7

3.4K 183 79
                                    

Selammmm

Şu birkaç gündür babamın yanında çalışmaya başladım. O yüzden bölüm yazamayabilirim sık sık. Eğer bölümle alakalı bir sorun olursa duyuru olarak paylaşırım. :)

Bölümde yazım hataları olabilir kusura bakmayın

O zaman bölüme geçelim. Keyifli okumalarr. Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin

"Bedenimde değil ruhumda sızı oy. Ruhumda sızı oyy! Görünmez bir yara acısı çoktur..."

Odadaki koca kitaplığı düzenlerken arkadan çalan şarkıya eşlik ediyordum.

Tamam medeni insanlarız falan ama hocam türküler candır.

"Kurşunsuz, hançersiz, kansız bir yara. Hiçbir tabip bulamaz buna çara."

Türküyü söylemeye devam ederken omzuma dokunan elle yerimde sıçradım. "Noluyor la-"

Araf'ın bana bakan şaşkın gözleriyle karşılaşınca ağzımı kapadım. "Ne zamandır buradasın velet."

"Velet değilim?"

"Öylesin."

Tek kaşını kaldırdı. "Değilim."

Bu velet niye sürekli tek kaşını kaldırıyor?

"Bunun kavgasına girmeyeceğim. Neyse şöyle bakalım ne oldu da geldin."

"Bir şey olmadı sadece şunun sesini kıs." diyip telefonumda açık olan playlistimi gösterdi.

"Kulaklıkla dinliyorum ne zararı var san- Dur ne?" Gözlerimi iki karış açıp ona baktım.

"Anlaşılan kulaklığa bağlamayı unutmuşsun." Sırıtıp kollarını göğsünde bağladı.

Kulağımdaki kulaklığı çıkardım. Ses gelmeye devam ederken hızlı adımlarla telefona ulaşıp şarkıyı kapattım.

"Neyse velet sağol." O kapıya doğru ilerlemeden önce elim enseme gitti.

"Açma bir daha." Kapıyı çarparak odadan çıktı.

Bugün de rezil olduk çok şükür.

...

Salona doğru ilerken gülüşme sesleri kulaklarıma doluyordu.

"Oğlum yapmasana!" Arden'in bağırışı tüm evde yankılandı. Ardından Araf'ın kahkahası.

"Kusacağım galiba." Arden yine konuşmaya başlayınca salonun kapısının önüne gelmiştim.

Gördüğüm şeyle bugün bilmem kaçıncı kez şaşırdım. Gülmemek için kendimi sıkarken sessizce onları izledim.

"Uslu dur yavrum." Adin, Arden'in kalçasına şaplak atarken Araf da abisinin ayaklarını tutuyordu.

Aral köşede oturmuş onları sırıtarak izliyordu. Güneş Hanım ve diğerleri gözükmüyordu.

Araf, Arden'in ayaklarını Adin'in omuzlarına koyup orada sabit tutmaya başlayınca bir kahkaha daha attı.

Arden yüzüstü yere yatmış zorla Araf ve Adin tarafından işkenceye uğruyordu.

LAÇİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin