🎀
18 oy💜
70 yorum💜
💖Choi Yeonjun💖
J-Hope hyung, 15 dakikada Beomgyu'nun kanamasını durdurabilmişti. Beomgyu ne kadar küçük bir sıyrık dese de derin bir yarası vardı.
Şuan ise koluma sarılmış bebek gibi uyuyordu. Saçları yastığa dağılmış, dudakları büzülmüş, resmen melek gibi duruyordu.
Parmaklarımı hafifçe şişkin yanakta, gözlerimi yüzünde gezdirip arada bir burnunun ucuna minik öpücükler konduruyordum.
Ona karşı boş olmadığımı daha bugün fark etmiştim. Ona zarar geldiği düşüncesi bile nefessiz kalmamı sağlıyordu.
Parmaklarımı yanaklarına sürterek dudaklarına kadar yol çizmiş, bu sefer kurumuş dudakları okşamaya başlamıştım.
Cidden sanırım evim değil ben yanıyordum. Bir insan bu kadar güzel olabilir miydi?
Bir süre sonra rahatsız olmuş kaşlarını çatıp kafasını başka bir tarafa çevirmişti.
Ben de onunla uğraşmayı bırakıp kafamı açıkta kalan boynuna yaslamış gözlerimi kapatmıştım...
💖Choi Soobin💖
Her zaman ki gibi Kai ile temiz hava almak için dışarı çıkmıştık.
Sürekli bıcır bıcık bir şeyler anlatıyor, anlattıkları şeylerin ardından kafasını çevirip tepkime bakıyor ve başka bir anıya geçiyordu.
Anlattıkları şeyler genelde üzücü şeylerdi fakat her zaman komik bir şey anlatırmış gibi anlatıyordu.
İşin kötü tarafı benim de gülmemi beklemesiydi. Okulda gördüğü zorbalıklar ya da babasından gördüğü şiddeti sanki fıkra anlatırmışcasına anlatmasıyla oturup çocuk gibi ağlamak isterken sırf üzülmesin diye komikmiş gibi davranıyordum.
Her zaman ki gibi gülümseyen soğuktan yanakları ve burnu kızarmış çocuğun yüzünü inceliyordum
Ne kadar yaz ayında olsak da akşam olduğunda fazla soğuk oluyordu.
Soo; Kai üşüdüysen içeri girelim.
Kai; Yok canım ne üşümesi.
Soo; Yüzün öyle deniyor ama?
Kai; Ne diyor?
Soo; Hadi gel içeride devam et anlatmaya.
Kai; Tamam!
Küçük bir çocuk gibi koşturarak eve girmiş salonda ki şömineye yapışmıştı resmen.
Onu takip ederek yaptığının aynısını yaptığımda mutlu olmuş olmalı ki gözlerini gözlerime kenetleyip genişçe gülümsemişti.
Onunla olduğum her saniye daha iyi anlamıştım ki Kai cidden çocuk gibiydi...
💖Min Yoongi💖
Yg; Jimin bak bu kaçıncı yaralanman? Karşında ki adamı düşünmek yerine beni düşünmene gerek yok ben evde seni bekliyorum zaten.
Her zaman ki gibi yüzünde ve vücudunda yaralarla gelen Jimin'e pansuman yapıyordum.
Yüzünde ki yaralara fazladan yakınlaşarak yaptığım pansumanda kıpkırmızı olan yanaklarını gördüğümden beri de sürekli onunla uğraşıyordum.
Onun yanında artık daha rahattım. Bana hâlâ "seni öldürürüm" bakışlarını atsa da ona ilgi vermemin hoşuna gittiği belliydi.
Tamam seri katil falandı ama ona ettiğim iltifatlardan sonra nasıl şımardığını görmek zor değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Seri katil" BTS x SKZ x TXT
FanfictionKimsenin yakalayamadığı Bangtan çetesi ve hayatını onları bulmaya adamış polisler.