49. Bölüm

42 3 17
                                    

Helloooo!

Nasılsınız?

İyi okumalar!

Hatırlatma

Bir süre sonra manduları hazırlamayı bitirmiştim. Manduları kızartmaya başladım. Manduları kızartırken mutfağın kokmaya başladığını fark ettim. Camı açmaya karar verdim. Manduları kızartırken

"Çok güzel kokuyor Jeongin hyung" diyen sesle irkildim. Mutfağın kapısına döndüm.

---------------------

Yeonkyu yanıma geldi. Kızartılmış olan mandulardan birini üfleyerek Yeonkyu'ya uzattım. Yeonkyu hızlıca ağzına attı. 

"Nasıl olmuş?" diye sordum. Ağzındaki hızlıca bitirerek konuştu.

"Çok güzel olmuş hyungg" diyerek sarıldı.

"Afiyet olsun Kyu" dedim. 

"Ben kimse gelmeden azcık yesem olur mu?"

"Yiyebilirsin fazlaca yaptım" diyerek masayı gösterdim.

"Sen otur hyung. Birlikte yiyelim" diyerek beni sandalyeye oturttu. İkimizde tabak koydu. Ardından mandu tabağını ortamıza koydu. Çubukların birini bana uzattı. Elinden alarak yemeye başladım. Gerçekten acıkmıştım. 

"Hyung evi gezmeyi bitirdin mi?" kafamı salladım hayır anlamında.

"Hayır daha değil. Neden sordun?" dedim.

"Gezdirmemi ister misin hyung?" 

"Seni uğraştırmayayım boş yere"

"Hyung çok kasıyorsun. Gezdiririm sana ne olacak?"

"Ama biraz beklemen gerekecek. Manduları kızartmayı daha bitirmedim"

"Ya sen boşver onu. Ben onu halledicem" diyerek tabağına aldığı manduyu ağzına atarak içeriye gitti. Birkaç dakika sonra Seungmin hyung ile birlikte geri döndü.

"Jeongin hyung sen benimle geleceksin. Seungmin hyung'da mandularla ilgilenecek" hızla itiraz ettim.

"Ben hallederdim. Gerek yok hyung"

"Ya Jeongin hyung. Hyung ilgilenecek işte" diyerek üzerimdeki önlüğü çıkardı. Daha sonra kolumdan çekerek diğer kata çıkarttı. Daha sonra önüme geçerek elini mikrofon gibi yaptı.

"Yang Jeongin-sshi ikinci katımıza hoş geldiniz" dediğinde kıkırdadım.

"Bu sağ tarafta görmüş olduğunuz kapının arkasında mükemmel bir yer var" diyerek kapıyı açtı. Gerçekten mükemmel bir odaydı.

"Burası bizim eğlence odamız. O yüzden çoğunlukla evdeyiz. Sadece hyungl'ar arada şirkete gidiyorlar" kaşlarım çatıldı.

"Şirket?"

"Hyung'ların ortak olduğu 17 şirket var. Yanlış bilmiyorsam 18'i açmak üzereler" diyince ağzım o şeklini almıştı şaşkınlıkla.

"Evet Jeongin-sshi sıra diğer odada" diyerek koluma girerek odadan çıkmamızı sağladı. Hemen yanındaki kapının önüne gelerek

"Evet Jeongin-sshi. Bu görmüş olduğunuz kapının arkasında da mükemmel bir yer var" diyerek kapıyı açtı. Sinema odasıydı. Hoş bir havası vardı.

"Gördüğünüz üzere bir sinema odası" dedi. İçeriye biraz göz gezdirdim.

"Şimdi sıradaki durağımız gördüğünüz üzere minik oturma alanı buradaki" dedi.  Şirin bir yeşil koltuk vardı.

Özür Dilerim Ve Seni Seviyorum / JeongsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin