Yeni bölümden selamlarrrr!
Mükemmel okuyucularıma mükemmel bir haftalar dilerim!Küçük bir itirafım var. Bölümleri öğlen atıyorum çünkü staj çıkışında modum düşükken yorumlarınızı okumak beni mutlu ediyor.
Bölümler nasıl gidiyor!Hadi hemen bölüme geçelim! Let's go!
Hatırlatma
Karşıdan karşıya geçerken üzerime gelen motoru gördüm. Sebebini bilmediğim şekilde kımıldayamadım. Ayaklarım yere çakılmış gibiydi. Bir kaç saniye sonra fren sesi ile motor kaydı. Motor ve üstündeki kişi yere devrildi. Motordan düşen kişinin yanına ilerledim.
"Pardon iyi misiniz?"
"Aptal mısın sen? Niye yolun ortasında dikiliyorsun?!" diyerek ayağa kalkıp kaskını çıkardı. Hay şansına s*çay*m Jeongin ben senin.
----------------------------------------------------
Neden ya neden? Ben uzak durmaya çalıştıkça bu insanlar neden karşıma çıkıyorlar? Arkası dönükken gitmeye hazırlanmıştım.
"SEN! Neden eşyalarımın etrafında her zaman seni buluyorum Yang Jeongin"
"Adın sanırım J.one'dı. Bak şu an ki olay bilerek olmadı. Önceki olay için de bir defa yapmayacağımı söyledi"
"Bence yalan söylüyorsun!"
"Tanrı aşkına! Senin olduğunu bilseydim. İyi misin diye sormak yerine bırakır giderdim. Sizden uzak durmaya çalışıyorum zaten"
"Her neyse defol! Bir daha da karşıma çıkma!" dediğinde rahatladım. Tanrıya şükür kurtuldum. Bütün sahil hevesim kaçmıştı. Geldiğim yolu geri gitmeye başladım. Eve geldikten sonra kendime kahve yapıp yarım bıraktığım kitaba devam ettim. Kafamı dağıtmam gerekiyordu. Bir kaç saat kitap okudum. Saate baktım. Saat 23:11'di. Mutfağa gidip kendime ramen hazırladım. Ramenimi bitirip mutfağı toparladım. Daha sonra odama gidip banyoya girdim. Duş alıp çıktım. Kremlerimi sürüp ilacımı içtim. Sabahtan beri gruba girmediğimi fark ettim.
Boş İşler Müdürlüğü
16:35'de başlayan konuşma
Daiki Sungchan vardın mııı?
Bambi Evet az önce indik. Hyung ile eve gidiyoruz Annemler araba yollamış
Hamjo Riko Hava alanı eve uzak mı?
Bambi Pardon kimsiniz Ve bu grupta ne işiniz var
Hamjo Riko Özür dilerim Channie~ Hadi affet
Dolphin Yalakacı seni
Daiki Sungchan bize küs kalamaz ki
Dolphin Bir Jeongin bir de Sungchan bize küs kalamıyor
Bambi Bu arada Jeongin nerede?
Hamjo Riko Bugün bir kaç iş bakacaktı Görüşmeye girmiştir
Bambi Aaa doğru doğru
Dolphin bir jeongin bir sungchan bize küs kalamıyor -> Daiki Bir de şöyle bir şey var Kimse Jeongin'e küs kalamıyor
Hamjo Riko O bebeğe küs kalınır mı hiç?
Bambi Ay evet tatlışım ya
Mesajlarına gülümsemeden edemedim. Seviyordum onları. Bana destek olan ikinci ailem olmuşlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özür Dilerim Ve Seni Seviyorum / Jeongsung
Fanfiction"Jisung sen de" diyerek uyardı İnyeop hyung. İnyeop hyung'un odadakiler üzerinde baskınlık kurabildiğini fark ettim. "Tamam!" diyerek kafasını kaldırdı. Artık gözlerime bakıyordu. Göz göze geldiğimizde bir şimşek çakmış gibi hissettim. O sırada akl...