Son kez iyi okumalar..
Yoongi'nin bayılmasıyla herkesin ağzından şaşırdığı belli olan bir nida çıkmıştı. Jimin yerinden kalkarak Yoongi'nin yanına çökmüştü. Yüzünü hafifçe şaplaklayarak "Yoongi uyan" diyordu.
Bir kaç dakika sonra Yoongi sonunda kendisine gelmiş gözlerini yavaşca açarak ayaklanmaya çalışmıştı. Jimin'in yardımıyla ayağa kalkmıştı. Yoongi hatırladığı şeyle gözlerini ola bilince açarak doktora dönmüştü. "Sen ikizler mi dedin demin?" demişti. Doktor kafasını sallayarak "Evet efendim biri kız biri erkek olarak ikiz çocuklarınız var" demişti.
Yoongi doktorun çıkmasını bile beklemeden Jimin'i kucağına almış ve sım sıkı sarılarak döndürmeye başlamıştı. "Ay Yoongi midem bulandı indir" diye Jimin konuşunca sonunda Jimin'in ayaklarını zemine değdirmişti.
"Güzelim, seni çokseviyorum" Yoongi mutluluk göz yaşlarını kafasını gömdüğü Jimin'in boynuna akıtırken konuşmuştu. Jimin de aynı haldeydi ikiside çok mutluydu.
Doktor izin alıp gittikten sonra ikiside yatağa uzanmıştı.Jimin Yoongi'nin göğüsüne sokulurken Yoongi de kolunu Jimin'in beline sarmıştı. Yorgun geçen günün ardından ikisi de dinlenmeyi hak etmiştiler.
"Yarın için heycanlımısın" demişti Yoongi. Jimin sıcaklıkla mayışırken kipriklerini aralamış ve ay ışığının aydınlattığı karanlık içinde Yoongi'nin bakışlarını yakalamıştı. Jimin kafasını aşağı yukarı sallayarak "Hemde çok" demişti.
"Yarından itibaren artık Park değil de Min olucaksın" Yoongi dudaklarını kolları arasındaki bedenin saçlarına bastırmıştı.
*******
Sabah saatlerde saray halkı fazlasıyla haraketliydi. Herkes mutluydu, hizmetliler hepsi bir işle meşguldu. Sarayın her tarafı bu gün olucak düğün için hazırlanıyordu. Sarayın kapıları gelicek zadeganlar, diğer Krallıkların prens ve prensesleri için açılmıştı.
Düğün heyecanı sadece saray cemahatını değil tüm Krallıkğı sarmıştı. Her hey Kralın evlendiği kişi hakkında konuşuyordu. Bu 'kızın' kim olduğunu herkes merak ediyordu.
Stilistler Jimin'i hazırlarken Taehyung hazırlıklarını bitirerek arkadaşının etrafında dönüyordu. Jimin'in üzerinde hanboka benzer kırmızı düğün kıyafeti vardı. Saçları özenle taranarak toplanılmış ve değerli takılarla bezetilmişti. Yanlız bir tek boynunda hiç bir takı yoktu. Güzelliğini daha da ortaya çıkarıcak bir çekilde makyajı yapılmıştı. Gözlerinin kenarı küçük taşlarla süslenmişti.
Aynada kendisine bakarak sevinen Jimin'in çok güzel gözüktüğünü düşünüyordu. Ve aynı anda da gözlerine inanamıyordu. Evleneceği hiç bir zaman aklının ucundan bile geçmemişti. Taehyung arkadaşına sıkıca sarılırken gözlerinin dolmasına engel olamamıştı. Jimin bunu gördüğünde sahte kızgınlıkla "Ya ağlama beni de ağlatıcaksın makyajım akıcak" demişti.
Stilistler ve hizmetçiler işleri bitdiğinde odadan çıkmıştı. Geriye sadece Taehyung kalırken o da arkadaşına sakinleşmesi için yardım ettikten sonra odadan ayrılmıştı. Jimin ayna karşısında kendisini incelerken odanın kapısı yavaşca tıkladılmış ve ardından açılmıştı.
Jimin aynadan arkaya bakarken kapının ardından kırmızılar içinde olan Yoongi gözükmüştü. O da Jimin kadar olmasa bile şık gözüküyordu. Temkinli adımlarla Jimin'e yaklaşıp arkadan sarılmış ve bakışlarını ayna yardımıyla birleştirmişti.
"Jimin-ah, çok güzelsin" dedi Yoongi iç çekerek. Jimin Yoongi'nin kolları arasında dönerek kollarını büyüyünün boynuna atmıştı.
"Seni çok seviyorum" dedi Jimin fısıldarcasına. Yoongi elini kıyafetinin koluna salarak içerisinden bir kutu çıkarmıştı. Orta boy kutunun kapağını açmış ve mücevherin gözükmesini sağlamıştı. Jimin gördüğü güzel gerdanlıkla gözlerini ola bilince açarken Yoongi bu görüntüye sadece gülümsemişti. Jimin'in arkasına geçerek boş bir halde duran boynuna gerdanlığə takmıştı. Tabikide Yoongi sevgilisinin güzel boynunu mücevhersiz bırakmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cruel king || yoonmin
FanfictionJimin bir sabah uyandığında geçmişte olduğunu görür. Neler olduğunu anlamaya çalışırken oraya alışır. Dahası da Zalim Kral Yoongi'ye aşık olur. Ama Jimin'in Kral'la ruhlarının bağlandığını bilmiyordur. Fantastik Yoonmin Taekook