Çok özledim...

191 14 69
                                    

•Hoşgeldiniz meleklerim! Nasılsınız?

İyi okumalar<3

Sınır 70 yorum💜

Duygusal yerlere de yorum yapın lütfen çünkü bölümün nerdeyse tamamı duygusal.

💖Park Jimin💖

Yanağımda hissettiğim baskı ile zor da olsa gözlerimi açmıştım. Nerede olduğumu düşünürken hemen yanağımın üzerinde hissettiğim ince, yumuşak dudakları yeni fark edebilmiştim.

Jm; Yoongi?

Geri çekilip yüzümü incelemiş ardından diş etleri görünecek şekilde gülümsemişti.

Yg; Jimin-ah günaydın!

Gözlerimi zor da olsa gülüşünden çekip günaydın diye mırıldanmıştım.

Yg; Yerin çok rahat bakıyorum?

Gözlerimi anlamsızca kırparken sonunda göğsünde yattığımı fark edebilmiştim. Kendimi çekmeye çalıştığımda ise kollarını belime daha fazla sarmıştı.

Mâdem kaldırmayacaksın neden söyleyip de utandırıyorsun???

Jm; Kahvaltıya gitmeyecek miyiz?

Boynumda ki suratını hafifçe kaldırıp cevap vermişti.

Yg; Seni yesem?

Jm; Ben acıktım.

Yg; Sen de beni ye?

Jm; Ben et sevmem.

Bana garip bir surat ifadesi ile bir süre bakıp sonunda belimde ki ellerini çekmişti. Kalkıp hemen dolaptan kıyafetlerimi almış giyinmek için lavabonun kapısını kilitlemiştim.

Tabi ki yanında giyinmiyorum?

Aslında ilk zamanlar sürekli niye orda giyiniyorsun? İkimizde erkeğiz gibi aptalca şeyler söylüyor ona attığım bakışlarla zorla susmasını sağlıyordum.

Üstümü hızlıca giyinip işlerimi hallettikten sonra odaya geri dönmüştüm. O da bu sırada giyinmişti. Odadan çıkıp mutfağa indiğimde mutfakta boş boş oturan Seungmin'i görmüştüm. Seokjin hyung nerdeydi?

Seung; Günaydın Jimin.

Jm; Günaydın. Seokjin hyung nerde?

Seung; Hava alması gerekiyormuş. Kafası dolu gibiydi yoksa bana kahvaltı hazırla demesinin başka bir açkılaması olamaz.

Jm; Seungmin hiçbir şeye dokunmadın değil mi?!

Gözlerini kısıp kollarını birleştirerek bana baktığında bütün gün trip yiyeceğimi anlamıştım. Cidden Seungmin'in gelecekte ki eşine acımıyor değilim...

Seung; Hayır hyung dokunmadım.

Hâlâ bana ölümcül bakışlar atan Seungmin'e gülerken gözümün anlık olarak arkasında asılı duran takvime kayması ile gülümsememin solması bir olmuştu.

Bugün 16 eylüldü...

💖Yazar anlatımı💖

Seokjin ilk defa bu kadar dağılmış görünüyordu. Yağmurdan dolayı sırılsıklam olmuş, içtiği kutu biralar yerde duruyordu.

Sarhoş değildi. Hemen sarhoş olan bir insan da değildi. 5 kutu onu kolay kolay etkilemezdi. Fakat Seokjin yine de dağılmıştı. Gömleği ve kumaş pantolonu tamamen ıslanmış, vücuduna yapışmıştı. Aynı şekilde Saçları da yüzüne dağılmıştı.

Gözyaşları ise birer inci tanesi gibi yanaklarından süzülüp kanlarla kaplı ellerine damlıyordu.

Seokjin bir seri katildi, ellerinde kan olması ise fazla normaldi fakat garip olan şey bu sefer kanın sahibinin kendisi olmasıydı.

&quot;Seri katil&quot; BTS x SKZ x TXTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin