2

9K 476 126
                                    

Önümüzde ki birkaç günden sonra düzenli olarak her gün bölüm gelecek.

Instagram @fazlaliklaar

_

Seçil Hocanın isteği üzerine Kuzey Kolu’na gelmiştik.

Kuzey Kolu’na.

Buraya geldiğimden beri her deneme kanlı bıçaklı olduğum Kuzey Kolu’na.

Konferans salonunda ki perdelerin desenlerini incelerken kocaman bir çığlıkla kafamı kapıya doğru çevirdim.

Çığlık atan Kuzey Kolu’ndan Kutay’dı.

“Bartu valla götümü kapacaklardı ya.” Bartu Kuta’a oflayarak baktığında Kutay ağlamaklı bir sesle “Ne yapayım ben götsüz mü kalayım Bartu?” dedi. Role kendini o kadar kaptırmıştı ki gözünden bir damla yaş düşmüştü.

Tam o sırada Bartu’yla göz göze geldim. İfadesiz bakan suratı bana döndüğünde gözlerindeki nefretin ateşi harlanmıştı. Kaşları çatılmış, dudakları düz bir hâle gelmişti.

“Lan çekilin de içeri geçelim andavallar.” Bunu Taha demişti.

“Harbi iki saattir orada dikiliyorsunuz.” Arkadan gelen kız sesiyle birlikte onun Tuana ya da Selen olabileceğini düşündüm. Uzun saçlı bir kız Kutay’ı iterek öne çıktığınde göz göze geldik. Bana mahçupça gülümsediğinde ben de ona gülümsedim.

Ama zoraki bir gülümsemeydi.

“Selen’e gülümseyemezsin yalnız.” diyen Kutay kalçalarını savurarak karşıma geldi. “Sen kim köpek Selen’e gülümsemek kızım,” Elleriyle olmayan saçlarını geriye attı ve işaret parmağını bana doğru sallayarak eğildi. “Sen sevgilimden mi hoşlanıyorsun yoksa? Hoşlanamazsın. Git kendine başka av bul!”

Kutay’in haraketlerine anlam vermezken Selen beni aydınlattı. “Geçende sizin sınıftan Zeynep, Tuana’ya Yusuf’un sorusunu cevapladı diye saldırdı bu şekilde.”

O kız hep öyleydi ki zaten. 

“Evet gençler, hoş geldiniz. Biraz geç kaldım kusuruma bakmayın lütfen.”

Seçil Hoca sonunda teşrif etmişti. Taha Seçil Hocanın yanına giderek kolunu Seçil Hoca’ya uzattı. “Aman hocam olur mu hiç öyle şey?” Olmaz anlamında başını salladı. O sırada Seçil Hoca Taha’nın koluna girdi. “Sizi beklemek bile zevk bize.”

Tuana “Hocam işte sözlü notu için yapıyor diyorum inanmıyorsunuz.” dedi. Seçil Hoca Tuana’ya kınar şekilde bakış attı. Tuana ise göz devirerek yanıma oturdu. Tuana’nın yanına Bartu, Bartu’nun yanına Selen, Selen’in yanına ise Kutay oturmuştu.

Geldiğimizden beri oturup Kuzey Kolu’nu eleştiren Nisan ve Buse'ye baktığımda göz devirmeden edemedim.

İkisini de sevmezdim. Uğur ve Tarık’ı da sevmezdim. Genel olarak aptal insanları sevmezdim.

Geldiklerinden beri dördü kendi arasında konuşuyorlardı ama ben Kuzey Kolu öğrencilerine odaklandığımdan bir gram bir şey duymamıştım.

_


Seçil Hocanın bizi toplama amacı geleceğini parlak gördüğü öğrencilerle etüt yapmak istemesiydi.

Hırsın Üstü | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin