🧁
16 oy
60 yorum
💖Yazardan💖
Çalışanlar kaç haftadır oğlunu bulamayan Choi Ha-Joon'un
delirdiğini düşünmeye başlamıştı.Sinirden gözü dönmüş bir boğa misali çalışanlara saldırıyor, onları azarlıyor, sürekli insanlara karışıyor ve onlara sesini yükselttiyordu.
Kamera kayıtlarını teker teker kontrol ettirmiş, ne olduğunu gören var mı diye bütün mahalleyi birbirine katmıştı.
Bu hayatta ki tek sevdiği kişi oğlu Yeonjun olabilirdi. Yıllar önce gittiği bir yetimhane de gördüğü çocuğu o kadar sevmişti ki kendi elleriyle ateşe verdiği ailesinin yerine koymuştu minik çocuğu.
Kendi elleriyle öldürdüğü güzeller güzeli eşi ve deliler hastanesine denek olarak sattığı güzeller güzeli oğlu yerine...
Bu adamın vicdanı yoktu ve herkes bunu biliyordu. Yüzlerce masum insanı kendi elleriyle öldüren iğrenç bir insandı(?) o. Yüzlerce evi dağıtmış, insanların hayatını mahvetnişti. Oğlunun hayatı da dahil.
Onun kimseye acıması yoktu, kimseye bağlanmak istemezdi. Ve kendine göre hiçbir zayıf noktası yoktu.
Biricik oğlu dışında tabi:))
💖Lee Felix💖
Hemen yanımda telefonumdan video izleyen kızıl kafalı polis ile tatlı yapmaya çalışıyordum.
Oysa ki bana tatlı yaparken yardım edeceğini söylemişti☹️
Browni harcımı karıştırmaya devam ederken moralimi yükseltmeye çalışmıştım. Kesin telefonum için seviyor beni😭
💖Yazardan💖
Hyun; Yardım lazım mı?
Lix; Yok devam et sen.
Hyun; İki saattir sana yardım etmeye çalışıyorum neden izin vermiyorsun?
Lix; Yok sen telefonla uğraş.
Hyun; Ama ya ben sana yardım etmek istiyorum~
Lix; Yok sen telefonlar uğraş o daha önemli.
Hyun; Neden boşu boşuna trip yiyiyormuş gibi hissediyorum?
Lix; Yok sen telefonla uğraş.
Hyun; Felix?
Lix; Sen telefonla uğraş ya.
Hyun; Felix bozuldun mu?
Lix; Telefon önemlidir. Telefonla uğraş.
Hyun; Felix kek yandı!
Lix; Ne?! Bak o zaman amk NASIL YANDI KEK NİYE DİKKAT ETMİYORSUN CANIM KEKİM- bekle bir dakika ben kek yapmadım ki?
Hyun; Sonunda düzeldin bir an bozuldun sandım.
Lix; Yani kek yok mu?
Hyun; Bilmem var mı?
Lix; Neden korkutuyorsun beni ödüm koptu!
Hyun; Yaptığın tatlılarla aranda bağ oluşuyor olabilir mi?
Lix; Yaptığı tatlıyla arasında bağ oluşmayan var mı ki?
Hyun; Nasıl ya benim oluşmuyor. Ben insan değil miyim?!
Lix; Değil misin?!
Hyun; Değil miyim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Seri katil" BTS x SKZ x TXT
FanfictionKimsenin yakalayamadığı Bangtan çetesi ve hayatını onları bulmaya adamış polisler.