"Sizden bir şey isteye bilirmiyim"✓

180 25 17
                                    

*Solak- Kral ve ya saray muhafızlığı yapan askeri zümre

*Seslemek-yanına ve ya bir yere çağırmak

Yazım hatalarım varsa affediin

İyi okumalarr

"YAPMA!"

Derin nefesler alarak gözümü açtığımda etrafa bakınmıştım. Odamda olduğuumu ve yanı başımda Taehyung'un bana endişeli gözlerle baktığını görmüştüm. Yaşananların sadece bir rüya olduğunu beynim algıladığında sakinleşmek için gözlerimi kapayıp elimi kalbime koymuştum.

Lanet olsun bu nasıl rüyaydı. Galiba dün öldürülen adamı gördüğüm için etkilenmiştim. Bunun bir rüya olduğu için Tanrıya şükürler ederken Taehyung bir bardak su getirip bana uzatmıştı.

"Jimin iyimisin sen?" uzattığı sudan birkaç yudum içtikten sonra yerden kalkmıştım.

"Evet, evet iyiyim bir rüyaydı sadece" demiştim. Aklıma birden bu gün saraya gideceyim dank etmişti.

"Hiii bu gün saraya gidicektiim" demiştim. Bir yandan mutlu olsam da diğer yandan Taehyung'dan ayrılmak istemiyordum.

"Evet ya gidiyorsun bu gün" Taehyung suratını asmıştı. Hadi ama böyle olursa hiç gitmek istemem ki ben. Aramızdakı bir kaç adımlık mesafeyi kapatarak sım sıkı sarılmıştım ona. Kendisini sadece birkaç gün önce tanısam da olduğum durumu bilmesine rağmen yanımda oldu, o çok iyi bir arkadaş. Hayatıma girdiği için çok mutluydum.

"Hadi Tata ayrılmıyoruz ki zaten görüşeceğiz" demiştim.

Artık gitme zamanım yakınlaştığında eşyalarımı toplamaya koyulmuştum. Taehyung'un yardımıyla 15 dakika içinde işimizi bitirirken kapı bir kaç kez sert sayılmayacak şekilde yumruklanmıştı.

"Ben bakarım" Taehyung koşarak kapıya gittikten sonra ses gelmediği için meraklanmıştım.

"Taehyung kim o?" diye sormuştum ama yine ses gelmemişti. Ardıyca kapıya gittiğimde Taehyung'un karşısında birkaç solak vardı. Ve şu anda Taehyung onlardan birisiyle karşılıklı olarak bakışıyordu.

"E şey buyurun" Taehyung'un konuşmayacağını anladığımda ben ortaya atılmıştım.

"Ben Kral Min Yoongi'nin veziri Jeon Jungkook. Park Jimin'i saraya götürmeye geldim" vezir olduğunu öyrendiyim adam konuşmuştu.

"Park Jimin benim" demiştim. Bir anlık bana baksada daha sonra gözleri yeniden yanımdakı arkadaşıma kaymıştı.

Görünüşe bakılırsa fazlasıyla çocuklu duruyordu nasıl vezir olduöunu anlamamıştım. Hatta Taehyung'dan küçük ola bilirdi. Beyaz teniyle ve bambu gözleriyle arkadaşımı yiyip bitirmişti. Ama utandığı da kızarık yanaklarından fazlasıyla belliydi.

"Şey eğer hazırsanız gide biliriz" demişti. Taehyung'la dalga geçmem için bir kaç dakikaya ihtiyacım vardı ama.

"Hazırım lütfen burada vekleyin geliyoruz biz" demiş ve ardından arkadaşımın kolundan çekerek içeri sokmuştum.

"Napıyon ya salak" demişti hemen kızarak.

"Seni küçük aslancık aşık mı oldun"

Cruel king || yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin