*17*

28 4 5
                                    

Herkese iyi okumalar diliyorum: )

Umarım beğenirsiniz :)

Hadi o zaman başlayalım...

Başlamadan önce yorumlara siyah kalp koyalım mi?

Sabah aşağıdan gelen sesler ile uyanmıştım. Duvarda olan saatte baktığımda saat sabah yedi buçuğu gösteriyordu.

Allah aşkına bu saatte kim ses yapıyordu aşağıda! Uyumak istiyordum!.

Ofladım ve yataktan kalktım. Hemen banyoya girdim ve işlerimi hallettim.
Banyodan çıktıktan sonra odaya girdim ve toplamaya başladım. Odayı toplarken mahir geldi.

"Günaydın yosun. Hazırlan eve dönüyoruz."

"Sence de çok erken değil mi?"

"Hayır yosun. Biliyorsun ki yol uzun."

"Tamam aşağıda görüşürüz."

Mahir birşey demeden odadan çıktı. Bende hemen jean pantolon üstüne de siyah dar bir bluz giydim. Montumu giydim ve siyah topuklu botlarimi giydim.

Saçlarımı açık bıraktim ve hafif makyaj yaptım. Hemen çok beklemeden valizimi açtım ve kilitli dolapta olan bilgileri aldım ve valizin içine koydum.

Hemen çantalarımı aldım ve aşağıya indim. Salonda ise mahir ve ege vardı. Mahir beni görünce ayaklandı ve birşey demeden çıkışa doğru ilerledi. Arabaya geldiğimizde ise mahir ege'yi koltuğuna oturtturdu.

"Mahir ben ege'nin yanına olacağım. Yol uzun çünkü"

"Olur" dedi ve çok beklemeden. Arabayı çalıştırıp yola çıktık.

Hâlâ çok uykum vardı. Mahir ise arada bir dikiz aynasından bana bakıyordu.

Sanırım ikimiz de dünün etkisindeydik. Dün dediklerim sonucunda hiçbirşey olmamıştı. Mahir cevap bile vermemişti. Bende çok üstünde durmamıştım zaten.

"Tuğba nerede?"

"O dün gece gitti sen uyurken."

"Evde mi şuan?"

"Evet evde neden ki? Birşey mi oldu?"

"Yok hayır."

Ağlamama ramak kalmıştı. Yol çok sıkıcı geçiyordu çünkü.

"Müzik açabilir miyiz?"

"Kesinlikle olmaz?"

"Neden özellikle kesinlikle olmaz?"

"Ege uyuyor. Ve de başım ağrıyor."

"Mahir çok sıkıldımm."

"Fark ettim onu ama birşey yapamam."

"Ne kadar yolumuz var?"

"Yeni yola çıktık yosun farkında misin? Beş yaşında ki çocuk gibi mızmızlanma uyu hadi."

"Of mahir of."

Mahir ters ters bana bakıyordu. Bende ayni sinirle ona bakıyordum gıcık adam.

Daha fazla düşünmeden gözlerimi kapattım...

💘💘💘

Gözlerimi açtığımda araba durmuştu. Ege ise elleriyle parmağımı tutmuştu. Mahir ise başını koltuğa yaslamıştı ama uyanıktı.

Nerde olduğumuza bakmak için başımı kaldırıp dışarıya baktım. Evin önündeydik ve mahir bunu söylememişti.

"Mahir neden söylemedin geldiğimizi."

KARANLIĞIN İÇİNDE Kİ AYDINLIK...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin