32. Bölüm

54 5 39
                                    

Yeni bölümden herkese merhaba!

Dizi izliyordum. Dalınca unuttum bölümü paylaşmayı. Weak Hero Class izliyordum. Siz bu ara hangi dizi ya da filmi izliyorsunuz?

Nasılsınız? Hafta sonunuz nasıl geçti?

Bu arada yan shipler ile ilgili hiç bir fikrim yok. Yani yan ship önerisi alabilir miyim?

İyi okumalar! 

Hatırlatma

"Seslenirsen ben buralarda olacağım" dedi. Elimdeki kıyafetleri yanımdaki askıya astım. Herhangi birini elime alarak giymeye başladım. Giydikten sonra kabinden çıktım. Aynada kendime bakarken Jungwon'a seslendim.

"Jungwon!" die çok bağırmadan seslenmeye çalıştım.

"Çok güzelsin" diyen sesle kafamı kaldırdım. Aynadan göz göze geldiğim kişi ille duraksadım.

-------------------------------------------------

Hızlıca arkamı döndüm. 

"Senin ne işin var burada?" soruma tüküreyim.

"Sen... Sen gerçekten güzel gözüküyorsun"

"Bunu sorduğumu düşünmüyorum. Soruma cevap ver"

"Burası herkese açık bir yer. Ve burası" cümlesinin tamamlayamadan görevlilerden biri yanımıza geldi.

"Ah bay Han hoşgeldiniz. Bir sorun mu var?" bay Han? Tanıyorlar mıydı? Doğru sürekli müşteri olabilir.

"Hayır İsabella bir sorun yok gidebilirsin"

"Peki efendim" diyerek uzaklaştı. O da buradan başka bir şey demeden uzaklaştı. Jungwon'u görmemle ona seslendim.

"Jungwon!" Jungwon bana dönerek yanıma geldi. Gelirken ıslık çaldı.

"Hyung çok güzel gözüküyorsun!"

"Utandırma Jungwon" kıkırdadı.

"Tamam, tamam. Hadi diğerlerini de dene"

"Burada dur ama" tamam anlamında kafa salladı. Kabine geri girerek diğer takımları denemeye başladım. Sekiz takım daha denemiştim. Jungwon ise dört tanesi almıştı. Ve saçmala dememe rağmen. Daha sonrasında kolumdan sürüklemiş ve ona takım bakmıştık. Ona da 12 takım arasından dört takım almıştık. Ve şimdi emlakçıya gidiyorduk.

"Jungwon sen bunları alacak parayı nereden buldun?"

"Hyung üzümü ye bağını sorma"

"Yahh Yang Jungwon çabuk söyle!"

"Olmaz söylemem. Hem rahatsız etme beni motor kullanıyorum"

"Pis çocuk" diyerek kardeşimin sırtına yaslanmaya devam ettim. Yakındaki emlakçılardan birine geldik. İçeriye girdik. Emlakçıyla konuştuk. Nasıl bir şey istediğimizi tarif ettik. Emlakçının dediğine göre elinde tarife uyan bir kaç ev vardı. Emlakçı ile birlikte evleri dolaşmaya başladık. Beş tane ev baktık. Hepsi güzeldi. Emlakçıya karar verip ona geri döneceğimizi söyledik. Eve geri döndük. Oturma odasına giderek koltuklara yayıldık. Elimizdeki poşetleri koltukların kenarına bırakmıştık.

"Hangisi güzeldi hyung?"

"Aslından hepsi hoştu. Ama biraz düşüneceğim. Sence?"

"Ben de biraz düşüneceğim sanırım" telefonumun çalmasıyla ekrana baktım. Gülümsedim.

"Kim arıyor hyung? Niye gülümsüyorsun?" diye sordu Jungwon.

"Arkadaşım arıyor"

"Hangi arkadaşın hyung?"gözlerimi devirip cevapladım.

Özür Dilerim Ve Seni Seviyorum / JeongsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin