*3*

1.8K 161 24
                                    




Arkadaşlar Hanzeh ve birkaç takım arkadaşları dışında kurgularda genelde gerçek kişilere Özel Hayatlarında olan sevililerinin isimlerini kullanmaya yer vermiyorum. Bu yüzden okurken karşılaştığınız isimler sizi şaşırtmasın. A böyle biri var mıydı takımda diye düşündürtmesin sizi :) Sevgiler...



Bu Foto 😈 Kadrajın içinden alan kimse eline sağlık çok sevdim😌

Bu Foto 😈 Kadrajın içinden alan kimse eline sağlık çok sevdim😌

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Hey maçı kazandık şu suratının hali ne böyle?"

Sağından Simge'nin sesini duyduğunda bakışlarını izlediği manzaradan ayırarak en yakın arkadaşına döndü. Ona herhangi bir cevap verme isteği taşımıyordu. Bu yüzden de yanında durup ona imalı bakışlar atan Simge'ye umursamazca hatta tabiri caizse genç kadının sinirini hoplatacak bir bakış attıktan sonra tekrar önüne döndü. Şampanya kadehini dudaklarının arasına yerleştirdiğinde Simge tekrar bağırdı ona.

"Hande, herkesin kafa dağıtıp biraz eğlenmesi için alkole izin verildi, sarhoş olması için değil. Sen burada kafayı bir hafta sonra bile toparlayamayacak bir şekilde içiyorsun."

Hande, yine bir cevap vermedi. Pes etmiyordu Simge ama şu an onu zorlayarak herhangi bir cevap almak niyetinde de değildi. Hande'yi her ne kadar son zamanlarda tanıyamıyor olsa bile o yine de en yakın arkadaşıydı. Yaşadığı durum her neyse bunu ona isteyerek anlatmasını istiyordu. Gerçekleri onu manipüle ederek öğrenmek niyetinde değildi.

Hande, elindeki kadehini boşaltıp bir yenisi için etrafına bakındığında Simge de fırsattan istifade bakışlarını onun dakikalardır dik dik baktığı yöne çevirdi. Filenin Efeleri'nden olan Aslan'la Zehra gözlerden uzak bir şekilde alanın ilerisindeki süs ağacının köşesine sinmiş gülüşüyorlardı. Neşeli bir sohbet ettikleri her hallerinden belliydi tabi yeni bir kadeh arayışında olan Hande'nin de neden neşesiz olduğu belli olduğu gibi...

Simge, bakışlarını ikiliden çekip yanından epeyce uzaklaşmış olan arkadaşının sırtına döndü. Kafasını olumsuz anlamda sallarken içinden tüm bu kargaşanın bir an için hepsi adına bitmesini diledi. Hande, konuşmuyordu. Konuşmadığı sürece de içinden çıkamadığı duygu durumunun arasında sıkışıp kaldığı için hem kendine zarar veriyor hem de etrafına saldıracak kadar kontrolden çıkıyordu. İşler böyle giderse Simge her şeyin daha da kötüye gideceğinden korkuyordu. Yine de bu onun karışabileceği bir durum değildi. Hande olgun bir kadındı ve o karışmasına izin vermeden bu konuya müdahale edemezdi...





Onları daha fazla izlemek istemediği için sahile inmişti. Okyanusun esintisini solumak gerilen sinirlerini biraz da olsa sakinleştiriyordu. İçmeden önce bir süre elindeki kadehe baktı boş bakışlarla. Arkasındaki geniş alandaki kalabalıktan kahkaha sesleri yükselmeye devam ediyordu. Dudaklarına istemsizce alaycı bir tebessüm yerleşti. Tabi ya, ne eğlenceli bir gece diye düşündü alayla kıkırdarken.

NKBİ ~ gxg | hanzehHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin