziyor değil mi?

Sadece gözleri, dudakları, burnu, yüz şekli aynı olan bir insandı değil mi? Hem Minho'nun saç rengi siyah değildi? Hem Minho bu kadar yapılı değildi?

Tekrar Seungmin'e döndüğümde hâlâ çatık kaşlarıyla bana baktığını gördüm. Sanki bir tepki versem yanımda bitecek gibi duruyordu.

Sadece sakın olmalıydım.

Titreyen ellerinle yemeğime döndüğümde yanımda ki bedene bakmamaya çalışıyordum.

💖Yazardan💖

Seokjin gergin havayı dağıtmak için boğazını temizleyip konuşmaya başlamıştı.

Jin; Evet biliyorsunuz ki size tek seferlik bir teklif sundum sizde redd ettiniz. Yani ben sizi bırakana kadar burada bizimle kalacaksınız. Hepinize bir oda vermeyi düşünüyordum fakat kaçmaya çalışacağınızı bildiğim için vazgeçtim.

Joon; Ee?

Jin; Her bagtan üyesinin yanında bir kişi kalacak. Han hariç tabi.

Joon; Komik şaka.

Jin; Ne?

Joon; O kişiyi akşam boğarım ve her türlü kaçarım.

Jin; Kim Namjoon benim odamda kalıyor diğerlerini seçelim.

Joon; Senin odanda falan kalmıyorum?

Jin; İçinizden birisi iki kişiyle kalacak.

Joon; Sana diyorum!

Jin; Kim Namjoon kapa o sikik çeneni ve yemeğini bitir.

Joon; Bitirmiyorum ne yapacaksın?

Jin; Evet. Seungmin kimle kalacaksın?

Joon; Kendini sikicem az kaldı...

Seung; Bilmem.

Jin; İyi Bang Chan ile kalıyorsun, Jimin?

Jm; Fark etmez.

Jin; Min Yoongi ile kalıyorsun. Felix?

Lix; Kırmızı kafa ile kalabilir miyim?

Hyun; Neden ben?

Lix; Mıdzy olduğun için. En azından ruhsuz polislerden daha iyi bir seçeneksin.

Jin; Tamam. Kai?

Kai; Geçen bacağından vurduğum hangisi?

Soo; Beni sen mi vurdun?!

"Seri katil" BTS x SKZ x TXTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin