Yeni bölümden selamlarrrr! Yazım yanlışlarını belirtin lütfen.
Haydin Bölümeee! Let's go!
İyi okumalar!
Hatırlatma
Koca bir 4 saatin sonunda her şeyi ezberlemiş sayılırdım. Daha devam edicektik ama barın açılışına bir saat kalmıştı. Saat 20:07'ydi. Yeosang teşekkür ettikten sonra Minhyun hyung'a haber vermeye gittim. Koridora dönüyordum ki Minhyun hyung ile konuşan kişiyi görünce geri çekilip duvarın kenarına sindim.
-------------------------------------------
Biraz uzak olduğum için ne konuştuklarını duyamıyordum. Neydi bunun adı J... Ji... Jin'di. Burada ne yapıyordu. Asıl sorun ise neden bunlarla sürekli karşılaşıyorum. İstemediğim ot burnumun dibinde bitiyor sürekli. Tekrar baktığımda Jin'in gittiğini fark ettim. Minhyun hyung odaya giriyordu. Kenardan çıktım. Minhyun hyung'un odasının önüne gittim. Kapıyı tıkladım.
"Gel!" diyince kapıyı açıp içeri girdim.
"Hyung ben gidiyorum işimiz bitti de"
"Ah tamam Jeongin. Yarın çalışacak mısınız?"
"Yok hyung. Yeosang bana kalanını pazartesi öğretecekmiş"
"Tamam o zaman pazartesi görüşürüz Jeongin"
"Görüşürüz hyung" diyerek odadan çıktım. Arka kapıdan geçip motorun yanına gittim. Motoruma bindikten sonra eve doğru sürdüm. Yolda motoru durdurup markete gittim. Marketten bir kaç şey aldıktan geri motora bindim. Eve geldikten sonra aldıklarımı mutfağa bıraktım. Elimi yüzümü yıkadım. Çamaşırları astım. Aldıkları yerlerine yerleştirdim. Odama geçip banyoya girdim. Banyomu yaptıktan sonra aynadan vucüduma baktım. Düzeliyor gibiydi yaralarım. Kremi sürdüm. Üzerimi giyindim. Mutfağa gidip kendime kimbap yapıp yemeye başladım. Telefondan video açıp izlemeye başladım. Yemeğim bittikten sonra bulaşıkları makineye dizip çalıştırdım. Odaya geçip ilaçlarımı içtim. Bir defter alıp bugün öğrendiklerimi tekrar etmeye başladım. Bir süre tekrar ettikten sonra saatin geç olduğunu fark ettim. Kapıları kitleyip ışıkları kapattım. Telefonumu şarja takıp yatağa girip gözlerimi kapadım. Kapının açılması ile gözlerimi araladım. Saate baktığımda 10:23'tü. Kalkıp odadan çıktım. Diafonun yanına ilerledim. Gelenle bizim çocuklardı. Bahçe kapısını açtım. Daha sonra kapıya ilerleyip kilitleri açtım. Kapıyı açtım. Bana doğru koşarak gelen bir adet Daehwi ile karşılaştım.
(J - Jeongin, C - Chenle, W - Wonjin, D - Daehwi)
D : "İNNİEMMM!" diye gelip sarıldı.
D : "Günaydın bebek"
J : "Günaydın. Hayırdır bu saatte?"
W: "Kahvaltıya geldik İnnie" diyerek elindeki poşeti kaldırıp gösterdi.
J : "Hoşgeldiniz bakalım. Gelin hadi"
C : "Sana mükellef bir kahvaltı hazırlayacağım innie!" diyerek hızlıca mutfağa ilerledi. Hepsi içeri girince kapıyı kapattım.
J :"Ben bir elimi yüzümü yıkayıp geliyorum" diyerek odamdaki lavaboya ilerledim. İşlerimi halledip çıktım. Üzerimi değiştirdim. Yatağımı toplayıp odadan çıktım. Mutfağa ilerledim. Hepsi birlikte kahvaltı hazırlıyorlardı.
W : "İnnie şunları masaya koy" dediklerini alıp masaya koydum. Bir kaç dakika içinde masayı hazırlamıştık. Hep birlikte oturup yemeye başladık.
C : "İnnie kaçta gitceksin işe?"
J : "Gece gideceğim. Saat 2'de ama ben daha erken gideceğim"
D : "Gece 2 mi? Hangi işe gideceksin? Bara mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özür Dilerim Ve Seni Seviyorum / Jeongsung
Fanfic"Jisung sen de" diyerek uyardı İnyeop hyung. İnyeop hyung'un odadakiler üzerinde baskınlık kurabildiğini fark ettim. "Tamam!" diyerek kafasını kaldırdı. Artık gözlerime bakıyordu. Göz göze geldiğimizde bir şimşek çakmış gibi hissettim. O sırada akl...