Yeni bölümden selammsss! Bölüme geçelim hemen!
Hatırlatma
Kapıdan çıkmadan önce son kez arkamı dönüp eve baktım. Gözlerimi evin her yerinde gezdirdim. Daha sonra kapıyı çekip binadan çıktım. Hastaneye doğru ilerlemeye başladım. Yanımda bir araba durdu. Önemsemeden ilerlemeye devam ettim.
"Jeongin!" adımın seslenilmesi ile arabaya doğru döndüm.
---------------------------------------------------------
Chuxi noona arabanın camını açmış bana bakıyordu.
"Noona?" arabadan inip yanıma geldi.
"Jungwon'un yanına gidiyorsun değil mi? Hadi gel bırakayım" diyerek valizleri alıp yerleştirmeye başladı.
"Evet de. Noona sana zahmet olmasın" dediğimde bana dönüp gülümsedi.
"Önemli değil. Hadi bin" dedi. Valizleri çoktan yerleştirmişti. Arabaya bindim.
"Jeongin kusura bakma dün akşam gelemedim. Çekimdeydim"
"Sorun değil noona" diyerek tebessüm ettim.
"Chenle bahsetti. Dongmin'in evinde kalacakmışsınız"
"Evet. Jungwon iyileşene kadar kalıcaz. O iyileşene kadar bende ev için parayı denkleştirmiş olurum. Sonra da taşınırız işte"
"Anladım" dedikten sonra bir daha kimse konuşmadı. Yarım saat sonra hastaneye gelmiştik. Noona arabayı park etti. Arabadan indik. Valizleri bagajdan alıp verdi.
"Teşekkürler noona" gülümsedi.
"Rica ederim Jeongin. Ben de Jungwon'u görmüş olacağım" ikimiz birlikte hastaneye girip Jungwon'un yanına ilerledik. Jungwon uyuyordu. Diğer beşlide telefonda oyun oynuyordu.
"Gençler" diye sesimi alçaltarak seslendim. Hiçbiri oyundan kafasını kaldırmadan
"Hoşgeldin hyung" dediler. Bu hallerine noona ile kıkırdadık.
"Hadi be!" diye Yeonkyu'nun hafif bağırmasıyla ben sıçramıştım. Yeonkyu elini ağzına kapattı hemen. Jungwon da sıçrayıp gözleri açtı.
"Hyung? Chuxi noona hoşgeldin"
"Hoşbulduk Jungwon. Geçmiş olsun"
"Sağol noona" Diğerleri de selam verdiler.
"Hyung Daehwi hyung'lar geldi de bahçeye çıktılar"
"Tamam haber verdiğin için sağol Bin. Ben bizimkilerin yanına geçiyorum. Jungwon bir şeyler yedin mi?"
"Ben de gidiyorum o zaman bir saat sonra çekimim var. Tekrardan geçmiş olsun Jungwon"
"Sağol noona. Görüşürüz. Yedim hyung. Git sen" dedikten sonra Chuxi noona ile yanlarından ayrıldık.
"Noona Chenle'yi görecekmisin?"
"Yok zaten evde görüştük onunla. Jeongin sen daha fazla gelme. Bir şeye ihtiyacın olursa beni arayabilirsin" diyerek sarıldı. Ben de ona sarıldım.
"Sağol noona. Görüşürüz" diyerek Chuxi noona'yı yolculadım. Daha sonra zıt tarataki bahçeye ilerledim. Bizim 4'lü çardakta oturuyordu. Yemek yiyorlardı. Karnımın acıktığını o an yeni fark ettim.
"Afiyet olsun gençler" diyerek yanına oturdum.
"Jeongin gel sana da aldık . Al bakalım" diyerek poşetten sandviç ve meyve suyunu uzattı Sungchan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özür Dilerim Ve Seni Seviyorum / Jeongsung
Fanfiction"Jisung sen de" diyerek uyardı İnyeop hyung. İnyeop hyung'un odadakiler üzerinde baskınlık kurabildiğini fark ettim. "Tamam!" diyerek kafasını kaldırdı. Artık gözlerime bakıyordu. Göz göze geldiğimizde bir şimşek çakmış gibi hissettim. O sırada akl...