Merhabaaa!
Nasılsınız? İyisinizdir inşallah!
İyi okumalar!
Hatırlatma
"Jisung-ah" diye mırıldandı.
"Efendim Jeongin'im"
"Beni öpsene" dedi. Jisung gülümseyerek doğruldu. Jeongin sevgilisini gözlerine bakıyordu. Jisung eşinin dudaklarını dudaklarına hapsetti. Birkaç dakika boyunca öpüştüler. Ayrılınca Jeongin gülümsedi.
"Teşekkürler sevgilim" diyerek gözlerini kapadı Jeongin. Jisung yerine yatarak eşine sarıldı ve gözlerini kapadı. Jeongin'i üzmemek için konuyu açmamıştı. Jeongin arabada uyurken merhem sürmüştü bir ara.
--------------------
Time skip (iki ay)
Bu iki ay içerisinde Minho ve Hyunjin evlenmişlerdi. Minho odasını üst kata taşımıştı. Birkaç gün önce ise Seungmin hamile olduğunu söylmişti. Jeongin şuan sedyede uyuyordu. İki saat önce ikizler doğmuştu. Jisung ise iki saattir odada dönüp duruyordu. Jeongin uyanmasını bekliyordu.
"Jisung otur artık başım döndü" dedi Minho.
"İki saattir uyanmıyor Minho" diyerek Jeongin'i gösterdi.
"Jisung sakinleş. Doktor geç uyanabileceğini söyledi" diyerek kolundan tutarak sandalyeye oturttu Jisung'u Bangchan. Jeongin'in gözlerini açtığını fark etmemişti.
"Jisung?" diye hafifçe mırıldandı. Jisung oturduğu yerden kalkarak hızlıca Jeongin'in yanına ilerledi.
"Efendim güzelim? İyi misin?" Jeongin'in elini tuttu Jisung.
"Bebeklerimiz iyi mi?" diye fısıldadı. Jisung Jeongin'in saçlarını okşayarak cevapladı onu.
"İyiler merak etme. Sen nasıl hissediyorsun güzelim?" gülümsedi Jeongin.
"İyiyim. Sadece karnım sızlıyor" diyerek dikişlerin olduğu yere dokundu.
"Tamam güzelim. Bekle doktoru çağıralım. Bangchan doktoru çağırsana" diyerek el işareti yaptı Jisung. Bangchan gülerek ayağa kalktı ardından odadan çıktı. Jisung Jeongin'in saçlarından öptü. Birkaç dakika sonra Bangchan doktorla birlikte geri geldi.
"Merhaba Jeongin bey. Ben doktorunuz Min Yoongi. Nasılsınız?" dedi. Jisung'un içinde bir sinir dalgası dolaşmaya başlamıştı. Gözlerini dikerek öldürürcesine doktora bakıyordu Jisung. Jeongin hafifçe doğrulmaya çalıştı. Karnına giren acıyla geri yattı.
"Jeongin bey lütfen doğrulmanıza gerek yok" dedi gülümseyerek.
"Bir yerinizde bir acı var mı?"
"Sadece biraz karnım sızlıyor"
"Bu normal merak etmeyin. Hemşire hanım birazdan gelerek size ağrı kesici yapacak. O zaman rahatlayacaksınız. Değerleriniz normal. İki gün daha burada taburcu edeceğiz sizi. Sonrasında ise ayrılabilirsiniz. Arada kontrole geleceğim ben. Başka sorunuz var mı?"
"Şey bebeklerimi görebilir miyim?"
"Ahh elbette. Ben hemşirelere söylerim şimdi. Getirirler"
"Teşekkür ederim" dedi Jeongin. Jisung hala delercesine doktora bakıyordu.
"Ben teşekkür ederim. Siz dinlenin bakalım" dedi doktor gülümseyerek. Odadan çıkmak üzereyken arkasına döndü.
"Jisung bey. Beni öldürecekmiş gibi bakmayın. Ben evliyim" diyerek sol elindeki yüzüğü gösterdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özür Dilerim Ve Seni Seviyorum / Jeongsung
Fanfic"Jisung sen de" diyerek uyardı İnyeop hyung. İnyeop hyung'un odadakiler üzerinde baskınlık kurabildiğini fark ettim. "Tamam!" diyerek kafasını kaldırdı. Artık gözlerime bakıyordu. Göz göze geldiğimizde bir şimşek çakmış gibi hissettim. O sırada akl...