V POZA SZAFĄ; SCHWUL JACK

356 32 31
                                    


pov bojan

dzisiaj nadszedł ten dzień. powiem całemu światu że ja i jere się kochamy i foka jest nasza wspólna podzielona. nie mam wyrazów by wyrazić mój odwieczny stres z tego powodu, mam nadzieję że nikt nie będzie odczuwał beruf... wiem że mam dużo fanek którym zależy na moim sercu... mam nadzieję że każdy to zaakceptuje.

postanowiłem nagrać z jerem gejowego tiktoka bo teraz w tych czasach inaczej z ludźmi się nie da porozumieć. coś tam pogadaliśmy chwilę do ekranu tłumacząc jak nasza relacja zmieni poglądy ludzi, trochę o polityce zagranicznej liechtensteinu i w sumie to tyle. a no i o cziłałie bo ona teraz jest częścią naszego zespołu.


długo nad tym myślałem czy ten tiktok powinien ujrzeć światło dzienne. była to dla mnie dramatyzująco mrożąco ciężka decyzja jednak wiedziałem że dla kaariji tak będzie lepiej. myśl o tym jaki mój bejb będzie szczęśliwy po tym jak będziemy mogli się macać w publicznych miejscach zmotywowała mnie do działania. opublikowałem tego tiktoka. moje serce stanęło gdy zobaczyłem pierwsze wyświetlenia.

-matko boska to chyba wylew - odparłem.


pov. jack smolik

nudziłem sie więc wszedlem na tyktonga moze cos ciekawego sie znajdzie. pacze a tu WOOOOOOOOOOOOOOOO kurwa ten pedzio z liceum. ale jazda. o kurwa on ma jakiegoś chłopa?! popatrzyłem na tego chłopa rudego blondyna marchewkowego. w sumie to jest git. popatrzylem na jerego. w sumie to jest git. popatrzylem na nich. w sumie to sa przystojni uwu.


postanowilem jak najszybciej wcielic moj nowy super schwulastyczny plan w zycie. spakowalem walisgi i szybkim krokiem kroczylem w strone lotniska. przy okazji kupilem im po papierosie i wutce bo to takie romantyczne w moich niemczech. ich bin schwul.

Käärijä i Bojan low story cza cza czaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz