🧸🧸🧸🧸🧸🧸🧸🧸🧸🧸🧸🧸🧸🧸🧸🧸
Yeonjun ara sokaktan geçen birisinin telefon etmesi ile o tarafa doğru sürerken bir yandan da içinden Bangtan çetesine sövüyordu.
Tam güzel bir kadın ile ateşli bir gece geçirmek istiyordu ki telefon gelmişti ve yine seri katiller bir masum insanı daha öldürmüştü.
Olay yerine vardığımda adamın sadece boğazını kestiğini görmüştüm. Şerefsiz piç.
Etrafa bakınıp düşürdüğü bir eşya ya da parmak izini bırakacağı her hangi bir şey aramıştım.
Her zamanki gibi hiç iz bırakılmamıştı. Orosbu çocukları işlerini çok kusursuz yapıyorlardı.
Lisa- Konserim!
Yeonjun- Efendim Lisa?
Lisa- Bu sefer yine o uzun saçlı adam yapmış. Testereli bıçak kullanışmış ve acı çektirerek öldürmüş. Adam ise çırpınmış ve katili darp etmeye çalışmış. Ellerinde yaralar var ama katil kendi kanını silmiş sanırım.
Yeonjun- Keşke öldürseymiş piçi. Neyse işine dön Lisa.
Lisa- Tamam komserim!
Sokak aralarını tek-tek gezip bir iz aramıştık ama yine en ufak bir delil yoktu.
🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐿🐿🐿🐿🐿🐿🐿🐿🐿🐿🐿🐿🐿🐿🐿🐿
Jisung, Seungmin'in getirdiği yemekleri yerken Seungmin'de kardeşi gibi gördüğü çocuğun saçlarını okşuyordu.
Jisung- Çok güzel olmuş hyung~ Kim yaptı yemeği?
Seungmin- Seokjin hyung yaptı Jisung.
Jisung- Şimdi nerede peki??
Seungmin- Beomgyu hyung düşmüş ve bacağını kanatmış ona bakıyor.
Hiçte öyle değildi aslında. Beomgyu eve geldiğinde her tarafında yara izleri ve bacaklarında morluklar vardı.
Öldürdüğü adam fazlasıyla direnmiş ve Beomgyu'yu hırpalamıştı.
Jisung- Seungmin?
Seungmin- Efendim Jisung?
Jisung- Beni dışarı çıkarır mısın?
Seungmin- Seokjin hyung izin verirse olur Jisung.
Jisung- İzin alsana lütfen! Çok sıkıldım ayda-yılda bir çıkıyorum buradan~
Seungmin- Tamam gidip izin alyım ben~
Dışarı çıkıp Seokjin hyung'un yanına gitmiştim.
Seungmin- Hyung?
Seokjin- Hm?
Seungmin- Jisung dışarı çıkmak istiyor. Çıksa sorun olur mu?
Seokjin- Maske ve şapka takın. Polisler onu arıyor. Silahlarınızı yanınıza alın. Jimin, Felix ve Taehyung'u al yanına. Jisung'ı koruyun Seungmin, kılına bile zarar gelmesin. Yanınsan ayrılayım demeyin, her şey olabilir dışarısı sarhoşlar, ayyaşlar, tacizciler ve en kötüsü Jisung'ın Lee Know dediği şey var. Jisung'a zarar vermeye çalışabilir.
Seungmin- Tamam hyung.
Koşarak odaya gidip Jisung'a haber vermiş ve onun için kıyafet seçmiştik. Maske ve şapka taktıktan sonra hazır olmuştu.
Jisung- Çok heyecanlandım Seungmin! En son kaç ay önce çıkmıştım dışarı?
Seungmin- 2 ay önce.
Jisung- Peki... Siz hâlâ insan öldürüyor musunuz?
Seungmin- İnsan denilemeyecek kadar iğrenç insanları öldürüyoruz Jisung.
Jimin- Selam! Naber~
Jisung- Jimin-ah! Nasılsın?
Jimin- İyi~ sen nasılsın sincapçık~
Jisung- Heyecanlıyım!! SEUNGMİN-AH!!
Seungmin- Efendim?
Jisung- Cips'te alır mıyız?
Seungmin- Alırız Jisung~
Jisung zıplayarak kapıya gitmiş ve koşarak dışarı çıkmıştı.
Arkadaşları peşinden çıkıp, Jisung'ın etrafını sarmış ve gezmeye başlamışlardı.
Jisung, onlar için çok değerliydi. Minik arkadaşları ne kadar hasta olsa da bir o kadar da güçlüydü.
Onun en büyük düşmanı Lee Know'un varlığı bile onları tedirgin ediyordu. Ya minik sincaplarına zarar verirse.
Minik sincap dediğimize bakmayın. Çoğumuzdan daha büyüktü ama bize göre onun minik ve temiz kalbi vardı.
Jisung bütün gün boyunca eğlenip, arkadaşlarını bir yerlere sürüklemiş ve sincap gibi bir o tarafa-bir bu tarafa koşup eğlenmişti.
En sonunda ise ne kadar istemeseler de eve dönmüşlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Seri katil" BTS x SKZ x TXT
FanfictionKimsenin yakalayamadığı Bangtan çetesi ve hayatını onları bulmaya adamış polisler.