"Bunu halletmeliyim"✓

102 9 16
                                    

Keyifli okumalar......



"Jimin gitmek zorunda"

Yoongi anında ayağa kalkıp öne gelmişti. Bende şaşırdığımdan ayağa kalkmıştım. "Nasıl yani anlat!" diye Yoongi benden önce konumuştu. Sana abla derin nefes alıp konuşmaya başladı. "Sizin evlenmeniz için bir kaç sıkıntı vardı. Evlenmeniz için aranızda olan laneti bozmak için birkaç malzeme lazımdı-" demişti ama kelimesi Yoongi sayesinde yarım kalmıştı."Kısa kes!" diye sabırsızca konuşmuştu. Sana abla başını sallayarak devam etti "Yalnız son malzemeyi alamadım. Benim gücüm onun için yetersiz. Gidip araştırdığımda onu Sadece Bay Park'ın ala biliceğini öğrendim. Ben oraya süpürgemle gitmiştim. Jimin ise sadece kendisi  gitmeli." diyerek sözünü tamamladı.

Yoongi odanın içinde kaşları çatık şekilde  durmadan addımlıyordu. "Başka bir yoku yokmu bunun!" dedi. Sana abla biraz düşündükten sonra kafasını salladı. "Var efendim. Ama her türlü Bay Park gitmeli" demişti. Yoongi "Konuş!" diye emrettiğinde Sana abla devam etmişti.  Bay Park'a yardımcı ola bilicek güçler vere bilirim" dedi ve sustu. Hiçbir fikrimiz yoktu. Tek çıkış yolu vardı oda benim elimdeydi.

"Ben gidicem" diye kafamı kaldırdım. Ama anında Yoongi'nin keskin bakışlarıyla karşı karşıya kalmıştım. Omzumu silkerek önüme döndüm. "Sana dışarı!" dediğinda Sana abla baş eğip odadan çıktığında gözetçiler kapıyı kapatdı. Birkaç dakika sessizlik olduğunda bu sessizliği bozan ben olmuştum. "Yoongi tek yol bu. Herşey kötüye gidiyor. Dışarıda tamamile felaket var. Tanrıça fazlasıyla sinirli bunu halletmeliyim" diyerek Yoongi'yi ikna etmeye çalıştım.

Yanıma yaklaşıp iki avucuyla yanaklarını kavradı. Burnumun üzerine küçük buse kondurup konuşmaya başladı. "Güzelim sana birşey olursa nolur hm? Sence ben seni tehlikenin ortasına atarmıyım?" dedi. Vay gerçekten çok manipulativ konuşuyor. Eriyip gidiyorum resmen burda. Ama tabikide fikrimden dönmem.

"Kralım ben az değilim ha. Benim için çocuk oyuncağı" dedim göğüsümü kabartarak. Böyle yapmamla kıkırdamıştı. "Geri dönücem çabucak söz veriyorum. Daha sonra, daha sonra şey-" Aklımdan geçenleri yanlışlıkla çıkarmıştım ve devam ettirmemiştim. "Daha sonra ne?" diyerek yüzüme doğru eğilip fısıldadı. Yüzüm ve kulaklarım kıp kırmızı kesilirken ne söyleyeceğimi düşündüm. Ama aklıma birşey gelmemişti.

"Hiç, hiç şey hadi Sana ablaya haber verelim ve bu işi çabucak halledelim.

******

"Hazırmısın?" diye sorduğunda kafamı onaylar şekilde salladım. Heycanla yerimde kıpırdarken Yoongi yanımda elimden tutmuş duruyordu. "Acı verici olucak biraz" demişti Sana abla Karşısında olan büyük ve mavi dumanlar çıkan kazandan bir tüp içerisinde sıvı getirdi ve yanımdaki sandelyeye oturdu. Kolumu sıyırıp masanın üzerine koymuştum. Eline bir hançer elimin iç tarafından yüzük parmağımdan başlayarak bileğime kadar derin sayıla bilicek kesik atmıştı.

Yüzümü acıyla buruşturdmuştum. Geçermiş gibi sağa sola kafamı sallamaya başlamıştım. Elimden kanlar oluk oluk akarken tüpteki sıvıyı kesilmiş damarımın üzerinden dökmüştü. Duyduğum dayanılmaz acı hissi yüzünden sesim çıka bilicek kadar bağırmıştım.

"Yoongi! Acıyor!" diye bağırıyordum. Çoktu,fazlasıyla çoktu. Sanki ruhumu içimden şekip alıyorlar, sanki bilincim açık ve beni doğruyorlar. Dayanılmaz bir acıydı. Ağlamaya devam eterken kenardan Yoongi'nin bağırtısını duydum.

"ÇABUK KES ŞUNU!" diye kükrüyordu. Durmasını istemediğim için elini sıkmıştım. Acı gittikce arttığında artık ayaklarımı yere vuruyordum. Kenarda olan konuşma seslerini tamamile anlamasam bile bazı şeyleri duyuyordum.

"Sana acı çekiyor hemen durdur şunu!" diye Yoongi ısrarla bağırıyordu.

"Efendim artık durdurmak mümkün değil. Bir kaç dakika sonra bilinci kapanıcak ve uyuyucak" demişti.

Artık etrafta olan biteni algılamıyordum. Sadece hissetdiğim yoğun acıyla hıçkırarak ağlıyor ve Yoongi'nin ismini sayıklıyordum. Bilincim yavaş yavaş uyuşmaya başlıyordu. En son ise direnmeyerek gözlerimi kapatdım ve uykuya teslim oldum.

1.Sizce Jimin'in gidiceği yer nasıl hir yer?

2.Tanrıça Nüwa yı nasıl birisi gibi düşünüyorsunuz?

3.Sizce Jimin döndüğünden sonra neler olucak?

Şu an aklımda çok birşey yok ama yazmaya çalışıcam.

Cruel king || yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin