pov kaarija
bojan poznal juz moja matule jednakze nigdy nie poznal mojego ojca. wiec jaki szok ogromny szokirent znalazl sie na twarzy mej gdy znalazlem go pod drzwiamy domu naszego w lechlade.- ojcze mateuszu, co ty tu robisz?! - zapytalem zdziwiony
nikt o tym nie wie ale po moich narodzinach moj ojciec wstapil do zakonu benedyktynow finskich i zostal ksiedzem, przyjal imie mateusz. od teraz codziennie zapierdzielal rowerkiem na parafie zostawiajac mnie pod opieka matki samotnie.
- postanowilem w koncu cie poznac synu najdrozszy. i to wcale nie jest tak ze jak wygrales to ełrowiżyn jestes popularny i masz pieniadze to po prostu je chce, no co ty.
- wiem ojcze jestes dobrodusznym ksiedzem ojcze.
postanowilem zapoznac go z moim bojankiem uwu, gdyz w koncu to moj rodziciel, zrodzilem sie z jego plemnika.
- bejba, to jest moj ojciec, mateusz, ksiedzem jest - przedstawilem go.
bojan podal mu dlon na co ojciec uklakl i pocalowal dlon jego.
- OJCZE MATEUSZU EKSKJUZ MI? - krzyknalem oburzony.
- wybacz to taki zwyczaj w zakonie synu - odparl.
- moj tata wyszedl po mleko. - rzekl bojan. nastapila cicha cisza.
- czaczacza
wtedy nagle uslyszelismy dzwonek do drzwi do domu naszego podzielonego. poszlismy otworzyc drzwi, gdzie zobaczylismy starsza wersje bojana z mlekiem pod pacha. mezczyzna rzucil sie na mojego bojana.
- synu wybacz zgubilem droge troche ale wrocilem! - powiddzial. co kurwa sie dzieje
- ojcze? - rzekl bojan
- tak tak bojanku
- omg hej tato jestem gejem mam nadzieje ze teraz mnie nie opuscisz
ojciec bojana popatrzyl na niego intensywnis
- wiesz co bojus mleko sie skonczylo pojde zakupic nowe - wyszedl z domu.
- pa tato!! - krzyknal zadowolony bojan. cieszylem sie z jego szczescia.
---
pozadnie nas odkleilo💀
CZYTASZ
Käärijä i Bojan low story cza cza cza
Fanfic‼️ Opis dzieła Bożego: nie jest to kurwa pisane na serio. Pieknowłosa męska piękność käärijä z 67 edycji Eurowizji zmaga się z uczuciami w stosunku do swego ziomala też z Eurowizji pięknego Bojana do którego simpuje przez całe kilka dni. Co przynie...