10.Bölüm

59 6 20
                                    

Yeni bölümden selamlarrr! 

Ne yazdığımı ben de bilmiyorum. Çok takmayın o yüzden.

Hadi başlayalım! Let's go!

Hatırlatma

"Anlatıcam hyung oturalım bir" diyerek bizimkilerin yanına ilerleyip eskimiş koltuğa oturdum. Hoseok hyung ve Sungchan'da gelip oturunca olayları anlatmaya başladım. Arada küfür etseler de konuşmamı bitirebildim.

"Şey..." dediğimde hepsi bana bakıyordu. Hoseok hyung

"Söyle Jeongin!" dedi. Yutkunup derin bir nefes aldım. Ve söze başladım.

---------------------------------------------------------------

"Ben bundan sonra araba çalmak istemiyorum" dedikten sonra yerden kafamı kaldırdım. İlk söze giren Wonjindi.

"Tamam Jeongin sen bilirsin" dedi 

"Anlıyoruz seni. Anlayabildiğimiz kadarıyla" dedi Sungchan

"Bundan sonra diğerleri de çalmayacak zaten"  demesiyle. Bütün kafalar Hoseok hyung'a döndü. 

"Ne bakmayın öyle! Jeongin'in başına gelenler bir daha tekrarlanmasına izin veremem. Hem size önceden de söyledim. Bırakın diye . Eğlencesine yaptığınızı söylediniz" dedi.

"Haklısını hyung. Eğlencesine yapıyorduk sayılır. Sadece Jeongin" derken durdu Daehwi

"Ben ne Daehwi?" 

"Jeongin sana para lazım ya" dedi. 

"Benim için yapıyorsanız yapmayın demiştim size!" 

"Tamam sakin olun! Eğlencesine yapıyorduk tamam mı? Bitti zaten" dedi Chenle 

"Anlaştık değil mi?" diye sordu Hoseok hyung

"Anlaştık hyung" diye cevapladı Wonjin. Chenle bana döndü.

"Jeongin sana yaptıklarını ödete-" lafını kestim.

"Hayır hiçbir şey yapmayacağız! Biz onlara bir şey yapamayız. Onlarla bir daha karşılaşma istemiyorum zaten" diyerek geri yaslandım.

"Emin misin?" diye sordu Sungchan

"Evet. Konuyu kapatalım lütfen!" dedim. Onlarla uğraşabilecek güçte olduğumuza inanmıyordum. Aynı şeyleri yaşamak da istemiyorum

"Pekala Sungchan annemler aradı. Amerika'ya çağırıyorlar" Sungchan birden ayağa kalktı.

"Yaa hyung! Gitmek istemiyorum! Konuş annemlerle!" 

"Konuştum Sungchan. Ama izin vermiyorlar. İkimizi de çağırıyorlar"

"Hyung gitmeyelim ya!"

"SUNGCHAN! Önce gidelim ne istiyorlar öğrenelim. Sonra geri döneriz!" Sungchan bize döndü.

"Git sen. Sonra geri gelirsin" dedi Wonjin. Biz de katılır gibi kafa salladık. 

"Hyung ne zaman gidicez?" diye sordu Sungchan. Hepimiz Hoseok hyung'a döndük.

"Gece 2'de uçak" demesiyle hepimiz

"NE?!"diye bağırdık.

"Hyung biraz geç sanki? Daha geçe alsaydık hyung!" 

"Jeongin'in döndüğünü duyunca hemen aldım bileti. Hemen gidip gelelim kurtulalım. Subin'de gelicek buraya. Onunla döneriz"

"Oha Subin hyung dönüyor mu?" diyerek söze atladı Wonjin. Hoseok kafasını salladı. Sungchan hariç dördümüz birbirimize dönüp

Özür Dilerim Ve Seni Seviyorum / JeongsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin