Seokjin Hyung?

270 26 391
                                    

17 oy🌺

70 yorum🌺

🍡

Joon; Bir sen eksiktin oro- Seokjin Hyung?!

🍡

Islanmayı umursamadan yarısı suyun içinde olan bedenin yanına eğilmiştim. Benden kısa olan bedeni kucağıma alıp onu incitmemeye çalışarak yola doğru ilerlemiştim.

J-Hope hâlâ ağlıyordu. Bizi ilk gören Park Jimin'di.

Jm; Üzüntüden hayal görüyorum sanırım...

Hobi; Bana ne senin hayalinden öldü güzelim Hyungu- Seokjin Hyung! Biliyordum ölmeyeceğini!

Joon; Boş yapmayı kes ve doktorluğunu yap J-Hope.

Hobi; Jimin arabayı sen sür ben Hyung ile ilgileneyim.

Jm; Tamam Hyung.

Yang; Ben ne yapayım?

Hobi; Otur yeter.

Yang; Ama Hyung!

Hobi; Önde otur ve Jimin'in kaza yapmasını engelle.

Yang; Oleyy!

Seri katillerin ciddiyetsizliğini boş vermeye çalışarak J-Hope'un ne yaptığını izliyordum.

Bizim olduğumuz tarafın ışıkları açılınca Seokjin'in yüzünü sonunda görebilmiştim.

Kaşında, dudağında ve anlında yara vardı. J-Hope onları umursamadan daha derin yaralar var mı diye bakıyordu. Tabi ilk aklımıza gelen zaten Seokjin'in yaralı olmasıydı.

Hobi; Namjoon Hyung'u tutsana üstünü çıkarmam gerekiyor.

Dediğini ikiletmeden bedenini koltuktan kaldırıp kendime yaslamıştım.

Adamın ceketini çıkardığımızda gömleğin de ki kanlar J-Hope'un neden yüzde ki yaraları atladığı belli olmuştu.

Omzunda ki yara tekrar açılmıştı ve karnında derin bir kesik vardı. Belini tutup gömleği tamamen çıkardığımda dikkatimi sırtında ki izler çekmişti.

Kapanmış yara izlerine benziyordu. Bu yüzden mi üstünü giydirmeme asla izin vermemişti?

Hobi; Öyle çok bakma hep rahatsız olur.

Joon; Neyden?

Hobi; Vücuduna bakılmasından.

Joon; Şuan uyuyor ama?

J-Hope bana ters ters bakıp işine dönmüştü.

Biraz daha kaşınırsam her an ölebilirdim.

Hobi; İyi ki hava soğuk değildi yoksa donarak bile ölebilirdi.

Joon; Yani ölmeyecek mi?

Hobi; Eve gidince kesin emin olabilirim ama kan kaybını engelledim. Baya bir kan kaybetmiş evde ona uygun kana sahip birisi vardır sanırım?

Joon; 20 kişi bir zahmet olsun.

Hobi; Bizim grupta Beomgyu var ama onu dışında herkes'den alabiliriz. Yoksa da artık yapacak bir şey yok.

Joon; Neden Beomgyu olmaz ki?

Hobi; Ölmek için çok gencim.

💖Lee Minho💖

Polislerin hepsi resmen ortadan kaybolmuştu.
Kimisi odalarına kapanmış uyuyor, Kimisi tıkınıyordu.

Canım sıkılmıştı ve Chan ortalarda görünmüyordu. Şuan salonda sâdece ben ve deli çocuk vardı.

"Seri katil" BTS x SKZ x TXTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin