*9*

47 9 43
                                    

Şimdiden iyi okumalar ballarım.

Benden size bolca kalp 😘💓💓💓

💓💓💓💓💓💓

Tam bir hafta geçmişti. Ege'nin mucize gibi tekrar gelişinin üzerinden tam bir hafta oldu.ben de dahil olmak üzere herkes rahat bir nefes almıştı.

Felâket çağıran veya düşünen bir insan değilim ama bu sessizlik beni korkutuyordu. Evet biliyorum mahirin yanında fazla durmadım ama artık bu kaosa alışmıştım. Dediğim gibi bu sessizlik bana fırtına öncesi sessizlik gibi geliyordu.

Mahirin de bunun farkında olduğundan adım kadar emindim oda bir şeylerden şüphe ediyordu. Eve giren adam serdarın adamı çıkmıştı. Bu konuda yanılmamıştık. Ama kendisinden bir haber bile yoktu. Her ne yapıyorsa çevresindeki insanlara yaptırıyordu. Ve bu gizemli adamı çok merak ediyordum. Mahirle ilgili ne problemi olabilirdi ki?

Bir sürü bir sürü cevaplanmamış sorular vardı hayatımda. Biliyordum hepsinin birbirleriyle bir bağlantısı vardı. Aptal değildim anlıyordum. Eğer mahir bir soruma düzgün bir şekilde yanıt verse diğer bir şeye ulaşabileceğimi biliyordu ve bundan korkuyordu.

Geçmişte onu tanımadığımı ve hiç görmediğimden emindim. Nasıl görmediğim bir adamın geçmişim ile bir ilgisi vardı? Ne yaptım da bu adamın nefretini kinini kazandım?.

Onu bunu bilmem ama her ne olduysa hayatımı cehenneme çevireceği belliydi. Genellikle donuktu ama içten içe onun iyi bir insan olduğuna yemin edebilirdim.

Bahçede oturmuş filtre kahvemi içiyordum çiçeklerin doğanın kokusunu ciğerlerime hapsediyordum. Ben bahçenin keyfini çıkartırken mahir geldi

"Keyfimiz yerinde bakıyorum" kafamı kaldırıp ona baktım ve göz devirdim

"Umarım keyfimi bölecek kadar önemli birşey söylemek için gelmişsindir. Aksi takdirde seni öldürmemem için bir sebebim yok"  ne kadar donuk bir şekilde baksa da içten içe hoşuna gittiğini biliyordum. ela gözlerinden çok net anlaşılıyordu.

"Bak sen öldürsene nasıl öldürüyorsun çok merak ettim bak" hayır uğraşan tamamen kendisiydi ben değildim! Yani sanırım..

"Mahir ne söyleyeceksen söyle git başımdan lütfen" mahir sinirlenmişti bozuntuya vermeden devam etti

"İki gün sonra şirket kutlaması var seni de yanımda götürüyorum ona göre iki gün içinde hazırlıklarını tamamla" demek kutlama buna asla hayır demezdim evde bunalıma girmeme az kalmıştı çünkü.

"Tamam birazdan alışveriş yapmaya giderim" mahir olumsuz anlamda kafasını salladı.

"Dışarısı tehlikeli eve çağırdım iki kadın onlar seninle ilgilenecek birşey olursa mesaj atman yeterli."  Offf gerçekten evde bunalmıştım alahtan iki gün sonra kutlama vardı.

Mahir gitmişti ben de o gittikten sonra biraz oyalanmıştım. Bir iki saat sonra da kadınlar gelmişti. Beni o kadar çok yoruyorlardı ki bir an önce gitsinler istiyordum.

Yirmiye yakın çeşit çeşit elbise getirmişlerdi. Hepsi birbirinden güzeldi ama biri çok dikkatimi çekmişti

Kızlar uzun siyah yırtmaçlı elbiseyi giyeceğimi tahmin ediyordu ama yanılmışlardı. Gözüme çarpan kan kırmızısı gögüs ve sırt dekolteli elbiseyi seçmiştim. Uzundu ve yırtmaçlıydı tam benim tarzında bir elbiseyi.

Vücuduma elbise tam oturmuştu. Hemen ayakkabı da seçmiştim ve hazırdı.
                                          💫💫
Kızlar iki saat sonra gitmişlerdi. Bende oturmuş kahvemi içiyordum. Aklıma mahire mesaj atmak geldi.neden olmasın diye düşündüm..

KARANLIĞIN İÇİNDE Kİ AYDINLIK...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin