Mültimedya: Arda'nın araba koleksiyonu 😂✌🏻🙈
İçerden gelen çığlık sesiyle içeri koştuk ve gördüğümüz manzara karşısında azımız açık kalmıştı. Yok artık.
RÜYA'DAN...
Oha ne lan bu evin hali. Ne olmuş böyle evime.
Canım evim diye düşünürken etrafa göz gezdirdim ve bağırarak,
"Tarçın Allah belanı vermesin emi ne yaptın lan evime it. Olmaz olsun böyle dost resmen sırtımdan vurdun beni lanet olasıca." Diye bağırırken herkes rahatladı ve bir oh çekti. Ama evim I. Dünya savaşından çıkmışız gibiydi.O sırada Tarçın azında sutyenim ile salona geldi.
Ardanın çetesi gülmemek için kendini tutarken benin arkadaşlarım hunharca anırıyordu.
Gülme krizinde level atlamışlardı resmen.
Benimde utancımdan bütün kan yanaklarıma giderken
Arda "Çıkın lan dışarı" diye bağırdı.Kızlar hariç çete üyeleri hızla dışarı çıktılar.
Arda bana yaklaştı sarıldı ve kulağıma, "Bu kadar seksi çamaşırlar giymemelisin sevgilim. Beni çok zorluyorsun." dedi ve o piç smile gülüşünü attı.
Şu an yer yarılsa da içine girsem diye düşünürken Arda bana sıkıca sarıldı ve anlımdan öptü. Bunu çok seviyordum. Sahipleniyordu beni.
Dudaklarımı değil de genelde anlımı tercih etmesi ona daha da çok aşık olmamı sağlıyordu.
Yavaşça benden ayrıldı ve "Gitmem lazım sevgilim. İşlerim var biraz. Gece gelirim." dedi.İçimden hala küfür ederken "Zaten kızlarla sabahlarız gel sevgilim." dedim.
Sinirle soluyarak "Dinlenmen lazım Rüya."dediğinde "Yapma Arda. Uykum yok. Uyku hakkım hastanede doldu." dedim."Tamam. Yorma kendini" dedi ve kızlara göz kırparak "size emanet. " dedi.
Kızlarda hep bir ağızdan "bizde" diye bağırdılar. Arda dışarı çıktı ve çeteyle hareketli bir şeyler konuştuktan sonra arabalarına binip gittiler.
O sırada Ece "pijama partisi yahu" diye bağırmaya ve koltukta tepinmeye başladı. Buna burçak ve Elif in " kızlar gecesiiii oleyyyy" diye bağırması da eklenince halime bir kez daha acıdım.
Elif benim bebeklik arkadaşımdı.
Daha doğrusu bebeklikten beri tek arkadaşımdı. Evlerimiz yan yanaydı ve biz beraber büyümüştük.
O benim hem kardeşim hem sırdaşım hem de dostumdu. Her şeyimizi bilirdik.
Küçükken birbirimizden hiç bir şey saklamayacağız diye yemin bile etmişti ki öylede oluyordu zaten.
Sadece babasının işi yüzünden bi süre ayrı kalmıştık ve sanırım geri dönmüşlerdi.
Ece ve Elif ide ben tanıştırmıştım zaten.
Başta beni paylaşamasalar da büyüdükçe akılları başlarına gelmişti.
Ben öyle dalmış düşünürken Burçağın "film izleyelim" diye bağırmasıyla yerimden sıçradım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN ESİRİ
Ficción GeneralBaşta nefret ettiğiniz birisine aşık olabilir misiniz? Onun için herşeyi yapar mısınız? Büyük aşklar nefretle başlarmış. İyi ki de başlarmış... Yer altı dünyasının en ünlü mafyasının veliahtı olan bir çocuk. Tam hissizleştim duygusuzlaştım derken...