1.1

1.7K 106 34
                                    

vote ve yorumlar azaldığı için yazma isteği gidiyor. satır içi yorumlar ve voteler çoğalırsa daha iyi olur 🙏🏼
_______

"Geldiğin için teşekkürler Mattheo," kapıdan geçerken aramızda kısa bir sarılma geçti.

"Ne demek," diye mırıldanmıştı aynı zamanda.

İçeriye geçip oturduğumuzda direkt konuşmaya devam ettim.

"Keşke öyle yapmasaydın," dedim iş yerindeki tavrını kastederek. "Benim yüzümden işinden oldun."

Gülümsedi, "Sıkıntı değil Emilie, yeni iş bulunur. Zaten o adama daha fazla katlanamayacaktım, senin üzerine yürümekle sınırı aştı."

"Çok komik bir haldeydi," dedim bende gülerken. Aramızda kısa bir geyik yaptıktan sonra hazırlanmak için ondan izin istemiştim.

Mattheo'yla önceden de iş dışında vakit geçirirdik fakat son zamanlarda beraber geçirdiğimiz vakitler azalmıştı. Zaten haftanın beş günü, bu bazen 7 oluyordu, beraber çalışıyorduk ikimizde akşam üzere evlerimize yorgun gidiyorduk. Bu yüzden son zamanlarda o da ben de böyle bir teklifte bulunmamıştık.

Yüzüme makyaj sabitleme spreyini sıktıktan sonra vücuduma da en güzel kokulardan birini sıktım ve parfümü çantama attım. Biraz bekletmiştim fakat hazırdım, zaten o da beklerken çok sıkılmış gibi değildi arada bir odama gelip yatağıma yatmış benimle sohbet etmişti.

"Nereye gidiyoruz?"

"Güzel bir mekana, bana bırak."

"Dünyaca ünlü futbolcuları görme ihtimalim yüzde kaç?"

"Yüz."

*

Mekan kalabalıktı, içeri geçer geçmez tanıdık birkaç yüz görmüştüm fakat kimseyle iletişim kurmamaya çalıştım. Mattheo ile bir yere geçtik ve kendimize içecek söyledik. Futbolcular ve ünlüler hakkında konuşurken, çok sevdiğim konulardı gerçekten, Kylian birden çıkagelmişti. Sarılıp hasret giderdikten sonra kısa bir süre yanımızda oturup sohbetimize dahil oldu, sonrasında ise beni Junior ve Mauro'nun da olduğu masaya götürmek istedi.

"Kylian, istemiyorum zorlama lütfen." Diyerek direttim. "Neymar'la aramız pek iyi değil."

Kısılan gözleriyle uzunca bana baktı, büyük ihtimal şaka yapıp yapmadığımı anlamaya çalışıyordu. Bu kadar ihtimal vermiyordu aramızın açılmasına.

"Şaka değil," diye mırıldandı kendi kendine. "Oha ilk defa böyle bir şeye şahit oldum. Ne oldu?"

Derin bir nefes verdim. "Bende tam olarak bilmiyorum," diye yanıtladım. "Yani Bruna'nın neden böyle bir şey yaptığını."

"Bu gün çalıştığım mekana geldi, ortada hiçbir şey yokken tartışma çıkardı üzerine ikram olan kokteylerden birini üstüme bocaladı."

"Ve sen hiçbir şey yapmadın mı?"

"Neymar'a dua etsin," dedim sinirle. "Bir de haklı olmama rağmen müdür bozuntusu beni azarlamaya çalışınca istifa ettim."

İnanamayan bakışlarla baktı bana. "İstifa ettin, o salak yüzünden?" Omuz silktim.

Durdu ve derin bir nefes aldı. Söylemek istediği bir şey varmış gibi hissettiğim için kaşlarımı kaldırarak ona baktım, bakışları Mattheo'ya döndüğünde sıkıntı olmayacağını belli edercesine başımı salladım.

Ineffable | mauro icardiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin