6. Bölüm: "Kaza"

26.6K 745 157
                                    




Multimedya: Arda ve çetesi 😊

Arda Çetin , Rüzgar Doğanay , Selim Serez , Mert Karaca , Çağatay Sancak , Enes Yılmaz.

Hayla anlamsızca o çocuğu süzüyordum.

Kimdi bu yeni çocuk?

Baya da havalı bir şeye benziyor.

"Rüya" diyen Burçakla irkildim."E-efendim Burçak." dediğinde güldüm. Kro gibiydi şu an. "Ne bakıyorsun elalemin çocuğuna." dediğinde kahkaha attım.

"Ne bakacağım ya elalemin çocuğuna ilk defa gördüm de." Diyerek gülmeye devam ettim. "Önüne bak hadi sınıfa." dediğinde "İçinde bir Öküz olduğunu bilmiyordum canım ." dedim. Ciddileştiğimde Burçak "Tamam be" dedi.

Sınıfa doğru yol aldık. Ben her zamanki yerime otururken Burçak yanıma oturdu. Ardaya baktığımda bana göz kırptı. Bende gülümsedim.

Sınıfa Ardanın arladaşları geldi. Bir şeyle konuştular. Arda da sinirle kalktı ve gitti.

Dersin başlamasına 5 dakika kala bahçede gördüğüm taş sınıfa girdi. Peşine sinirli bir Arda sınıfta belirdi. Ne olmuştu ki.

Adını bilmediğim çocuk pis pis sırıtıyordu.

Aralarında ne olmuş olabilirdi ki? Arda yanımdan geçerken kolunu tuttum.

"İyi misin?" dediğimde "İyiyim" dedi. "Bir şey mi oldu?" dedim hay demez olaydım. "Bilmen gerekseydi söylerdim Rüya." Dedi. Neydi bu şimdi niye bu kadar sert davrandı ki. Öküz işte ne olacak.

Sonunda okul bitmişti. Arda 3. Dersten sonra ortadan kaybolmuştu.

Bir anda birinin kolumu çekmesiyle düşüncelerimden ayrıldım ve kim olduğuna baktım.

Bu o yeni gelen çocuktu.

"Merhaba ben Umut Özal." Dedi. "Bende Rüya Ateş." dedim soy adımı vurgulayarak.

"Vayyy Ateşlerin prensesi sendin demek." dediğinde "Hıhı." dedim.

Nerden tanıyordu lan bu babamı. Aman tanıması normal. İş adamı sonuçta. Hem bende Özal Holding i duymuştum.

İş falan bile yapmışlardır belki.

"Eve mi?" dediğinde anlamamış gibi "Ne" dedim. Sorusunu tekrarlayarak "Eve mi gidiyorsun?" dedi. Sananyse. "Ha evet." dedim. "Bırakabilirim." dediğinde "Yok arabam var." Dedim. "Sen bilirsin" deidğinde yürümeye başladım.

Otoparkta Burçağı bekledim. Geldiğinde arabaya bindik. Onu evine bırakarak kendi evime gittim.

Kapıyı açtığımda üzerime atlayan Tarçınla oynadıktan sonra kendime atıştırmalık bir şeyler hazırladım.

Tam yiyecekken kapı çaldı.

Kalktım kapıyı açtım. Arda ve daha isimlerini öğrenemediğim çetesi içeri girdi.

Kendi evleri gibi yayılırken Arda benim odama gitti ve bende peşinden gittim.

Ellerini saçlarında gezdirdi ve bana döndü.

"Okulda Umut sana ne dedi." dedi dişlerini ve yumruklarını sıkarak.

"Umut mu?" dedim. "Evet Rüya." dediğinde "selam felan dedi. Eve bırakmayı teklif etti. Bende red ettim." dedim. Kısa ve öz bir şekilde.

MAFYANIN ESİRİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin