1.7

1.7K 98 30
                                    

Aniden doğrulduğum yatakta derin nefesler almaya çalışırken yanımda yatan Mauro aralanan gözleriyle bana baktı ve o da doğruldu.

"İyi misin?" Başımı onaylarcasına salladım. Yanındaki bardağı bana uzattığında tek dikişte bitirdim içindeki suyu. Bir elini belime sarıp tekrardan uzandırdı beni. Vücudum ona doğru dönmüş, başım göğsüne yaslanır pozisyondayken elimlede vücudunu sarmıştım. Boştaki eliyle önüme gelen terli saçlarımı geriye doğru ittirdi.

"Emilie, bana kızma ama yardım almak istemez misin? Yaşanan olayların seni kadar etkilediğini biliyorum, psikoloğa gitmek iyi olmaz mı?"

"İyiyim ben," dedim çatallaşan sesimle. "Kabus sadece."

Vücudunu saran elim boynuna doğru yol aldı ve tırnaklarımla boynuna daireler çizmeye başladım.

"İyi olduğunu biliyorum ama... Bilmiyorum Emilie. Her gece görüyorsun bu kabuslardan."

"İyiyim Mauro, neredeyse bir ay oldu, unuttum bile." Gülümsediğimde içi hala rahatlamamış gibiydi fakat daha fazla üstünde durmadı.

"Şu transfer konusu vardı ya," Başımı salladım.

"Ne olmuş?"

"İstanbul'a gidiyorum." Yatakta doğrulduğumda o da doğruldu.

"Ne demek İstanbul'a gidiyorum? Ben ne yapacağım?"

Omuz silkti. "Gel benle," kısılan gözlerimle ciddiliğini ölçmeye çalıştım. Oldukça ciddi bir ifadeyle bana bakmayı sürdürdü.

"Ya diğerleri?"

"Emilie temelli gitmiyoruz, sadece bir sezon. Emin ol senin için değişiklik iyi olur. Yeni yüzler, yeni arkadaşlar... Gel benimle." Aralanan dudaklarımla kafamda ne diyeceğimi düşünmeye başladım. Yalnız kalmak istemiyordum ve daha önce gezmek istediğimi de söylemiştim onlara. Belki de gerçekten hava değiştirmek iyi olabilirdi.

"Ne zaman gidiyoruz?" Sorduğum soruyla gülümsedi ve dudaklarıma yapıştı. Belime dolanan elleri beni kucağına çekerken benim kollarımda onun boynuna dolanmıştı. Dilini de katınca alevlenen öpüşmemiz ellerinin tişörtümün altına geçmesine sebep oldu. Soğuk elleri sıcak tenime temas edince ürperdim. Tişörtümün uclarını tutup hızlıca üzerimden çıkardığı an ilk defa bu kadar ilerlediğimizi düşünüyordum ve bundan pişman olmayacağıma emindim. Dudakları boynuma, oradan da göğüslerime gittiğinde inledim. Dil darbeleri beni çıldırtıyordu.

Onun üzerindeki tişörtüde hızlıca çıkarttığımda ellerim karın kaslarında dolaşıyordu. Kendini kastığında üzerinde bıraktığım etkiden memnun bir şekilde gülümsedim. Altımdaki ince şorttan onu hissetmemem imkansızdı. Eli kasıklarıma gittiğinde beni kendine daha sert bir şekilde bastırdı ve bu sefer daha sesli inledim. Parmakları sırtıma çıkıp sütyen kopçasını açtığında göğüslerim rahatlama hissiyle kendini saldı. Dudakları tekrar göğüslerimi buldu ve göğüs ucumu emip, dişlerinin arasına aldığı her an inlemekten kaçınmadım. Yalnızdık ve bundan hoşlandığını biliyordum.

Dudakları hala göğüslerimdeyken parmakları şortumun içine girdi, onu karşıladığım ıslaklık hoşuna gitmiş gibi gülümsedi ve parmakları vajinamda dairler çizmeye başladı. İnlemelerim durmaksızın devam ederken ellerim kısa saçlarındaydı. Hassas noktamla oynamaya devam ederken göğüslerimlede hala ilgileniyordu, bedenimi mükemmel bir rahatlama sardığında titreyerek boşalmıştım. Tanrım bu hayatımda yaşadığım en mükemmel deneyimdi, Mauro Icardi seks tanrısı falan mıydı? Hala onun kucağında yaşadığım zevkin bedenimden yavaş yavaş ayrılmasına şahit olurken geri çekilerek onunla yüz yüze geldim. Yüzündeki şehvet dolu ifade tekrar istekle dolmama neden olmuştu. Ellerim onun eşofmanını bulduğunda zorluk çıkarmadan hızlıca çıkardı eşofmanı. Boxerdaki şişkinliği elimle okşadığım zaman alt dudağını dişledi.

Ineffable | mauro icardiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin