အပိုင်း(၁၀) - Zawgyi

72 5 2
                                    

" ဟဲ့ မိန္းမ ႐ွင္တို႔ေတြ ခုတေလာအဆင္ေျပေနတယ္ဟုတ္..ညီးညဴသံမၾကားရေတာ့ က်ဳပ္ေတာင္ တခုခုလိုေနသလိုပဲ.ဟား ဟ"

"ေအး အရင္ထက္စာရင္ အဆင္ေျပတာေပါ့ဟ အရင္ကဆို႐ုံးသာလာရတာ ဘယ္ေန႔ ငါတို႔ဌါနကိုဖ်တ္သိမ္းဖို႔လာေျပာမလဲ ဆိုတဲ့စိတ္ႀကီးနဲ႔ေလဟာ.. ခုေတာ့ အဲ့လိုေတြးစရာမလိုေတာ့ဘူးထင္တယ္..ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြ႐ွိလာသလိုပဲ..ဟီး ဟီး .."

"ဒါဆို နင္တို႔ ဒါ႐ိုက္တာဟာက ထင္ထားသေလာက္မဆိုးပဲ..။"

"ေအး ႐ုပ္လည္းေခ်ာသလို အသက္ကလည္းငယ္ငယ္ပဲ႐ွိေသးတာေနာ္.. ပထမေတာ့ ဘက္ဂေရာင္းေၾကာင့္ ရာထူးႀကီး ယူၿပီး ဘာအလုပ္မွမျဖစ္တဲ့ငါတို႔ဌါနေရာက္လာေတာ့ ခါတိုင္းလူေတြလိုပဲ ဟိုအေယာင္ျပ ဒီအေယာင္ျပနဲ႔ အခ်ိန္တန္ရင္ သြားမွာ ပဲလို႔ထင္ခဲ့မိတာေလ..။ ခုေတာ့ တတ္တတ္စင္လြဲတာေဟ့.. ယူထားတဲ့ရာထူးနဲ႔မွမလိုက္ အရမ္းအလုပ္လုပ္လြန္းလို႔ ငါတို႔ ေတာင္ ျပန္အားနာရတယ္.."

"ေအးေပါ့ဟ နင္တို႔ဌါနကစုတ္ပ်တ္သက္ၿပီး ေခ်ာင္ထိုးခံထားရတာ ဘယ္ေလာက္ၾကာၿပီလဲ..ဒီေတာ့ သူကအမ်ားႀကီး ႀကိဳးစားရတာေနမွာေပါ့..။"

"ေအးေလ ငါတို႔မွာလဲ ဘယ္ေတာ့အျဖဳတ္ခံရမလဲေတြးပူေနရတာ ေန႔တိုင္းေလ.."

"နင္တို႔ ဒါ႐ိုက္တာႀကီးက အသက္သာငယ္တာ ေတြ႕လိုက္ရင္ ႐ုပ္တည္ႀကီးနဲ႔ေနာ္.."

"ေအး စက္႐ုပ္ႀကီးက်ေနတာပဲ..ေန႔တိုင္းအပင္ပမ္းခံအလုပ္ေတြလုပ္ေနတာ နားခ်ိန္ေတာင္႐ွိရဲ႕လား မသိဘူး။ တစ္ခါတေလ သူ႕ကိုၾကည့္ၿပီး ငါအရမ္းသနားတာပဲ.. တစ္ခါတေလက်ေတာ့လည္း လူမွဟုတ္ရဲ႕လားဆိုၿပီး သံသယ ဝင္မိတယ္.. ဟဲ့ ႐ုပ္သာ တည္တာေနာ္ အၾကင္နာတရားမေခါင္းပါးဘူး..ဟိုရက္က အလုပ္သမားတစ္ေယာက္အေပၚ ပစၥည္းျပဳတ္က်တာ သူဝင္ဆြဲ လိုက္တာ ပုခုံးကိုေတာ္ေတာ္ထိသြားတယ္..။ ေနာက္ပိုင္း ေအာက္ေျခအလုပ္သမားကအစ လုပ္ငန္းခြင္မွာ Safety ဝတ္စုံ အျပည့္အစုံဝတ္ဖို႔ ၫႊန္ၾကားထားတယ္ဟ..။"

Junkyu ေန႔လည္စာ စားေနရင္း သက္ျပင္းေငြ႕ေငြ႕ကိုအသာခ်လိုက္သည္။ ေန႔လည္စာကို အျပင္သြားခ်င္ စိတ္မ႐ွိ ေသာေၾကာင့္ ႐ုံး၏ကန္တင္းမွာပင္ သူစားျဖစ္သည္။သူ႕ေနာက္ေက်ာကပ္လွ်က္စားပြဲမွ မိန္းခေလးမ်ား၏စကားေျပာသံကို သူအတိုင္းသားၾကားေနရျခင္းျဖစ္သည္။ Haruto တို႔ဌါနမွဝန္ထမ္းမ်ားႏွင့္ အျခားဌါနမွ ဝန္ထမ္းမ်ားျဖစ္၏။

Beautiful Purple EyesOù les histoires vivent. Découvrez maintenant