22. Bölüm: "Güzel Günler"

11K 388 47
                                    



Mültimedya: Arda ve Emir'in evi (Arka'dan görünüşü)

Bölüm şarkısı: Sevdiğim bir beste sizlerle paylaşmak istedim.

Sabah gözlerimi sevdiğim adamın  kollarında açmayı beklerken beklediğim olmamıştı. Koskoca yatakta tek başıma yatıyordum.

Yataktan doğrularak banyo gittim ve elimi yüzümü yıkadım.

Dün gece noldu mu?
Orası özel.
Şaka be salak uyuya kaldı. Yaramazlık yapmadık yani. Mis gibi uyuduk.

Banyodan çıktığım gibi aşağı indim. Tam tahmin ettiğim gibi herkes salondaydı.

"Günaydın."

Herkes bir ağızdan "günaydın" deyince kendimi ilk okul öğretmeni gibi hissetmiştim.

Tam mutfağa doğru yürüyordum ki Ardanın kolumdan tutmasıyla olduğum yerde kaldım.

"Rüya seni öldürürüm." Diye kükreyince tabi yerimden sıçradım noldu ki şimdi.

Herkes bize bakarken Arda "Konuştuğumuz gibi 9 da klüpte kutlamayı yaparız. Şimdi evimi boşaltın." diye bağırdı.

Böyle konuşması daha çok korkmama neden olmuştu.
Herkes evi boşaltırken kızlar beni öperek ve sarılarak evden çıktılar.
Şu an korkum tavan yani.

"Nasıl başarıyorsun insanları etkilemeyi?" Dediğinde afflalayarak "Ne?" dedim.
"Duydun işte" dediğinde "Aklı başında herkes mükemmelden etkilenir." dedim."Bak sen." dediğinde laf çarparcasına "Yeter ki aklı başında olsun Arda Çetin." dedim.

Arda beni süzerek "Rüya sen nasıl bu şekilde aşağı inersin." dediğinde üzerime bakarak "Ne var ki ha-" diye cümlemi tamamlayamamıştım.  Baya üstümde  Ardanın olduğunu tahmin ettiğim t- short vardı.

"Arda valla şimdi fark ettim. Haberim bile yoktu bundan valla yoksa inmem ki yani niye iniyim amacım seni katil etmek değil sonuçta." diye hızla konştum.
"Bilemiyorum o da olabilir." dediğinde "Tamam kıskanman hoşuma gidiyor ama çete den de değil yani." dediğimde
"İyi neyse boş verelim bunu." dedim.

"Akşama kutlama mı var." dediğimden"Evet Emir in iyileşmesini kutlayacağız." dedi"Herkes mi?" dediğimde "Evet." dedi."O zaman beni eve uçur Arda daha hazırlanacağımm." dedim.

"Şimdi seni eve bırakıyım 8.30 da sana gelirim geri kıyafetine falan bakarım beğenmezsem felan işimiz garanti olsun." diye sırıttığında
"Tamam hadi çabuk o zaman." diyerek kapıya yöneldim.

Tekrar kolumdan beni tutarak durdurdu ve "Rüya bebeğim nereye? Git şu üstünü bi değiştir." dedi. "Ha haklısın. Tamam bekle geliyorum." Dedikten hemen sonra merdivenleri koşarak çıktım ve odaya girerek üzerimi değiştirdim. Hızla yatağın üstünüde örterek odadan çıktım ve aşağı indim.

Arda salonda koltuğa yayvan bir şekilde oturmuş beni bekliyordu.

"Hadi çıkalım." dediğimde "Tamam." Diyerek ayaklandı.

Ben tam kapıyı açıp çıkacakken eliyle kapıyı kapattı ve beni kapıyla arasına aldı.

İyice yaklaştı. Şu an resmen burnumun dibindeydi.

"Dün akşam olanları hatırlamadığımı sanıyorsan yanılıyorsun bebeğim." Dedi ve piç smile attı.

"Akşam hiç bir şey olmadı Arda ne saçmalıyorsun sen." dediğimde
"Ne fesatsın be Rüya. Salak salak konuşma." dedi.

MAFYANIN ESİRİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin