Baba?

292 24 248
                                    

🍡

17 oy💜

70 yorum💜

💖Yazardan💖

Lee Minho, kafayı yemek üzereydi.

3 gün önce resmen eski sevgilisinin Han Jisung olduğunu öğrenmişti.

O zamandan beri rüyasında garip şeyler görerek uyanıyor ya da geceleri düşünmekten uyuyamıyordu. Han sürekli rüyalarına giriyor fakat rüya bir süre sonra kâbusa dönüyordu.

Uyuyamadığı için gergin oluyor ve istemeden herkesi kırıyordu.

Han ise çok garipti. Bu aralar Lee Know gelmiyordu, kendini kötü hissetmiyordu ya da bütün gün Seungmin'in kucağına atlayıp ağlama isteği yoktu.

Ev normalden daha sesliydi. Genelde ses olmayan evde her kafadan bir ses çıkıyordu.

Artık Seungmin ile geçirdiği zamana Chan'de katılmıştı. Seungmin sürekli git yaşıtlarınla takıl dedoş dese de Chan umursamıyordu.

Yemekleri, Seokjin hyung yerine Jimin yapıyor, Yoongi hemen ne hamarat karım var isimli şiirini okumaya başlıyordu.

Hoseok ve Yugyeom bütün gün kavga ediyordu. Kavganın sonunda Yugyeom dayak yiyordu.

En önemlisi Yugyeom her saniye kadınlar hakkında konuşmayı burakmıştı.

Soobin ve Kai aynıydı. Kai her saniye bıkmadan konuşuyor, Soobin ise her saniye bıkmadan onu dinliyordu.

Sürekli birlikte zaman geçiriyorlardı. En tatlı ilişki onlarındı anlayacağınız.

Jungkook ve Taehyung ise çok gerekmedikçe konuşmuyordu. Jungkook bazen durduk yere sinirleniyor ve kavga etmeye başlıyorlardı.

Namjoon, Seokjin ile iletişim kurmaya çalışıyordu. Ah bir de giyinmene yardımcı olayım mı hyung kavgası vardı. Seokjin hâlâ kabul etmiyordu.

Beomgyu ve Yeonjun artık daha iyi anlaşıyorlardı. Bazen Beomgyu kedi gibi Yeonjun'a sırnaşıyordu.

Yeonjun'da alışmıştı artık. Her dakika saçını okşayıp kedi gibi seviyordu onu.

Herkes çok değişmişti. Asla bir katilin yaptığı yemeği yemem diyen Kim Namjoon her an bir katili yiyebilirdi mesela.

Beomgyu ile aynı odada kalacağını ilk öğrendiğinde lütfen değiştir diyen Yeonjun akşam görevlerinde uyumak için Beomgyu'nun gelmesini bekliyordu.

Jungkook ne kadar Taehyung'a kötü davransa da gözleri her saniye onu arıyordu.

Bütün polisler daha bir kaç ay önce nefret kustuğu katillere kısa bir sürede fazlasıyla bağlanmışlardı.

Peki onları bir araya getirenin hayat tekrar ayıracak mıydı?

💖

Seokjin'in geçirdiği kazadan
1 ay sonra;

Seokjin tamamen iyileşmişti. Yaralı omzu iyileşmiş fakat Seokjin'in bedeninde bir iz daha bırakmıştı.

Hoseok iyileştiğini söylediği anda silahını alıp özlem gidermeye başlamıştı.

Silahı aldığı anda yüzünde güller açmış Seokjin'den beklenmedik bir neşeyle silahını temizliyordu.

Namjoon neredeyse silahı kıskanacaktı ki karşısında ki adamın güzel gözleri ona dönmüştü.

Jin; Niye öyle bakıyorsun?

Joon; Ne zaman silaha sarılıp yatacaksın diye bekliyorum.

Jin; Daha yeni uyandık ne yatması.

"Seri katil" BTS x SKZ x TXTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin