43. Bölüm

34 6 6
                                    

Yeni Bölüm zamanıı!

Nasılsınız?

İyi okumalar!

Hatırlatma

Büyük bir time skip (bir hafta sonra)

Jeongin'in bir kaç gündür çok fazla uyuyordu. Şuan da uyuduğu gibi. Jungwon'un evde olmadığı için mutluydu. Çünkü endişeleneceğini biliyordu. Telefonunun çalmasıyla gözlerini araladı.

----------------------

Jeongin telefonu açarak kulağına götürdü.

"Efendim Wonjin?"

"Jeongin çabuk toparlan hazırlık zamanı"

"Ne hazırlığı?"

"Sen toparlan ve Sungchan'lara gel"

"Tamam" diyerek telefonu kapadı. Üzerini değiştirerek evden çıktı. Yarım saatin ardından Sungchan'ların evinin önüne gelmişti. Kapıyı çaldı. Wonjin kapıyı açarak

W : "Gel gel" diyerek kolundan çekerek oturma odasına sürükledi. 

J : "Neler oluyor?" diyerek koltuğa oturdu. Subin de oradaydı.

C : "Ben de bilmiyorum"

D : "Hyung ne oluyor?"

Sb : "Şey Seungwoo bana evlenme teklifi etti"

D : "Oha! Tebrik ederim hyung" dedi gülümseyerek. Jeongin yerinden kalkarak Subin' e ilerledi ve sarıldı.

J : "Senin adına çok sevindim hyung" dedi.

C : "Tebrikler hyung" diyerek ikiliye sarıldı. 

Sb : "Sağolun çocuklar" dedi. Chenle ve Jeongin koltuğa geri oturdu.

D : "Sen ne zaman geldin?" diye sordu Wonjin'e dönerek

W : "He şey markete gitmiştim. Subin hyung'u gördüm yolda öyle işte"

Sb : "Hadi bir şeyler yiyelim. Siz gelene kadar bir şeyler hazırlamıştım" demesiyle herkes yemek masasına oturdu. Jeongin aldığı kokuyla elini ağzına koyarak hızlıca masadan kalkarak lavaboya koştu. Arkadaşları endişeyle Jeongin'i takip etti. Sungchan arkadaşının sırtını sıvazlıyordu. Jeongin kendini toparladıktan sonra ayağa kalktı.  Elini yüzünü yıkadı. 

C : "İyi misin Jeongin?" diye sordu endişeyle

J : "İyiyim üşüttüm herhalde"

Sb : "Biraz uzanmak ister misin?" Jeongin kafa salladı.

J : "İyi olur hyung" Subin Jeongin'e uzanabileceği bir yer gösterdi. Jeongin uzanarak gözlerini kapadı.

Jeongin'den

Neler olduğunu anlamamıştım. Yemeğin kokusunu aldığım anda midem kalkmıştı. Her şeyin üzerine benim de hasta olmam cabası olur. İşe başlamam biraz daha uzamıştı. Jungwon gitme dediği için. Ama yarın tekrar başlayacaktım. Midemin tekrar bulanması ile yattığım yerden kalkarak tuvalete gittim. İçimdekileri boşalttım. Elimi yüzümü yıkayarak kendime gelmeye çalıştım. İçeriye geri dönerek uzandım ve tekrar gözleri kapadım.

Koluma dokunulmasıyla gözlerimi araladım.

Sb : "Jeong hadi gel bir şeyler ye" dedi. Doğruldum. 

J : "Hyung ne kadar uyudum?"

Sb : "Üç saat falan oldu" dediğinde şok geçirdim. O kadar uyudum mu ben?

Sb : "Hadi elini yüzünü yıka da gel" diyerek odadan çıktı. Yataktan kalkarak lavaboya giderek elimi yüzümü yıkadım. Daha sonra oturma odasına ilerledim. Sadece Sungchan vardı. 

Özür Dilerim Ve Seni Seviyorum / JeongsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin