'Derin sular'✓

106 11 2
                                    

İyi okumalar

🔞Malum bölüm🔞

"Derin suları severim"

Yoongi Jimin'in ilk defa bu kadar arsızlaştığını görmüştü. Jimin'in kalçalarından tutarak tamamen kendisine yapıştırdığında dudaklarını Jiminin' dudaklarına yapıştırmıştı. Jimin'in keyifli mırıldanmaları dudaklarından dökülen inlemelere karışarak tüyler ürpertiyordu. İçin için yanıyordu ikiside. Dudakları şehvetle ve ahenkle bir biriyle dans ederken Yoongi Jimin'i ola bilince kendine bastırmıştı.

"Yoongi yaralısın' Jimin soluklarının arasından konuşmuştu. Yaralı olması Yoongi'nin umrunda bile değildi.

"Ben iyiyim güzelim. İstemiyorsan dura biliriz." Bu sorunun cevabını Yoongi çok iyi biliyordu. Ama sevdiğinin istemediği bir şeyi de yapmazdı.

"Hayır. Çok istiyorum" diyerek nefeslerinin arasından konuşmuştu Jimin.Ardından Yoongi bir dakika bile durmadan tekrar dudaklarını birleştirmişti. Yoongi ulaşa bildiği her yere ıslak öpücükler kondurarak Jimin'in kucağında kıvrılmasını sağlıyordu.

"Yoongi" diye inledi bir sürü sonra kendisini daha fazla tutamayarak. Bir eli Yoongi'nin omzuna tutunurken diğeri sıkıca saçlarına asılmıştı. Havalanan kalçaları tekrar Yoongi'nin kucağına inerken bir kez daha inlemesini sunmuştu.

Yoongi elini Jimin'in üzerindeki hanbok'un kemerine atarken gözlerine izin istermiş gibi bakmıştı. "Yoongi,lütfen" aldığı yanıtla bir dakika bile beklemeden Jimin'i soymuş ve saniyeler içinde onu altına almıştı. Yüzüne dökülen saçlarını kenara ittirerek boynuna sert bir şekilde öpücükler kondurmuştu. Ara ara güneş gibi parlayan tenin ince derisini ısırıp emerek morarmasını sağlıyordu.

Jimin sadece iç çamaşırıyla kaldığı için utanmış ve yüzünü elleriyle kapatmıştı. Yoongi ise karşısında olan manzaranın keyfini çıkarıyordu. 'Çok güzel' diye düşündü Yoongi. Elleriyle Jimin'in yüzünü açarken onu rahatlatmaya çalışıyordu.

"Benden utanma güzelim" demiş ve yüzünü öpücüklere boğmuştu. Ardından kendi üzürundekileri ve Jimin'in üzerinde kalan son parçayı de çıkararak ağırlığının bir kısmını yeniden Jimin'in üzerine bırakmıştı.

Birleşen kasıkları sayesinde ikiside inlemişti.Bu Jimin'in daha önce yaşamadığı bir hissti. Beyni durmuş ve pelte kıvamına gelmişti.

Yoongi haraketlenip kasıklarına sürtünmeye başladığında Jimin Yoongi'nin güçlü kollarına tutunarak kafasını arkaya doğdu atmıştı. Deliğine uygulanan baskı aklını başından almıştı. Kasıkları bir kez daha buluştuğunda Yoongi "Siktir!" demiş ve beklemeden Jimin'i ters çevirmişti.

Belinden tutarak kalçasının ortaya çıkmasını sağlarken dudağına sırıtış konmuştu. "Çok güzelsin Jimin-ah" demiş ve penisiyle çocuğun girişini bir kaç kez yoklamıştı. Jimin'e yapmak istediği o kadar şey vardı ki nerden başlayacağını bile bilmiyordu.

"Yoongi" Jimin sızlanarak altındaki çarşafı daha sıkı tutmuş ve kendisini Yoongi'ye taraf itmişti. Ama Yoongi kendisini geri geçmiş ve Jimin'in kalçasına küçük şaplak atmıştı.

"Yaramazlık yok" demiş ardından penisini Jimin'in deliğine sürtmeye başlamıştı. En sonunda Yoongi kendisine hakim olmamayarak kendisini konumlandırmış ve ani bir şekilde Jimin'in içine girmişti. Jimin kafasını yukarı kaldırırken tiz bir çığlık dudaklarından firar etti. Hissettiği acı yüzünden gözlerinden akan yaşlarla sızlanmaya başlamıştı.

"Yoongi!" diye hıçkırmıştı. Yoongi Jimin'in sakinleşmesi için omzuna küçük küçük öpücükler kondururken "Şşt güzelim geçicek" demiş ve içerisinde yavaş yavaş haraket etmeye başlamıştı. Dakikalar içinde Jimin'in aldığı acı yerini hazza bırakırken ikisi de kendikerini kaybetmişti. Yoongi penisini sarak duvarlar sayesinde aklını kaybederken kavradığı ince beli daha da sıkı tutarken Jimin içinde varlığını hissetdiren adamın ismini sayıklayarak inliyordu.

Kalça kemiğinden başlayıp omurgasına kadar titremişti Jimin. Hiç tutmadığı haz dalgasıyla sarsılıyordu. Nefes almakta zorlanıyordu. Yoongi'nin sert ve hızlı vuruşları ikisini de zirveye ulaştırmıştı. Yoongi Jimin'in prostatına çarptığında ağzından gecenin en sesli inlemesi dökülmüştü.

"Yoongi-ah daha da hız-lı" Yoongi bulduğu köşeye defalarca çarptığında Jimin bir hız trenindeymiş gibi yükseklere kalkıp iniyordu. "Tanrım Yoongi!" diyerek inlemişti Jimin. 

Yoongi uzanıp dudaklarını Jimin'inkilerle birleştirmişti. Yoongi'nin Jimin'in içindeki haraketlerine göre öpüşleri dağınık olsa bile ikiside bunu umursayacak halde değildiler. Saniyeler içinde Jimin tükeneceğini biliyordu. Gözlerini kapatarak kalçasını Yoongi'ye iterek onu yarı yolda karşılamıştı. Ograzım dev bir dalga gibi Jimin'i sarsarken titreyerek çarşafı bulamıştı.

Boşalmanın verdiyi hissle kendisini kasmasıyla birlikte Yoongi'yi içerisinde sıkıştırmıştı. "Siktir, Siktir, Jimin delirtiyorsun beni" demişti Yoongi. Saniyeler içinde Yoongi de kasılarak Jimin'in içine gelmişti. Deliğinden dolup taşan meniler eşliğinde ikiside kendisini yatağa atmıştı. Derin derin nefesler alarak Yoongi Jimin'i kendisine taraf çekmiş ve sarılmıştı.

"Çok güzelsin Jimin çok. Seni çok seviyorum" demişti Yoongi. Jimin kedi misali mayışarak Yoongi'nin göğüsüne sokuldunda "Seni seviyorum Yoongi" demişti

Ardından Jimin'i kucağına alarak banyoya geçmiş ve küvetin içerisine oturmuştu. İlık suyla Jimin'in her bir tahafını güzelce duruladıktan sonra aynı şekilde güzelce kurutmuştu. Bu sırada da öpücüklerini ve sevgi sözcünlerini eksik etmemişti.

Yoongi sevgilisiyle güzelce ilgilendikten, onu sevgilere boğduktan sonra ikiside yatağa girmişti. Yoongi Jimin'i kollarına alarak sarmalayıp üzerini de örtmüştü.

"İyi geceler meleğim" demişti. Jimin'in düzenli nefeslerinden uyuduğunu anlayıp kendiside uykunun kollarına teslim olmuştu....

Ay ne yazdım ulan ben

Umarım hoşunuza gitmiştirr.

Cruel king || yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin