"Benimle evlenirmisin"✓

133 13 0
                                    

İyi okumalar


"Evlenme teklifi etmiş"

Ne evlenme teklifi mi? Gerçekten bu kadar çabuk olucağını düşünmemiştim. Gözlerimi pahalı eşyalar üzerinde gezdirirken şaşkınlığımı gizleme gereği duymamıştım.

"Gerçekten de beni seviyor" kelimeler fısıltıyla dökülmüştü dudaklarım arasından. Gözlerim dolarken elimdeki çiçeği özenle kutusuna koyup kapatmıştım. Arkamı dönerek odadan çıkacağımda Taehyung "Nereye?"demişti. Bir kaç saniyeline arkama bakıp " Yoongi'nin yanına" demiş ve koşar adımlarla odasının kapısına gelmiştim.

"Buraya giremezsiniz" demişti muhafazakar. Beni durdurması yüzünden kaşlarımı çatmıştım. "Hayır gide bilirim bırakın beni Yoongi'nin yanına gidicem" demişti.

"Kral'ımızın ismini ağzına nasıl alırsın sen defol burdan!" bağırmıştı üzerime. Bununla gözlerim tekrardan dolarken sinirle ayağımı yere vurmuştum. Sinirden kanım fokurdaren ağzımı kapalı tutmak zor oluyordu.

"Seni varya seni param parça ederim.
Sen kimsin de üzerime bağırıyorsun. O kafan yerinden koptuğunda da bağıra bilirmisin!" bağırmıştım.

Bir kaç saniye dinlenip adamın bir şey söylemesine izin vermeden yeniden bağırmaya başlamıştım.

"Bir daha bana sesini kaldırırsan senin belanı sikerim orospu çocuğu!" kendimde geçmiştim artık. Birisinin bana sesini yükseltmesi kırmızı çizgimdi.

"Ee sen çok olmaya başladın" adam kılıncını tam çıkarıcakken büyük kapılar aralanmış ve Yoongi gözükmüştü. Kızarmış yüzüm ve dolmuş gözlerimle beni gördüğünde direkt kaşlarını çatarak yanımıza gelmişti.

"Neler oluyor burda" tok ve sert bir sesle konuşmuştu. Buna cevap olarak muhafazakar beni işaret ederek. "Efendimiz çocuk size isminizle hitap etti ve bana hakaret etti" demişti.

Onun acığına Yoongi'ye yakınlaşarak bir elimle kıyafetine tutunmuştum. "Yanına gelmeme izin vermedi üstelik bana bağırdı" diyerek çocuk gibi şikayetlenmiştim.

Yoongi elini belime koyarak muhafazakara dönmüştü. "Bir kez söyleyeceğim ve tüm saraya duyur. Jimin benim prensim teline dahi zarar gelirse size hiç acımam. Ben sizin için neysem Jimin de o!" diyerek sözünü bitirmişti.

Muhafazakar kafasını eğip benden özür dilerken keyfim yerine gelmişti. Kral'la birlikte odaya girmek için adım attığımızda muhafazakarın bana bakmasından istifade ederek ona kocaman dil çıkarmıştım ve bu Kral'ın gözünden kaçmamıştı tabiikide.

Odanın kapıları kapandığında Toongi bana doğru dönmüş ve sırıtmıştı. "Demek bana ismimle hitap ettin hm?" demişti. Cilvelenerek gülümsemiş ve "Kızdınız mı?" diye sormuştum.

Yoongi bana yakınlaşarak elini yanağıma koymuştu. Aramızda sadece bir kaç santim  mesafe vardı. Olduğumuz konumda ona aşağıdan yukarı bakıyordum. Burdan inanılmaz derecede yakışıklı gözüküyordu.

"Sana kızmam mümkün mü?" demişti. Ortam garip enerjiyle dolmuştu. Duygular yoğundu. Beni öpmesini istiyordum. Ellerimi ensesinde birleştirirken kendimi daha da yakınlaştırmıştım ona.

Son hamleyi Yoongi yapmış ve dudaklarını benimkilerin üzerine bastırmıştı. Ufak ufak dudaklarını gezdirirken deneyimiz birisi olarak Yoongi'ye uymaya çalışıyordum.

Cruel king || yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin