Yeni bölüm zamanıı!
Nasılsınız?
Kendimi işe yaramaz biri gibi hissediyorum.
İyi okumalar!
Hatırlatma
Locaya dönmeye çalışırken biri tarafından kolundan tutulmuştu. Jeongin kolunu çekmeye çalıştı. Sonra gördüğü kişiyle gülümsedi.
"Aaaah? Sen bura" Jeongin cümlesini tamamlayamadan karşısındaki kişi dudaklarına yapışmıştı. Jeongin itmek yerine karşılık vererek, dudaklarını aralamıştı. Karşısındaki kişi geri çekilerek
"Devam edersem kendimi tutamam" Jeongin cevap vermeyip karşısındaki kişinin dudaklarına yapıştı tekrar. Karşısındaki kişi geri çekilerek
"Bunu evet olarak kabul ediyorum. Ama devamı burada değil" diyerek Jeongin'in kolunu tutarak hızla bardan çıkartarak arabasına doğru ilerlemeye başlamıştı.
---------------------
Jeongin'i koltuğa atar gibi bindirdikten sonra kendi de binmiş ve yakında olan evine doğru sürmüştü. Gelir gelmez arabasını park etmişti. Ve Jeongin'i tekrar peşinden sürükleyerek asansöre bindirmişti. Asansöre biner binmez Jeongin'in dudaklarına yapışmıştı. Kendini Jeongin'e bastırmıştı. Jeongin hissetiği sertlik ile inlemişti. Asansörün durmasıyla birlikte ikili hızla eve girmişti. Ardından durakları yatak odası olmuştu. Birbirlerinin dudaklarını açlıktan çıkmışçasına sömürüyorlardı. Öpüşmeye devam ederlerken elleri de rahat durmuyordu. Birbirlerini kıyafetlerini çıkarıyorlardı. Jeongin boynuna yönelerek hem ısırıyor hem de emiyordu. Jeongin'in ağzından inlemeler dökülüyordu. Jeongin'i hazırlamaya başladı.
"Adımla inle Jeongin-ah" dedi kulağına fısıldayarak.
"Seni istiyorum Jisung"
Time skip (Üzgünüm olmadı. Anca bu kadar işte)
Gece ikili içinde zorlu geçmişti. Jeongin yorgunluktan uykuya dalmıştı. Jisung uyumadan önce Jeongin'i temizlemiş ve ardından çarşafları değiştirmişti. İlk gözlerini açan ise Jeongin'di. Başının çatladığını hissediyordu. Bu yüzden tavanla bakışıyordu. Yanında hissettiği hareketlilikle o tarafa döndü. Tek karşılaştığı çıplak bir sırttı. Hızla doğruldu. Ama bu doğruluş arkasına ağrı saplanmasına sebep oldu.
"Ahh!" Jisung duyduğu sesle hızla doğruldu.
"İyi misin?" Jeongin kafasını Jisung'a çevirmiş ardından önüne çevirmişti. Daha sonra idrak ettiği şeyle Jisung'a döndü.
"Dün bana hiçbir şey olmadığı söyle" dedi tereddütlü şekilde. Jisung cevap vermedi.
"Bir şey söylesene Jisung!"
"Yaşadık işte"
"Çık odadan!" dedi Jeongin. Jisung yataktan kalkarak odadan çıktı. Jeongin başta elleriyle gözlerini kapamıştı. Sonrasında ise Jisung'ın altında şort olduğunu fark ederek elini çekti. Jisung gittikten sonra etrafa bakınarak kıyafetlerini aradı. Ayağa kalkarak kenarda duran kıyafetlerini hızla üzerine geçirdi. Telefonunu bulmak için etrafa bakındı. Pufun üzerinde gördüğü telefonu eline alarak saate baktı. Saat sabah 10.37'ydi. Telefonu cebine koyarak odadan çıktı. Odadan çıktığında koltukta oturan Jisung'u gördü. Hiçbir şey söylemeden kapı olduğu tahmin ettiği yere doğru ilerlemeye başladı. Jisung ayağa kalkarak Jeongin'in kolundan tuttu.
"Ne var?" dedi Jeongin kolunu kendine çekerken. Neden bu kadar sakin olduğunu bilmiyordu.
"Kızgın mısın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özür Dilerim Ve Seni Seviyorum / Jeongsung
Fanfic"Jisung sen de" diyerek uyardı İnyeop hyung. İnyeop hyung'un odadakiler üzerinde baskınlık kurabildiğini fark ettim. "Tamam!" diyerek kafasını kaldırdı. Artık gözlerime bakıyordu. Göz göze geldiğimizde bir şimşek çakmış gibi hissettim. O sırada akl...