Cinayet

540 40 32
                                    

🍡

Seul karakolu saat 20:56;

Namjoon-Günden, güne cinayet vakaları artıyor. Şu sikik Bangtan çetesini çökertmemiz gerekiyor.

Jungkook- Ama nasıl? Bu çete diğerleri gibi değil! Onların elinden tek bir insan kurtuldu ve adamın söyledikleri çok garip!

Yoongi- Tam olarak ne demişti Minho?

Minho- Tam olarak şunları dedi. Uzun saçlı, maskeli ve şapkalı bir çocuğun elinde tırtıklı bıçak tuttuğunu ve ona "Ne komik değil mi her kes deliler hastanesine düzeltilmek için gönderilirken, ben delirtilmek için gönderilmiştim" demiş ve ardından elindeki tırtıklı bıçağı adamı felç bırakacak noktalara saplarken "Senin ölmemen gerekiyor sahi eski eşini felç bırakarak neyi amaçladıysan artık" deyip oradan koşarak kaçmış.

Yeonjun- Orosbu çocuğu! Masum bir adamdan ne istedin!

Minho- Ve adamın eski karısı çoktan ölmüş. Ama bir ara felç miş hastalıktan sanırım.

Jungkook- Siktir et kim bilir kaç tane masum insanı öldürmüştür!

Minho; Haklısın. O pisliklerin hepsini içeri atmak istiyorum!

Namjoon- Sadece birisinin kimliği belli fakat bu çeteden değil ve deliler hastanesinden kaçan şizofren ve anksiyete hastası. Han Jisung.

Minho- Ne! Kim bilir neler yaşadı o pisliklerin yanında!

Yugyeom- Öncelikle o çocuğu kurtarıp deliler hastanesine geri göndermeniz gerekiyor.

Jungkook- Neden kaçmış ki?

Chan-Belki de gitmek istemiyor?

Minho- Umrumda mı peki? Delirmişse, deliler hastanesine gidecek!

Namjoon- Sana duygularının seni yönlendirmesine izin verme diye kaç defa demem gerekiyor Bang?

Chan- Burada herkes duygularını belli ediyor Kim? Nefretinizi kusuyorsunuz ve nefrette bir duygudur.

Namjoon- Aynı şey değil!

Minho; Tamam! Bu kadar yeter. İşimizin başına dönelim artık.

Namjoon- Tamam dağılın.

Herkes dağıldığında etrafıma bakmıştım. Seri katillerden nefret ediyordum. Masum insanların canına kıyıp, çocukları ve eşlerini kimsesiz bırakıyorlardı. Onlar sadece insanları katlediyorlardı?

Ve ben Min Yoongi onları kendi ellerimle içeri tıkacaktım...

Ya da öyle sanıyordum...

Yoongi çok ayıp ama🤭

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yoongi çok ayıp ama🤭

Nasılsınız Meleklerim🤔💘

İyi akşamlar Meleklerimmm💜💜💜💜💜


"Seri katil" BTS x SKZ x TXTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin